• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Achieving Impressive Customer Service: 7 Strategies for the Health Care Manager » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Achieving Impressive Customer Service: 7 Strategies for the Health Care Manager

ISBN-13: 9781480100497 / Angielski / Miękka / 2012 / 328 str.

Wendy Leebov Ed D.; Gail Scott; Lolma Olson
Achieving Impressive Customer Service: 7 Strategies for the Health Care Manager Wendy Leebo Gail Scott Lolma Olson 9781480100497 Createspace - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Achieving Impressive Customer Service: 7 Strategies for the Health Care Manager

ISBN-13: 9781480100497 / Angielski / Miękka / 2012 / 328 str.

Wendy Leebov Ed D.; Gail Scott; Lolma Olson
cena 75,79
(netto: 72,18 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 75,58
Termin realizacji zamówienia:
ok. 16-18 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Are you looking for effective ways to improve service excellence with your team? Achieving Impressive Customer Service helps healthcare managers inspire and mobilize their teams to extend effective service and caring to the people they serve. This book describes a rich array of simple, doable approaches that, one at a time, or in tandem, will result in improved service quality and customer satisfaction. This book is especially useful for: Managers of service lines, ancillary services and support service in hospitals and systems Administrators who want to provide managers with powerful tools for making improvements Managers in managed care, ambulatory care, medical practices, home care and long-term care Administrative physicians Professionals in training, education, and organization development Change agents and consultants Anyone in health care who wants to focus on achieving impressive customer services If you want to engage your team in advancing service quality, Achieving Impressive Customer Service has concrete strategies for you "


Zawartość książki może nie spełniać oczekiwań – reklamacje nie obejmują treści, która mogła nie być redakcyjnie ani merytorycznie opracowana.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Kompleksowe zarządzanie jakością
Wydawca:
Createspace
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781480100497
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
328
Waga:
0.44 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.75
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Scott, Gail Scott is a former Washington, DC television anchor... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia