![]() |
There Was Always Someone Taking Photos: Private Photography in East Germany, 1980-2000
ISBN: 9783959057004 / Angielski / 27-05-2025 Książka dostępna od: 27-05-2025 |
Termin ukazania się książki: 27-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
117,31 zł |
![]() |
The Stereoscopic Picturesque: Nineteenth-Century Photography, Literary Landscapes, and the Third Dimension
ISBN: 9781835537916 / Angielski / 30-07-2025 Książka dostępna od: 30-07-2025 |
Termin ukazania się książki: 30-07-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
800,98 zł |
![]() |
75 Years of Atlantic Records
ISBN: 9783836592055 / Angielski / 23-03-2025 Książka dostępna od: 23-03-2025 |
Termin ukazania się książki: 23-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
824,81 zł |
![]() |
Documenting Industry: Photography, Aesthetics and Labor in India
ISBN: 9781032487816 / Angielski / 14-03-2025 Książka dostępna od: 14-03-2025 |
Termin ukazania się książki: 14-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
693,90 zł |
![]() |
A Flood of Pictures: The Formation of a Picture Culture in the United States
ISBN: 9781512826807 / Angielski / 22-07-2025 Książka dostępna od: 22-07-2025 |
Termin ukazania się książki: 22-07-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
215,35 zł |
![]() |
Typophoto: New Typography and the Reinvention of Photography
ISBN: 9781517918224 / Twarda / 22-04-2025 / 288 str. Książka dostępna od: 22-04-2025 |
Termin ukazania się książki: 22-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
473,76 zł |
![]() |
Vietnam: The Unwinnable War
ISBN: 9781035425525 / Twarda / 08-04-2025 / 160 str. Książka dostępna od: 08-04-2025 |
Termin ukazania się książki: 08-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
141,40 zł |
![]() |
Typophoto: New Typography and the Reinvention of Photography
ISBN: 9781517918231 / Angielski / Miękka / 22-04-2025 / 288 str. Książka dostępna od: 22-04-2025 Unveiling the avant-garde fusion of photography and modern graphic design The concept “Typophoto,” the synthesis of photography and typography, was coined by renowned Bauhaus artist and theorist László Moholy-Nagy and played a foundational role in the modernist graphic design movement known as the New Typography. Here, Jessica D. Brier examines how Typophoto was embraced by early graphic designers—a group who ultimately reinvented photography as a tool of modern consumerism. Typophoto embodied designers’ belief in photography as an efficient form of visual communication,...
Unveiling the avant-garde fusion of photography and modern graphic design The concept “Typophoto,” the synthesis of photography and typography, ...
|
Termin ukazania się książki: 22-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
114,80 zł |