• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Brand-Consumer Congruence Personality and Brand Quality Relationships » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Brand-Consumer Congruence Personality and Brand Quality Relationships

ISBN-13: 9783659213410 / Angielski / Miękka / 2012 / 352 str.

Amna Arif; Gohar Ali
Brand-Consumer Congruence Personality and Brand Quality Relationships Amna Arif Gohar Ali 9783659213410 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Brand-Consumer Congruence Personality and Brand Quality Relationships

ISBN-13: 9783659213410 / Angielski / Miękka / 2012 / 352 str.

Amna Arif; Gohar Ali
cena 354,20
(netto: 337,33 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 354,20
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Brand personality is the way a brand speaks and behaves. It means assigning human personality traits to a brand to achieve the competitive advantage. When the brand image is expressed in terms of human traits, it is called brand personality. If your brand has no personality and no warmth, the consumer will treat it, likewise: no loyalty, high-price sensitivity and no inclination towards your brand. In practice, the personification of brands has been frequent since celebrities endorsed brands. The use of a celebrity and of his or her personality help, marketers position their brands in consumer mind, and can even stimulate consumers who would identify themselves with these celebrities. This study is conducted in order to measure the impact of brand and consumers personality similarity on development of brand quality relationships. Advantages and disadvantages of personality tests were also identified. Data was gathered by using a survey questionnaire. Weighted means were computed to analyze the answers of the participants. Multiple regression and associational statistical techniques are applied on the data to conceive results.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Marketing - General
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659213410
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
352
Waga:
0.51 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 2.01
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Amna Arif is a business graduate from IBIT, University of Punjab, with specialization in Marketing. Currently, she is serving in University of Punjab as lecturer. Her areas of interest in research are: Marketing, Advertising & Management. Mr. Gohar Ali has completed his MBIT in the year 2012 from IBIT.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia