• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Business Process Orientation: Gaining the E-Business Competitive Advantage » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Business Process Orientation: Gaining the E-Business Competitive Advantage

ISBN-13: 9781574442946 / Angielski / Twarda / 2001 / 208 str.

Kevin P. McCormack; William C. Johnson; William C. Johnson
Business Process Orientation: Gaining the E-Business Competitive Advantage McCormack, Kevin P. 9781574442946 CRC Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Business Process Orientation: Gaining the E-Business Competitive Advantage

ISBN-13: 9781574442946 / Angielski / Twarda / 2001 / 208 str.

Kevin P. McCormack; William C. Johnson; William C. Johnson
cena 363,54
(netto: 346,23 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 352,57
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Business Process Orientation: Gaining the E-Business Competitive Advantage provides the "why" and the "how" for building the "horizontal" organization - an essential component of the "e" in e-commerce and business. This book shows you how to weave your business processes into hard-to-imitate strategic capabilities that distinguish you from your competition.
The book explores the impact that well-defined and carefully integrated processes have on organizational performance. Using the results of extensive research conducted among consumer, business-to-business, and services-based companies, the authors demonstrate that adopting a business process orientation (BPO) has a positive impact on the organizational culture and business performance. The resulting process oriented e-corporation is now positioned as a necessity not only to thrive but also to survive.
The old ways of conducting business are out: pushing costs and compromising quality in order to achieve the lowest possible price. The emerging paradigm focuses on the core processes. The hallmarks of a great business still include high customer relevance, internally consistent decisions about scope and value chain activities performed, value capture mechanisms, a source of differentiation and strategic control, a sound operational system, and carefully designed processes. Business Process Orientation: Gaining the E-Business Competitive Advantage shows you how to balance your functional and horizontal orientation to create and maintain a healthy organization.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Kierownictwo i motywacja
Business & Economics > E-commerce
Computers > Internet - General
Wydawca:
CRC Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781574442946
Rok wydania:
2001
Ilość stron:
208
Waga:
0.41 kg
Wymiary:
24.23 x 16.33 x 1.6
Oprawa:
Twarda
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

"Competition in today's world of the e-corporation is between supply chains, not between individual companies. Cross company process integration and process orientation will be the critical competitive advantage of the winners."
-Bill Hakanson, Executive Director, Supply Chain Council, Inc.

"A major driver in the successful e-transformation of legacy companies is the degree to which business work processes are understood and optimized. A process orientation is the key."
-Edward Huller, Vice President, Global Supply Chain, Borden Chemical, Inc.

Promo Copy

The History of Business Process Orientation
Defining and Measuring BPO
BPO and Organizational Performance
Benchmarking Using the BPO Maturity Model
Introducing BPO to Service Operations
BPO and Supply Chain Management
Implementing and Evaluating BPO Effectiveness

Kevin P. McCormack, William C. Johnson

McCormack, Kevin P. McCormack has over 25 years of business leadership... więcej >
Johnson, William C. Johnson is professor of political science at Bethe... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia