• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Routledge Handbook of Sport and New Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Routledge Handbook of Sport and New Media

ISBN-13: 9781138694798 / Angielski / Miękka / 2016 / 374 str.

Andrew C. Billings; Marie Hardin
Routledge Handbook of Sport and New Media Andrew C. Billings Marie Hardin 9781138694798 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Routledge Handbook of Sport and New Media

ISBN-13: 9781138694798 / Angielski / Miękka / 2016 / 374 str.

Andrew C. Billings; Marie Hardin
cena 339,30
(netto: 323,14 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 337,45
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

New media technologies have become a central part of the sports media landscape. Sports fans use new media to watch games, discuss sports transactions, form fan-based communities, and secure minutiae about their favorite players and teams. Never before have fans known so much about athletes, whether that happens via Twitter feeds, fan sites, or blogs, and never before have the lines between producer, consumer, enactor, fan and athlete been more blurred. The Internet has made virtually everything available for sports media consumption; it has also made understanding sports media substantially more complex.

The Routledge Handbook of Sport and New Media is the most comprehensive and in-depth study of the impact of new media in sport ever to be published. Adopting a broad, interdisciplinary approach, the book explores new media in sport as a cultural, social, commercial, economic, and technological phenomenon, examining the profound impact of digital technologies on the way that sport is produced, consumed and understood. There is no aspect of social life or commercial activity in general that is not being radically influenced by the rise of new media forms, and by offering a "state of the field" survey of work in this area, the Routledge Handbook of Sport and New Media is important reading for any advanced student, researcher or practitioner with an interest in sports studies, media studies or communication studies.

Kategorie:
Nauka, Kultura. Etnografia
Kategorie BISAC:
Social Science > Media Studies
Sports & Recreation > Sport i wypoczynek
Language Arts & Disciplines > Journalism
Wydawca:
Routledge
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138694798
Rok wydania:
2016
Ilość stron:
374
Waga:
0.68 kg
Wymiary:
24.38 x 17.27 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Part I: Foundations  Chapter 1. Globalization and Online Audiences  Chapter 2. Fandom Differences between Traditional/New Media  Chapter 3. Social Media, Sport, and Democratic Discourse: A Rhetorical Invitation  Chapter 4. The Political Economy of Sports and New Media  Chapter 5. Foucault and the New Sport Media  Chapter 6. Soccer and Social Media: Sport Media in the City of the Instant  Chapter 7. The CyberSport Nexus  Part II: Sports/Media Producers  Chapter 8. The Evolution from Print to Online Platforms for Sports Journalism  Chapter 9. Changing Role of Sports Media Producers  Chapter 10. Local Sports TV and the Internet  Chapter 11. Texting and Tweeting: How Social Media has Changed News Gathering  Part III: The Message: Shaping, Marketing, Branding  Chapter 12. Sport, Public Relations and Social Media  Chapter 13. New Media and the Changing Role of Sports Information  Chapter 14. Social Media in the Olympic Games: Actors, Management and Participation  Chapter 15. Sports Marketing and New Media  Chapter 16. When Crisis Strikes the Field: The Evolution of Sports Crisis Communication Research in an Era of New Media  Chapter 17. Communicating Corporate Social Responsibility in Sport Organizations: Incorporating New Media  Chapter 18. Social Identification and Social Media in Sports: Implications for Sport Brands  Part IV: Audiences: Fanship, Consumption  Chapter 19. SocialMediaSport: The Fan as a (Mediated) Participant in Spectator Sports  Chapter 20. The New Game Day: Fan Engagement and the Marriage of Mediated and Mobile  Chapter 21. Fantasy Sport: More Than a Game  Chapter 22. New Media and the Evolution of Fan-Athlete Interactions  Chapter 23. The Enjoyment and Possible Effects of Sports Violence in New (and Old) Media  Chapter 24. Eye Tracking and Viewer Attention to Sports in New Media  Chapter 25. Children, Media, and Sport: The Role of New Media and Exergames in Engaging Children in Sport and Exercise  Part V: Identities in the Digital Realm  Chapter 26. Sport, New Media, and National Identity  Chapter 27. Reclaiming Our Voices: Sportswomen and Social Media  Chapter 28. Digital Media and Women’s Sport: An Old View on ‘New’ Media?  Chapter 29. Sport Websites, Embedded Discursive Action, and the Gendered Reproduction of Sport  Chapter 30. Examining Gays and Lesbians in Sport Via Traditional and New Media  Chapter  31. Communicating Legitimacy, Visibility, and Connectivity: The Functions of New Media in Adapted Sport

Billings, Andrew C. Andrew C. Billings (PhD, Indiana University) is th... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia