| |
Principles of Logo Design: A Practical Guide to Creating Effective Signs, Symbols, and Icons
ISBN: 9780760376515 / Angielski / Twarda / 224 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
140,57 |
![]() |
Graphic Designers on Creative Processes
ISBN: 9788417656935 / Angielski / Miękka / 300 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
120,65 |
![]() |
Packaged for Life: Chocolate: Packaging design for everyday objects
ISBN: 9789887566649 / Angielski / Miękka Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
171,05 |
![]() |
Packaged for Life: Scent: Packaging design for everyday objects
ISBN: 9789887566687 / Angielski / Miękka Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
171,05 |
![]() |
Venture Onward: The Design and Curiosities of 1924us
ISBN: 9783967040654 / Angielski / Twarda / 288 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
225,92 |
![]() |
Decoding Logos: From Logo Design to Branding
ISBN: 9788419220004 / Angielski / Miękka Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
112,98 |
![]() |
Pink Circles, Blue Squares.: A Practical Guide to Help Fight Gender Biases in Graphic Design.
ISBN: 9781458327604 / Angielski / Miękka / 178 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
127,67 |
![]() |
Brand the Author (Not the Book): A Workbook for Writing & Launching Your Own Author Brand Plan
ISBN: 9781733752848 / Angielski / Miękka / 112 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
55,30 |
![]() |
A Brand in Your Hand: A Simple Guide to Defining You or Your Business to the World
ISBN: 9781736996409 / Angielski / Twarda / 102 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
94,98 |
![]() |
illy Art Collection: 30 Years of Beauty
ISBN: 9788836652082 / Angielski / Twarda / 256 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
172,79 |
![]() |
Design and Strategy: A Step-By-Step Guide
ISBN: 9781032122908 / Angielski / Twarda / 650 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
627,63 |
![]() |
Design and Strategy: A Step-By-Step Guide
ISBN: 9781032122915 / Angielski / Miękka / 650 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
202,72 |
![]() |
Designing Emotion: Methods and Strategies for Designer
ISBN: 9783035623857 / Angielski / Twarda / 240 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Wie macht Design den unverwüstlichen Charakter einer Bohrmaschine erlebbar? Warum wird eine Marke zur vertrauten Freundin? Und welche Emotionen sollten eigentlich intelligente Gartengeräte ausstrahlen? Die treffsichere Kommunikation und Gestaltung von Gefühlswelten bleiben eine der größten Herausforderungen für Unternehmen und die professionelle Gestaltung. Das erfolgreiche Handbuch Emotion gestalten bietet hier praktische Unterstützung. Basierend auf aktuellen Forschungen aus Neurowissenschaften und Psychologie, stellt das Buch Tools vor, um Emotionen systematisch... Wie macht Design den unverwüstlichen Charakter einer Bohrmaschine erlebbar? Warum wird eine Marke zur vertrauten Freundin? Und welche Emotionen so... |
cena:
203,49 |
![]() |
The Bad RedHead Media Fast and Easy Guide to Powerful Author Branding
ISBN: 9780999282243 / Angielski / Miękka / 28 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
28,69 |
![]() |
Dynamic Branding: Responsive and Adaptive Graphics for Brands of Today
ISBN: 9789887566632 / Angielski / Twarda / 288 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
175,71 |
![]() |
Person-ality: Cultivate Your Human Authority To Ignite Irrational Brand Loyalty
ISBN: 9781544533643 / Angielski / Miękka / 270 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
60,77 |
![]() |
Recognise Me
ISBN: 9780895381293 / Angielski / Twarda / 400 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
370,93 |
![]() |
Encounters by Design: Strategies for Spatial Stories
ISBN: 9789492311597 / Angielski / Twarda / 320 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
245,99 |
![]() |
Universal Principles of Branding: 100 Key Concepts for Defining, Building, and Delivering Brands
ISBN: 9780760378205 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Universal Principles of Branding presents 100 concepts, theories, and guidelines that are critical for defining, building, and delivering brands today. Richly illustrated and easy to navigate, this comprehensive reference pairs clear explanations of each principle with visual examples of it applied in practice. By considering these concepts and examples, you can learn to make more informed, and ultimately better, branding decisions. Featured principles are as diverse as: Authenticity Social Responsibility World Building Gatekeepers Rituals and routine Each...
Universal Principles of Branding presents 100 concepts, theories, and guidelines that are critical for defining, building, and delivering brands toda...
|
cena:
140,57 |
![]() |
Become an Asset Creator
ISBN: 9798362485689 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
39,87 |