• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Attitudes and Attitude Change » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Attitudes and Attitude Change

ISBN-13: 9781138010017 / Angielski / Miękka / 2014 / 454 str.

William D. Crano;Radmila Prislin;¬Abar
Attitudes and Attitude Change William D. Crano Radmila Prislin  9781138010017 Taylor and Francis - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Attitudes and Attitude Change

ISBN-13: 9781138010017 / Angielski / Miękka / 2014 / 454 str.

William D. Crano;Radmila Prislin;¬Abar
cena 273,11
(netto: 260,10 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 261,89
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This volume assembles a distinguished group of international scholars whose chapters on classic and emerging issues in research on attitudes provide an excellent introduction for advanced undergraduates and graduate students. The book s chapters cover all of the most critical features of attitude measurement, attitude development, and attitude change. Implicit and explicit approaches to measurement and conceptualization are featured throughout, making this one of the most up-to-date treatments of attitude theory and research currently available. The comprehensive coverage of the central topics in this important field provides a useful text in advanced courses on persuasion or attitude change."

Kategorie:
Nauka, Psychologia
Kategorie BISAC:
Psychology > Social Psychology
Self-Help > Motivational & Inspirational
Wydawca:
Taylor and Francis
Seria wydawnicza:
Frontiers of Social Psychology
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781138010017
Rok wydania:
2014
Numer serii:
000310399
Ilość stron:
454
Waga:
0.63 kg
Wymiary:
22.9 x 15.6 x 2.5
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Wydanie ilustrowane

Section 1: Introduction  Attitudes and Attitude Change: The Fourth Peak.  Section 2: Attitudes, Nature, and Measurement  Structure of Attitudes: Judgments, Memory, and Implications for Change.  Attitude Measurement.  Implicit Attitudes 101: Theoretical and Empirical Insights.  Section 3: Attitudes: Origins and Formation  Attitude Formation and Change Through Association: An Evaluative Conditioning Account.   Origins of Attitudes.  The Role of Affect in Attitudes and Attitude Change.  Section 4: Attitudes: Change and Resistance.  Information Processing Approaches to Persuasion: Integrating Assumptions from the Dual and Single-Processing Perspectives.  Attitude Functions in Persuasion: Matching, Involvement, Self-Affirmation, and Hierarchy.  Section 5: Attitudes: Beyond Evaluation.  A New Framework for Resistance to Persuasion: The Resistance Appraisals Hypothesis.  Attitude Strength.  Attitudinal Ambivalence.  Section 6: Attitudes: Mutual Impacts of Beliefs and Behaviors  Attitudes and the Prediction of Behavior.  How Behavior Shapes Attitudes: Cognitive Dissonance Processes.  Section 7: Attitudes: The Social Context  Social Identity and Attitudes.  Persuasion from Minority and Majority Groups.  Normative Beliefs as Agents of Influence: Basic Processes and Real-World Applications.

Radmila Prislin, William D. Crano



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia