• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

learning computer graphics: from 3d models to animated movies on your pc » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

learning computer graphics: from 3d models to animated movies on your pc

ISBN-13: 9780387948980 / Angielski / Mixed media product / 1998 / 152 str.

Shalini Govil-Pai; Rajesh Pai;Govil-Pai
learning computer graphics: from 3d models to animated movies on your pc  Govil-Pai, Shalini 9780387948980 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

learning computer graphics: from 3d models to animated movies on your pc

ISBN-13: 9780387948980 / Angielski / Mixed media product / 1998 / 152 str.

Shalini Govil-Pai; Rajesh Pai;Govil-Pai
cena 201,72 zł
(netto: 192,11 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 192,74 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

Modeling - creating objects in three-dimensional space. Animation - assigning a time-varying geometry and behavior to the modeled object. Rendering - creating a photorealistic image of the modeled object. Image Manipulation - enhancing rendered images to produce desired special effects. This book is organized to give the reader a clear and concise over view of the above basic principles in computer graphics. New concepts introduced in a chapter are illustrated by hands-on projects using the software provided. The chapters are organized as described below: Chapter 1 providesanoverviewofcomputergraphics (CG) andhow it has evolved. It includes an introduction to computer graphics ter minology and definitions. Chapter 2 describes what modeling means in CG. The concept of wire frame models is elucidated. Basic models (sphere, cube, cylinder, cone, polygon) are covered and an insight into polygonal representa tions of other complex objects is also provided. The projects included in this chapter involve use of modeling concepts leamed in the chapter. Chapter 3 discusses animation in detail. Principles of frame ani mation and real time animation are explained. The reader is given the opportunity to animate the modeled objects from Chapter 2. Chapter 4 covers rendering of the wire frame objects created in Chapter 2. The fundamentals oflighting, shading, and texture mapping are discussed. The objects created in Chapter 2 are rendered by the user and the complete animation is seen in a rendered form."

Kategorie:
Informatyka
Kategorie BISAC:
Computers > Software Development & Engineering - Computer Graphics
Computers > Design, Graphics & Media - Graphics Tools
Computers > Image Processing
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780387948980
Rok wydania:
1998
Wydanie:
Softcover Repri
Ilość stron:
152
Waga:
0.32 kg
Wymiary:
22.96 x 17.5 x 1.19
Oprawa:
Mixed media product
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1 Introduction.- 1.1 The Basics.- 1.2 Summary.- 2 Modeling.- 2.1 Introduction.- 2.2 Cartesian Coordinates.- 2.3 Three Dimensional Modeling.- 2.4 Primitive Shapes.- 2.5 Drawing Objects on the Screen.- 2.6 Transformations.- 2.7 Hierarchy of Objects.- 2.8 Advanced Modeling.- 2.9 Summary.- 3 Animation.- 3.1 Introduction.- 3.2 Traditional Animation.- 3.3 Concepts in 3D Computer Animation.- 3.4 Animating Snowy, the Snowman.- 3.5 Principles of Traditional Animation (In the Realm of Computer Animation).- 3.6 Viewpoint Animation.- 3.7 Advanced Animation Techniques.- 3.8 Summary.- 4 Rendering.- 4.1 Introduction.- 4.2 Hidden Surface Removal.- 4.3 Lights.- 4.4 Surface Materials.- 4.5 Shading Algorithm.- 4.6 Texture Mapping.- 4.7 The Snowy Animation.- 4.8 Summary.- 5 Postproduction.- 5.1 Introduction.- 5.2 The Images.- 5.3 Image Enhancement.- 5.4 Special Effects.- 5.5 Summary.- 6 The Future.- Appendix A.- Appendix B.- Appendix C.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia