• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Connected Marketing: The Viral, Buzz and Word of Mouth Revolution » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Connected Marketing: The Viral, Buzz and Word of Mouth Revolution

ISBN-13: 9780750666343 / Angielski / Miękka / 2005 / 320 str.

Justin Kirby; Paul Marsden
Connected Marketing: The Viral, Buzz and Word of Mouth Revolution Kirby, Justin 9780750666343 Butterworth-Heinemann - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Connected Marketing: The Viral, Buzz and Word of Mouth Revolution

ISBN-13: 9780750666343 / Angielski / Miękka / 2005 / 320 str.

Justin Kirby; Paul Marsden
cena 242,34
(netto: 230,80 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 236,70
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Connected Marketing is a business book about the state of the art in viral, buzz and word-of-mouth marketing. Written by 17 experts working at the cutting edge of viral, buzz and word-of-mouth marketing, Connected Marketing introduces the range of scalable, predictable and measurable solutions for driving business growth by stimulating positive brand talk between clients, customers and consumers. Edited by marketing consultants Justin Kirby (Digital Media Communications) and Dr. Paul Marsden (Spheeris/London School of Economics), and with a foreword by Emanuel Rosen (author of the bestselling Anatomy of Buzz ) Connected Marketing is a collaborative work written by 17 opinion-leading consultants and practitioners working at the cutting edge of viral, buzz and word of mouth marketing. Contributing authors to Connected Marketing are Stephane Allard (Spheeris), Schuyler Brown (Buzz@Euro RSCG), Idil Cakim (Burson-Marsteller), Andrew Corcoran (Lincoln Business School), Steve Curran, (Pod Digital), Brad Ferguson (Informative), Justin Foxton (CommentUK), Graham Goodkind (Frank PR), Justin Kirby (Digital Media Communications), Paul Marsden (Spheeris), Liam Mulhall (Brewtopia), Greg Nyilasy (University of Georgia), Martin Oetting (ESCP-EAP European School of Management), Bernd Rothlingshofer (Independent), Sven Rusticus (Icemedia), Pete Snyder (New Media Strategies) and Thomas Zorbach (vm-people).Connected Marketing shows how businesses can harness connectivity between clients, customers and consumers as powerful marketing media for driving demand."

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Business & Economics > Mikroekonomia
Wydawca:
Butterworth-Heinemann
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780750666343
Rok wydania:
2005
Ilość stron:
320
Waga:
0.49 kg
Wymiary:
23.27 x 16.36 x 1.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia

Foreword; Introduction: connected marketing - harnessing the power of people media; The crisis in marketing; The people media revolution; Influencers: who are they and how to reach them; Infectious ideas: what makes an idea contagious; Making it happen: word of mouse campaigns that connect; Making it happen: infectious word of mouth campaigns; Integrating connected marketing into the marketing mix; Conclusion: connecting with customers in a networked age; Appendix: lexicon of connected marketing; Appendix: further reading.

Justin Kirby, Paul Marsden

Marsden, Paul Dr. Paul Marsden is a social psychologist and digi... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia