![]() |
Canva Cookbook: Unlock the full potential of Canva with practical recipes for creating stunning visuals effortlessly
ISBN: 9781801075305 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
127,67 |
![]() |
Does Your Business Show Up Or Stand Out?: How Better Experiences By Design Spur Growth
ISBN: 9781966168058 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
170,25 |
![]() |
Hybrid: Curiosity in All Things
ISBN: 9789887066002 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
225,92 |
![]() |
Branding as a Cultural Force: Purpose, Responsibility, and Resonance
ISBN: 9780231217057 / Angielski / 06-01-2026 Książka dostępna od: 06-01-2026 |
|
Termin ukazania się książki: 06-01-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
184,22 |
![]() |
Marken Bei Der Strategischen Auswahl Von Logistikdienstleistern
ISBN: 9783658477769 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
160,61 |
![]() |
In One Word: The Power of Razor-Sharp Brand Positioning to Lower Costs and Improve Results
ISBN: 9783031882012 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
140,53 |
![]() |
Markentools II - New Brand Sprint: In 3 Stunden Eine Relevante Markenpositionierung Entwickeln
ISBN: 9783658479350 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
56,27 |
![]() |
Augmented Reality Filter in Der Markenkommunikation Mit Der Generation Z: Eine Empirische Untersuchung Des Einflusses Auf Markenbindung Und Kaufabsich
ISBN: 9783658479794 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
281,46 |
![]() |
Strategic Brand Management for Small Businesses: Building, Growing, and Sustaining a Brand
ISBN: 9783031903823 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
441,75 |
![]() |
Marken in Der Zeitenwende: Herausforderungen Und Chancen Der Strategischen Markenf?hrung in Zeiten Des Permanenten Wandels
ISBN: 9783658480677 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
168,88 |
![]() |
Identity-Based Brand Management: Fundamentals--Strategy--Implementation--Controlling
ISBN: 9783658483142 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
168,64 |
![]() |
B2B Brand Management: Incorporating Performance Branding, Transformative Marketing and Artificial Intelligence
ISBN: 9783031946646 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
160,61 |
![]() |
Advances in National Brand and Private Label Marketing: 12th International Conference on Global Retail Brand Management, Dallas, Texas, Usa, 2025
ISBN: 9783031971327 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
722,88 |
![]() |
"That Sh*t Will Never Sell!" Colour Edition: The Story of the Men Who Sold The World What it Didn't Know it Wanted. Again and Again
ISBN: 9780995657557 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
89,36 |
![]() |
Quick Guide Duftmarketing: Wie Sie Mit Duftstoffen Ihre Marke St?rken
ISBN: 9783658488765 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
112,57 |
![]() |
Brand Strategy: Lay the Foundation for a Purpose-Driven Business
ISBN: 9780988831049 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
49,37 |
![]() |
Corporate Storytelling for Branding: The New Art and Science of Compelling Corporate Communication
ISBN: 9783032034953 / Angielski / 04-03-2026 Książka dostępna od: 04-03-2026 |
|
Termin ukazania się książki: 04-03-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
723,93 |
![]() |
Ki-Generierte Menschen in Der Markenkommunikation: Zwischen Innovation, Akzeptanz Und Verantwortung
ISBN: 9783658497132 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
56,27 |
![]() |
Original Brand Manufacturing Business Model
ISBN: 9789819502523 / Angielski / Twarda / 170 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. This book aims to examine the transition of firms from original equipment manufacturing (OEM) and original design manufacturing (ODM) to original brand manufacturing (OBM), focusing on how businesses can evolve to capture greater value in global markets. It highlights the importance of digital technologies like IoT, big data, and AI in reshaping traditional business models, driving innovation, and enabling firms to move from cost-efficient manufacturing to building consumer-centric brands. The book provides insights into the challenges of this transformation, including structural barriers,... This book aims to examine the transition of firms from original equipment manufacturing (OEM) and original design manufacturing (ODM) to original b... |
cena:
522,07 |
![]() |
Nation and Place Branding: An Applied Approach to Building the Image of Countries, Regions, and Cities
ISBN: 9783031973277 / Angielski / 12-01-2026 Książka dostępna od: 12-01-2026 |
|
Termin ukazania się książki: 12-01-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
238,42 |