• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Cowboy Hero & Its Audience: Popular Culture As Market Derived Art » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Cowboy Hero & Its Audience: Popular Culture As Market Derived Art

ISBN-13: 9780879728120 / Angielski / Miękka / 2000 / 224 str.

Alf H. Walle
Cowboy Hero & Its Audience: Popular Culture As Market Derived Art Walle, Alf H. 9780879728120 Popular Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Cowboy Hero & Its Audience: Popular Culture As Market Derived Art

ISBN-13: 9780879728120 / Angielski / Miękka / 2000 / 224 str.

Alf H. Walle
cena 63,11
(netto: 60,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 62,72
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Elements of popular culture, such as literature and films, are major industries. If scholars are to fully understand how popular culture evolves and functions, techniques for dealing with the impact of business need to be factored into the analysis.
Using the history of the cowboy story from 1820 to 1970 as an extended example, Alf H. Walle combines popular culture scholarship with marketing theory to provide a hybrid analysis. Wall examines major authors and genres of Western American literature and film; he also explores why certain respected authors were unable to significantly impact the cowboy story even though their innovations were embraced by later generations. Finally Wall provides a hybrid analysis combining business and popular culture theory in an overarching analysis."

Kategorie:
Nauka, Literaturoznawstwo
Kategorie BISAC:
Literary Criticism > General
Social Science > Popular Culture
Wydawca:
Popular Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780879728120
Rok wydania:
2000
Ilość stron:
224
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.52
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Walle, Alf H. ALF H. WALLE III is currently a professor at the J... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia