• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Design - Graphic Arts - Branding & Logo Design

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Design >> Graphic Arts - Branding & Logo Design

ilość książek w kategorii: 456

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Oliviero Toscani: More Than Fifty Years of Magnificent Failures Oliviero Toscani 9781783130085 Headline Publishing Group
Oliviero Toscani: More Than Fifty Years of Magnificent Failures

ISBN: 9781783130085 / Angielski / Twarda / 256 str.

ISBN: 9781783130085/Angielski/Twarda/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Oliviero Toscani
Oliviero Toscani is one of world's most high profile image-makers Best known for his shocking advertising campaigns; particularly those for the United Colors of Benetton from 1982 to 2000. Featuring Toscani's most famous campaigns and exploring his drive to make provocative images that focus on controversial themes, ranging from religion and sex to politics and body-image Contributions from key people in the fashion, photography and advertising industries including Anna Wintour, David Bowie, Bill Cunningham, Valentino and David Bailey Ties in with an exhibition in October 2014 in MilanThis...
Oliviero Toscani is one of world's most high profile image-makers Best known for his shocking advertising campaigns; particularly those for the United...
cena: 251,01

 Logotype Michael Evamy 9781780678573 Laurence King
Logotype

ISBN: 9781780678573 / Angielski / Miękka / 336 str.

ISBN: 9781780678573/Angielski/Miękka/336 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Michael Evamy
Logotype mini is the definitive modern collection of logotypes, monograms, and other text-based corporate marks. Featuring more than 1,300 international typographic identities, by around 250 design studios, this is an indispensable handbook for every design studio, providing a valuable resource to draw on in branding and corporate identity projects.
Logotype mini is truly international, and features the world's outstanding identity designers. Examples are drawn not just from Western Europe and North America but also Australia, South Africa, the Far East, Israel, Iran, South...
Logotype mini is the definitive modern collection of logotypes, monograms, and other text-based corporate marks. Featuring more than 1,300 in...
cena: 100,37

 Epica Book 29: Creative Communications Epica Awards 9781474261623 Bloomsbury Visual Arts
Epica Book 29: Creative Communications

ISBN: 9781474261623 / Angielski / Twarda / 400 str.

ISBN: 9781474261623/Angielski/Twarda/400 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Epica Awards

Beautifully illustrated with over 1000 colour images, the 29th edition of the Epica Book showcases more than 850 creative projects honoured in the 2015 Epica Awards - including fascinating background stories on all the latest Epica d'Or winners.

Featuring work from communication agencies, film production companies, media consultancies, photographers and design studios, the Epica Book is a unique source of information and inspiration for all those interested in contemporary worldwide advertising trends.


Beautifully illustrated with over 1000 colour images, the 29th edition of the Epica Book showcases more than 850 creative projects honoured in the ...

cena: 459,27

 How to Launch a Brand (2nd Edition): Your Step-by-Step Guide to Crafting a Brand: From Positioning to Naming And Brand Identity Geyrhalter, Fabian 9780989646130 Brandtro
How to Launch a Brand (2nd Edition): Your Step-by-Step Guide to Crafting a Brand: From Positioning to Naming And Brand Identity

ISBN: 9780989646130 / Angielski / Miękka / 122 str.

ISBN: 9780989646130/Angielski/Miękka/122 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Fabian Geyrhalter (Global 100 Mentor at

This book will guide you through the steps necessary to build a brand from the ground up:

Step 1 (Chapter 1): Create a brand platform
Step 2 (Chapter 2): Devise a brand name
Step 3 (Chapter 3): Design your brand's identity
Step 4 (Chapter 4): Craft your brand atmosphere touch points

Most entrepreneurs, even seasoned brand managers, launch first and then work on slowly transforming the new offering into a brand. A logical progression, I would agree. After all, how...

This book will guide you through the steps necessary to build a brand from the ground up:

Step 1 (Chapter 1):

cena: 106,22

 How to Launch a Brand - SPECIAL WORKBOOK EDITION (2nd Edition): Your Step-by-Step Guide to Crafting a Brand: From Positioning to Naming And Brand Iden Geyrhalter, Fabian 9780989646147 Brandtro
How to Launch a Brand - SPECIAL WORKBOOK EDITION (2nd Edition): Your Step-by-Step Guide to Crafting a Brand: From Positioning to Naming And Brand Iden

ISBN: 9780989646147 / Angielski / Twarda / 122 str.

ISBN: 9780989646147/Angielski/Twarda/122 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Fabian Geyrhalter (Global 100 Mentor at

This book will guide you through the steps necessary to build a brand from the ground up:

Step 1 (Chapter 1): Create a brand platform
Step 2 (Chapter 2): Devise a brand name
Step 3 (Chapter 3): Design your brand's identity
Step 4 (Chapter 4): Craft your brand atmosphere touch points

Most entrepreneurs, even seasoned brand managers, launch first and then work on slowly transforming the new offering into a brand. A logical progression, I would agree. After all, how...

This book will guide you through the steps necessary to build a brand from the ground up:

Step 1 (Chapter 1):

cena: 148,79

 Innovatives Brand Management: Wie Sie Marken in Digitalen Zeiten Organisieren, Führen Und Optimieren Misof, Günther 9783658173241 Springer Gabler
Innovatives Brand Management: Wie Sie Marken in Digitalen Zeiten Organisieren, Führen Und Optimieren

ISBN: 9783658173241 / Niemiecki / Miękka / 186 str.

ISBN: 9783658173241/Niemiecki/Miękka/186 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Gunther Misof; Michael Schwarz
Dieses Buch erklart, wie Marken heute gefuhrt werden mussen: innovativ, flexibel und mutig, aber auch strukturiert und effizient. Die Autoren zeigen, wie das konkret funktionieren kann, und beantworten die derzeit drangenden Fragen. Wie kann man seine Marke uber alle neuen digitalen und analogen Kanale und Touchpoints hinweg effektiv fuhren und organisieren? Wie verbindet man die Unternehmensstrategie mit der Markenstrategie? Wie macht man Mitarbeiter zu kompetenten Markenbotschaftern? Und: Wie wird der Beitrag der Marke zum Unternehmenserfolg gemessen?Mit ihrem...
Dieses Buch erklart, wie Marken heute gefuhrt werden mussen: innovativ, flexibel und mutig, aber auch strukturiert und effizient. Die Autoren zeigen, ...
cena: 225,19

 Epica Book 30: Creative Communications  9781350010413 Bloomsbury Visual Arts
Epica Book 30: Creative Communications

ISBN: 9781350010413 / Angielski / Twarda / 400 str.

ISBN: 9781350010413/Angielski/Twarda/400 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 357,21

 Green Packaging Solutions Abellan, Miquel 9788416500376
Green Packaging Solutions

ISBN: 9788416500376 / Angielski / Twarda / 192 str.

ISBN: 9788416500376/Angielski/Twarda/192 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Global responsibility and commitment to the environment means the pressure is on to seek environmentally friendly and sustainable solutions to combat the mounting problem of consumer waste. The importance of recyclable packaging is clearly recognised by all market sectors either because the product itself is natural and eco-friendly or manufacturers wish to draw attention to the essence of the product, demonstrating commitment to environmental protection through company products. Green Packaging Solutions showcases some of the finest examples of packing designs that combines brand identity...
Global responsibility and commitment to the environment means the pressure is on to seek environmentally friendly and sustainable solutions to combat ...
cena: 107,11

 NYCTA Objects  9780692902554 Standards Manual
NYCTA Objects

ISBN: 9780692902554 / Angielski / Twarda / 356 str.

ISBN: 9780692902554/Angielski/Twarda/356 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Eric Greene; Brian Kelley; Brian Kelley
New York City Transit Authority: Objects originated as a photography experiment. In 2011, New York photographer Brian Kelley began documenting collections of used MetroCards in his Brooklyn studio, arranging them in various grids with the goal of perfecting the lighting of an image. His brother suggested he make the grids more interesting by finding other types of cards. Having exhausted his search of discarded MetroCards in many of the city's 472 subway stations, Kelley turned to eBay for new finds. The online rabbit-hole gave him a crash course in the history of NYC transportation....
New York City Transit Authority: Objects originated as a photography experiment. In 2011, New York photographer Brian Kelley began documenting ...
cena: 186,25

 Double Take Marketing Techniques: Another Big Idea Strategy Jerry Bader 9781988647302 Mrpwebmedia
Double Take Marketing Techniques: Another Big Idea Strategy

ISBN: 9781988647302 / Angielski / Miękka / 82 str.

ISBN: 9781988647302/Angielski/Miękka/82 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jerry Bader
cena: 75,98

 Der Einfluss der Nutzungsmotive auf die präferierte Perspektive im Computerspiel Daniel Zimmermann Annika Liedtke 9783668544321 Grin Verlag
Der Einfluss der Nutzungsmotive auf die präferierte Perspektive im Computerspiel

ISBN: 9783668544321 / Niemiecki / Miękka / 104 str.

ISBN: 9783668544321/Niemiecki/Miękka/104 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Daniel Zimmermann; Annika Liedtke
cena: 270,99

 NASA Graphics Standards Manual Remastered Edition Tony Darnell Tony Darnell 9781680920789 Paul A. Darnell
NASA Graphics Standards Manual Remastered Edition

ISBN: 9781680920789 / Angielski / Twarda / 116 str.

ISBN: 9781680920789/Angielski/Twarda/116 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Tony Darnell; Tony Darnell
cena: 158,83

 Narrative Elemente und die narrative Relevanz von Räumen und Strukturen im Computerspiel Minecraft Greza, Peter Oliver 9783668609495 Grin Verlag
Narrative Elemente und die narrative Relevanz von Räumen und Strukturen im Computerspiel Minecraft

ISBN: 9783668609495 / Niemiecki / Miękka / 26 str.

ISBN: 9783668609495/Niemiecki/Miękka/26 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Peter Oliver Greza
cena: 145,68

 Self-Promotion: Poster Collection 30 Richter, Bettina 9783037785584
Self-Promotion: Poster Collection 30

ISBN: 9783037785584 / Angielski / Miękka / 192 str.

ISBN: 9783037785584/Angielski/Miękka/192 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
A visual history of communicating exhibitions
A visual history of communicating exhibitions
cena: 111,75

 Der Comic Krazy Kat von George Herriman. Ein Vergleich verschiedener Sonntagsseiten in der Zeitung Jacobs, Florine 9783668630765 Grin Verlag
Der Comic Krazy Kat von George Herriman. Ein Vergleich verschiedener Sonntagsseiten in der Zeitung

ISBN: 9783668630765 / Niemiecki / Miękka / 24 str.

ISBN: 9783668630765/Niemiecki/Miękka/24 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Florine Jacobs
cena: 145,68

 Lucias Abenteuer C. Schmitt, V. 9783734543746 Tredition Gmbh
Lucias Abenteuer

ISBN: 9783734543746 / Niemiecki / Miękka / 54 str.

ISBN: 9783734543746/Niemiecki/Miękka/54 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
V. C. Schmitt
cena: 69,12

 Lucias Abenteuer C. Schmitt, V. 9783734543753 Tredition Gmbh
Lucias Abenteuer

ISBN: 9783734543753 / Niemiecki / Twarda / 54 str.

ISBN: 9783734543753/Niemiecki/Twarda/54 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
V. C. Schmitt
cena: 92,33

 Auditive Immersion in den Resident Evil-Spielen. Analyse und Vergleich zeitlich differenter Teile anhand der ALI-Methode nach Van Elferen Jessica Grote 9783668684669 Grin Verlag
Auditive Immersion in den Resident Evil-Spielen. Analyse und Vergleich zeitlich differenter Teile anhand der ALI-Methode nach Van Elferen

ISBN: 9783668684669 / Niemiecki / Miękka / 36 str.

ISBN: 9783668684669/Niemiecki/Miękka/36 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jessica Grote
cena: 163,23

 In-Game Advertising. Computer- und Videospiele als Werbemedium und deren intermediale Positionierung Alexander Wiesinger 9783668699113 Grin Verlag
In-Game Advertising. Computer- und Videospiele als Werbemedium und deren intermediale Positionierung

ISBN: 9783668699113 / Niemiecki / Miękka / 182 str.

ISBN: 9783668699113/Niemiecki/Miękka/182 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Alexander Wiesinger
cena: 389,13

 Collaboration is King: How Game-Changers Create Marketing Partnerships That Build Brands and Grow Businesses Sadler, Brady 9781732492707 Sol & Sonny Publishing
Collaboration is King: How Game-Changers Create Marketing Partnerships That Build Brands and Grow Businesses

ISBN: 9781732492707 / Angielski / Miękka / 370 str.

ISBN: 9781732492707/Angielski/Miękka/370 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Brady Sadler; Heather Doyle Fraser; Danielle Baird
cena: 72,18

Pierwsza Podprzednia  10  11  12  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia