• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Design - Graphic Arts - Branding & Logo Design

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Design >> Graphic Arts - Branding & Logo Design

ilość książek w kategorii: 460

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Quick Guide Sound Marketing: Wie Sie Mit Akustischen Reizen Ihre Marke St?rken Paul Steiner 9783658460556 Springer Gabler
Quick Guide Sound Marketing: Wie Sie Mit Akustischen Reizen Ihre Marke St?rken

ISBN: 9783658460556 / Niemiecki

ISBN: 9783658460556/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Paul Steiner
cena: 112,57

 Quick Guide Multisensorisches Marketing: Wie Sie Mit Allen Sinnen Ihre Marke St?rken Paul Steiner 9783658460570 Springer Gabler
Quick Guide Multisensorisches Marketing: Wie Sie Mit Allen Sinnen Ihre Marke St?rken

ISBN: 9783658460570 / Niemiecki

ISBN: 9783658460570/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Paul Steiner
cena: 112,57

 Durch Markenf?hrung Und Innovation Zu Mehr Nachhaltigkeit Im Unternehmen: Wie Sie Nachhaltigkeit Bei Gleichzeitigem Wirtschaftlichen Erfolg Erreichen Christian Schlimok Bastian Vo 9783658461164 Springer Gabler
Durch Markenf?hrung Und Innovation Zu Mehr Nachhaltigkeit Im Unternehmen: Wie Sie Nachhaltigkeit Bei Gleichzeitigem Wirtschaftlichen Erfolg Erreichen

ISBN: 9783658461164 / Niemiecki

ISBN: 9783658461164/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Christian Schlimok; Bastian Von Lehsten
cena: 93,82

 Platform Ambitions of Brands: A Scale Development and Empirical Investigation for Manufacturer Brands Ole Gardewin 9783658462208 Springer Gabler
Platform Ambitions of Brands: A Scale Development and Empirical Investigation for Manufacturer Brands

ISBN: 9783658462208 / Angielski

ISBN: 9783658462208/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ole Gardewin
cena: 401,58

 Yes Logo Jiazhuo George Wang, Shuo Qin, Allison Wang 9789819966103 Springer Nature Singapore
Yes Logo

ISBN: 9789819966103 / Angielski / Miękka

ISBN: 9789819966103/Angielski/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jiazhuo George Wang;Shuo Qin;Allison Wang

This book focuses on how to succeed in China, the globe’s largest consumer market, through the branding market strategy. What are the undisclosed recipes that brands can follow to capture the attention and emotion of consumers in China? What’s the magical key to open the locked doors? The answer to these questions would be intriguing for many readers outside China, including but not limited to executives of global brands, owners of medium-and-small-sized businesses aiming for the global market, branding/marketing professionals, financial investors and analysts, business professors and...

This book focuses on how to succeed in China, the globe’s largest consumer market, through the branding market strategy. What are the undisclosed...

cena: 240,93

 
"That Sh*t Will Never Sell!": The Story of the Men Who Sold The World What it Didn't Know it Wanted. Again and Again

ISBN: 9780995657502 / Angielski

ISBN: 9780995657502/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
David Gluckman
cena: 76,59

 
"That Sh*t Will Never Sell!" Special Colour Edition: The Story of the Men Who Sold The World What it Didn't Know it Wanted. Again and Again

ISBN: 9780995657533 / Angielski

ISBN: 9780995657533/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
David Gluckman
cena: 165,98

 
"That Sh*t Will Never Sell!" Special Colour Edition: The Story of the Men Who Sold The World What it Didn't Know it Wanted. Again and Again

ISBN: 9780995657540 / Angielski

ISBN: 9780995657540/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
David Gluckman
cena: 234,10

 Forum Markenforschung 2023: Tagungsband Der Konferenz Dermarkentag Holger J. Schmidt Carsten Baumgarth J?rn Redler 9783658461089 Springer Gabler
Forum Markenforschung 2023: Tagungsband Der Konferenz Dermarkentag

ISBN: 9783658461089 / Niemiecki

ISBN: 9783658461089/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Holger J. Schmidt; Carsten Baumgarth; Jörn Redler
cena: 375,32

 From Marking Products to Marketing Brands: A Legal Perspective on the History of Brand Marketing Ross D. Petty 9783031767777 Palgrave MacMillan
From Marking Products to Marketing Brands: A Legal Perspective on the History of Brand Marketing

ISBN: 9783031767777 / Angielski

ISBN: 9783031767777/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ross D. Petty
cena: 160,61

 Marke Und Digitale Medien: Wie Marken Heute Kommunizieren Und Interagieren Thomas Heun Stefanie D?nzler 9783658463540 Springer Gabler
Marke Und Digitale Medien: Wie Marken Heute Kommunizieren Und Interagieren

ISBN: 9783658463540 / Niemiecki

ISBN: 9783658463540/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Thomas Heun; Stefanie Dänzler
cena: 261,09

 Events in Zeiten Von Multikrisen: Aktuelle Ergebnisse Der Eventforschung Cornelia Zanger 9783658464424 Springer Gabler
Events in Zeiten Von Multikrisen: Aktuelle Ergebnisse Der Eventforschung

ISBN: 9783658464424 / Niemiecki

ISBN: 9783658464424/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Cornelia Zanger
cena: 375,32

 Gen Z's Fashion Revolution: Understanding the Influence of Gen Z on Fashion Brands Eleonora Cattaneo Yan Sun 9783031729157 Palgrave MacMillan
Gen Z's Fashion Revolution: Understanding the Influence of Gen Z on Fashion Brands

ISBN: 9783031729157 / Angielski

ISBN: 9783031729157/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Eleonora Cattaneo; Yan Sun
cena: 682,72

 Authentische Markenkommunikation Von Umweltschutzbezogenen Csr-Aktivit?ten Durch Transparenz Anhand Von Zweiseitigen Botschaften Jonas M?ller 9783658466541 Springer Gabler
Authentische Markenkommunikation Von Umweltschutzbezogenen Csr-Aktivit?ten Durch Transparenz Anhand Von Zweiseitigen Botschaften

ISBN: 9783658466541 / Niemiecki

ISBN: 9783658466541/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jonas Müller
cena: 281,46

 Brands, Branding, and Consumerism: Personal and Social Influences on Consumption Ayantunji Gbadamosi 9783031808586 Palgrave MacMillan
Brands, Branding, and Consumerism: Personal and Social Influences on Consumption

ISBN: 9783031808586 / Angielski

ISBN: 9783031808586/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ayantunji Gbadamosi
cena: 722,88

 Branding Secrets: The Underground Playbook for Building a Great Brand with Very Little Money Kevin Albert 9789916746264 Kevin Albert
Branding Secrets: The Underground Playbook for Building a Great Brand with Very Little Money

ISBN: 9789916746264 / Angielski

ISBN: 9789916746264/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Kevin Albert
cena: 131,93

 Branding Low Cost: C?mo crear una gran marca con muy poco dinero Kevin Albert 9789916746271 Kevin Albert
Branding Low Cost: C?mo crear una gran marca con muy poco dinero

ISBN: 9789916746271 / Hiszpański

ISBN: 9789916746271/Hiszpański

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Kevin Albert
cena: 131,93

 
Branding Low Cost: C?mo crear una gran marca con muy poco dinero

ISBN: 9789916993859 / Hiszpański

ISBN: 9789916993859/Hiszpański

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Kevin Albert
cena: 68,07

 Branding Secrets: The Underground Playbook for Building a Great Brand with Very Little Money Kevin Albert 9789916994009 Kevin Albert
Branding Secrets: The Underground Playbook for Building a Great Brand with Very Little Money

ISBN: 9789916994009 / Angielski

ISBN: 9789916994009/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Kevin Albert
cena: 68,07

 Fashion Marketing: The Contemporary Marketing Mix Laura Costin Liz Barnes 9783031825705 Palgrave MacMillan
Fashion Marketing: The Contemporary Marketing Mix

ISBN: 9783031825705 / Angielski

ISBN: 9783031825705/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Laura Costin; Liz Barnes
cena: 883,53

Pierwsza Podprzednia  16  17  18  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia