• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Commercial Communication in the Digital Age: Information or Disinformation? » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Commercial Communication in the Digital Age: Information or Disinformation?

ISBN-13: 9783110416503 / Angielski / Twarda / 2017 / 278 str.

Gabriele Siegert; M. Bjorn Rimscha; Stephanie Grubenmann
Commercial Communication in the Digital Age: Information or Disinformation? Siegert, Gabriele 9783110416503 de Gruyter Mouton - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Commercial Communication in the Digital Age: Information or Disinformation?

ISBN-13: 9783110416503 / Angielski / Twarda / 2017 / 278 str.

Gabriele Siegert; M. Bjorn Rimscha; Stephanie Grubenmann
cena 596,10 zł
(netto: 567,71 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 518,08 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 30 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

In today's digital age, online and mobile advertising are of growing importance, with advertising no longer bound to the traditional media industry. Although the advertising industry still has broader access to the different measures and channels, users and consumers today have more possibilities topublish, get informed or communicate - to "co-create" -, and toreach a bigger audience. There is a good chance thus that users and consumers are better informed about the objectives and persuasive tricks of the advertising industry than ever before. At the same time, advertisers can inform about products and services without the limitations of time and place faced by traditional mass media. But will there really be a time when advertisers and consumers have equal power, or does tracking users online and offline lead to a situation where advertisers have more information about the consumers than ever before? The volume discusses these questionsand related issues.

Kategorie:
Nauka
Kategorie BISAC:
Language Arts & Disciplines > Library & Information Science - Digital & Online Resources
Language Arts & Disciplines > Communication Studies
Wydawca:
de Gruyter Mouton
Seria wydawnicza:
Age of Access? Grundfragen Der Informationsgesellschaft
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783110416503
Rok wydania:
2017
Numer serii:
000445396
Ilość stron:
278
Waga:
1.94 kg
Wymiary:
23.37 x 9.65 x 2.03
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01

"Zusammenfassend ist der 267 Seiten umfassende Sammelband ein sehr gut lesbares, in durchgängig ausgezeichnetem Englisch abgefasstes Buch. Der Band macht deutlich, dass auch im Rahmen der kommunikationswissenschaftlichen Fachgrenzen eine Beschäftigung mit Werbung heuristischen und empirischen Sinn macht und markiert einen wertvollen Beitrag zu einer spannenden Debatte, die uns wohl noch länger begleiten wird, denn das wird Thema auf der Agenda unseres Faches bleiben: so oder so."
Matthias Karmasin in: Publizistik (2018) 63:169-171

Gabriele Siegert und Stephanie Grubenmann, Universität Zürich, Schweiz, M. Bjørn von Rimscha, Universität Mainz.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia