• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Computer Aided Service Engineering: Informationssysteme in Der Dienstleistungsentwicklung » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Computer Aided Service Engineering: Informationssysteme in Der Dienstleistungsentwicklung

ISBN-13: 9783642620539 / Niemiecki / Miękka / 2012 / 320 str.

August-Wilhelm Scheer; Dieter Spath
Computer Aided Service Engineering: Informationssysteme in Der Dienstleistungsentwicklung Scheer, August-Wilhelm 9783642620539 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Computer Aided Service Engineering: Informationssysteme in Der Dienstleistungsentwicklung

ISBN-13: 9783642620539 / Niemiecki / Miękka / 2012 / 320 str.

August-Wilhelm Scheer; Dieter Spath
cena 226,25 zł
(netto: 215,48 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 216,18 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Computers > Management Information Systems
Computers > Information Technology
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Springer
Język:
Niemiecki
ISBN-13:
9783642620539
Rok wydania:
2012
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
320
Waga:
0.47 kg
Wymiary:
23.4 x 15.6 x 1.8
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Grundlagen des Computer Aided Service Engineering.- Softwaregestütztes Service Engineering — Eine Einführung.- Konzeptionelle und informationstechnische Anforderungen an eine systematische Dienstleistungsentwicklung.- Vorgehensweisen zur systematischen Entwicklung von Dienstleistungen im Überblick.- Konfigurierbare modulare Vorgehensmodelle zur Entwicklung von Dienstleistungen.- Methodenbasierte Visualisierung von Dienstleistungen.- Integriertes Kennzahlensystem für die Bewertung von Dienstleistungen.- Softwaregestütztes Controlling der Dienstleistungsentwicklung.- Konzeption eines Service Engineering Tool.- Architektur eines Service Engineering Tool.- Computer Aided Service Engineering in der Praxis.- Realisierung eines Prototyps zur Dienstleistungsentwicklung.- Die Rolle des softwaregestützten Prozessmanagements in Dienstleistungsentwicklungsprojekten.- Softwaregestützte Dienstleistungsentwicklung am Beispiel des Finanzdienstleistungsprodukts „S BerlinKonto Brillant“.- Dienstleistungsentwicklung bei einem internen IT-Dienstleister.

Professor Dieter Spath is the head and Walter Ganz the Director of the Fraunhofer Institute IAO, Stuttgart.

Das Konzept des Service Engineering, das Vorgehensweisen und Methoden für die schnelle und effiziente Realisierung von Dienstleistungen bietet, findet zunehmend Verbreitung in der Praxis. Um die Verfahren möglichst gewinnbringend einsetzen zu können, gilt es, den Dienstleistungsprozess auch durch geeignete Informationssysteme zu unterstützen. Dieses Buch gibt einen fundierten Einblick in aktuelle softwaretechnische Konzepte und präsentiert praktische Erfahrungen aus deren Anwendung bei Entwicklungsprojekten. Es richtet sich gleichermaßen an Praktiker in Dienstleistungsunternehmen und öffentlichen Verwaltungen sowie an Mitarbeiter produzierender Unternehmen, die ihr Dienstleistungsangebot systematisieren und ausbauen wollen.

Scheer, August-Wilhelm Scheer from the University of the Saarland, Saarbr... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia