• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Computers - Virtual & Augmented Reality

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Computers >> Virtual & Augmented Reality

ilość książek w kategorii: 612

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Theory of JIZAI Body  9789819920051 Springer Nature Singapore
Theory of JIZAI Body

ISBN: 9789819920051 / Angielski / Miękka

ISBN: 9789819920051/Angielski/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
This book proposes a novel body image to bridge gap between self-transformation and preserving sense of self: the Jizai body. Automation and digitization have served to transform our lives. Digital transformation, for example, is rapidly changing the world every day, making life more convenient and comfortable. However, there is a worrying trend of removing the human element from human-centric systems as technologies and algorithms become more capable. Leaving humanity behind, especially its corporal components, will leave persons unable to feel a sense of self in their newfound comfort....
This book proposes a novel body image to bridge gap between self-transformation and preserving sense of self: the Jizai body. Automation and digitizat...
cena: 726,29 zł

 Flexcar: Die Forschungsplattform F?r Autonomes Fahren Ansgar Gerlicher Michael Lahres 9783662697498 Springer Vieweg
Flexcar: Die Forschungsplattform F?r Autonomes Fahren

ISBN: 9783662697498 / Niemiecki

ISBN: 9783662697498/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ansgar Gerlicher; Michael Lahres
cena: 414,77 zł

 A Brief History of Cyberspace Huansheng Ning 9781032190204 Auerbach Publications
A Brief History of Cyberspace

ISBN: 9781032190204 / Angielski

ISBN: 9781032190204/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Huansheng Ning
cena: 219,45 zł

 Applying Metaverse Technologies to Human-Computer Interaction for Healthcare  9781032792378 Taylor & Francis Ltd
Applying Metaverse Technologies to Human-Computer Interaction for Healthcare

ISBN: 9781032792378 / Twarda / 348 str.

ISBN: 9781032792378/Twarda/348 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 804,84 zł

 Metamodeling for Extended Reality Fabian Muff 9783031767616 Springer
Metamodeling for Extended Reality

ISBN: 9783031767616 / Angielski

ISBN: 9783031767616/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Fabian Muff
cena: 645,58 zł

 The Simulation Hypothesis: An Mit Computer Scientist Shows Why Ai, Quantum Physics, and Eastern Mystics All Agree We Are in a Video Game Rizwan (Rizwan Virk) Virk 9780593853382 Tarcherperigee
The Simulation Hypothesis: An Mit Computer Scientist Shows Why Ai, Quantum Physics, and Eastern Mystics All Agree We Are in a Video Game

ISBN: 9780593853382 / Angielski

ISBN: 9780593853382/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Rizwan (Rizwan Virk) Virk
cena: 122,98 zł

 Latency Optimization in Interactive Multimedia Streaming Meng, Zili, Xu, Mingwei 9789819767281 Springer
Latency Optimization in Interactive Multimedia Streaming

ISBN: 9789819767281 / Angielski / Miękka / 134 str.

ISBN: 9789819767281/Angielski/Miękka/134 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Zili Meng; Mingwei Xu

With the emergence of virtual reality and augmented reality, the era of interactive multimedia streaming looms on the horizon. Network latency emerges as a critical factor in the performance of interactive multimedia streaming applications. As the demand for interactive multimedia streaming continues to surge, comprehending and mitigating the challenges posed by network latency becomes increasingly imperative.

This book begins by introducing the fundamentals of network latency, elucidating its sources from both data plane and control plane, along with its effects on user experience....

With the emergence of virtual reality and augmented reality, the era of interactive multimedia streaming looms on the horizon. Network latency emer...

cena: 201,72 zł

 Videos Mit K?nstlicher Intelligenz Erstellen Lothar Riedl 9783658466626 Springer Vieweg
Videos Mit K?nstlicher Intelligenz Erstellen

ISBN: 9783658466626 / Niemiecki

ISBN: 9783658466626/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Lothar Riedl
cena: 124,40 zł

 Deep Learning for 3D Point Clouds Gao, Wei, Li, Ge 9789819795697 Springer
Deep Learning for 3D Point Clouds

ISBN: 9789819795697 / Angielski / Twarda / 320 str.

ISBN: 9789819795697/Angielski/Twarda/320 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Wei Gao; Ge Li

As an efficient 3D vision solution, point clouds have been widely applied into diverse engineering scenarios, including immersive media communication, autonomous driving, reverse engineering, robots, topography mapping, digital twin city, medical analysis, digital museum, etc. Thanks to the great developments of deep learning theories and methods, 3D point cloud technologies have undergone fast growth during the past few years, including diverse processing and understanding tasks. Human and machine perception can be benefited from the success of using deep learning approaches, which can...

As an efficient 3D vision solution, point clouds have been widely applied into diverse engineering scenarios, including immersive media communicati...

cena: 726,29 zł

 Metaverse and Blockchain Use Cases and Applications Dileep Kuma Sandeep Panda Sujata Priyambada Dash 9781032903323 Auerbach Publications
Metaverse and Blockchain Use Cases and Applications

ISBN: 9781032903323 / Angielski

ISBN: 9781032903323/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Dileep Kumar Murala; Sandeep Panda; Sujata Priyambada Dash
cena: 756,05 zł

 Immersive Technology and Experiences  9789819988365 Springer Nature Singapore
Immersive Technology and Experiences

ISBN: 9789819988365 / Angielski / Miękka

ISBN: 9789819988365/Angielski/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.

This book provides a comprehensive overview of the role of immersive technology with multiple sectoral perspectives, such as entertainment, education, health care, and more. It covers a detailed analysis of the latest trends and developments in the field. It encompasses practical insights on using immersive technology effectively through industry expert chapters, case studies, and real-world examples that demonstrate how immersive technology is being used in different industries. Chapters in this book are from academicians and industry professionals to create a fine balance of knowledge...

This book provides a comprehensive overview of the role of immersive technology with multiple sectoral perspectives, such as entertainment, educati...

cena: 605,23 zł

 Extended Reality Performance: Scenographic Practice in Virtual and Augmented Reality Technologies Néill O’Dwyer (Trinity College Dublin, Ireland), Dr Joanne Scott (Independent artist-researcher, Portugal), Dr Gareth W. 9781350507432 Bloomsbury Publishing PLC
Extended Reality Performance: Scenographic Practice in Virtual and Augmented Reality Technologies

ISBN: 9781350507432 / Angielski / Twarda / 256 str.

ISBN: 9781350507432/Angielski/Twarda/256 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
This pioneering collection illuminates the immersive world of Extended Reality Performance (XRP), where avant-garde digital performance-makers push the boundaries of creativity using cutting-edge extended reality (XR) technologies. In an era dominated by rapid advancements in hardware and software, XR technologies have surged in popularity, allowing everyone with a smartphone, tablet or head-mounted display to partake in digital experiences. This collection serves as a portal to the merger of the physical and the digital, encompassing augmented reality (AR), mixed reality (MR) and virtual...
This pioneering collection illuminates the immersive world of Extended Reality Performance (XRP), where avant-garde digital performance-makers push t...
cena: 414,61 zł

 Das kreative Volumen: Wie Designer kreativen Freiraum für Rezipienten interaktiver Produkte schaffen Jörg Burbach, Nadine Trautzsch 9783658472511 Springer Fachmedien Wiesbaden
Das kreative Volumen: Wie Designer kreativen Freiraum für Rezipienten interaktiver Produkte schaffen

ISBN: 9783658472511 / Niemiecki / Miękka / 90 str.

ISBN: 9783658472511/Niemiecki/Miękka/90 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Wie weit kann ein Spiel gehen, um uns in seine Welt eintauchen zu lassen? Das theoretische Modell des Kreativen Volumens betrachtet dazu alle narrativen und ludischen Elemente in ihrer Gesamtheit. Dieses Konzept lässt sich auf das Entwickeln und Erleben von Videospielen anwenden, indem es nicht nur Immersion und Einfühlung, sondern auch die subtile Kunst des Weglassens betont. Das Buch vereint disziplinübergreifende Ansätze, um kreative Prozesse sowohl auf Seiten der Entwickler:innen als auch der Spieler:innen zu fördern. Kern des Modells sind die drei Dimensionen: Kreatives Fundament...
Wie weit kann ein Spiel gehen, um uns in seine Welt eintauchen zu lassen? Das theoretische Modell des Kreativen Volumens betrachtet dazu alle narrativ...
cena: 131,95 zł

 
Virtual Technology Innovations in Education

ISBN: 9798369360309 / Angielski / Twarda / 516 str.

ISBN: 9798369360309/Angielski/Twarda/516 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 929,09 zł

 
Virtual Technology Innovations in Education

ISBN: 9798369360316 / Angielski / Miękka / 516 str.

ISBN: 9798369360316/Angielski/Miękka/516 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
cena: 920,01 zł

 Web 3.0: Concept, Content and Context Shenghui Cheng 9789819963218 Springer Verlag, Singapore
Web 3.0: Concept, Content and Context

ISBN: 9789819963218 / Angielski / Miękka / 219 str.

ISBN: 9789819963218/Angielski/Miękka/219 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
As technology continues to advance, the Internet is evolving into what is often referred to as Web 3.0. This book aims to achieve three main objectives, first, it introduces Web 3.0 systematically and comprehensively, providing readers with a foundational understanding of its concepts and characteristics. Second, it analyzes the inevitability and development necessity of Web 3.0, as well as its potential future possibilities and transformative effects. Finally, it explores Web 3.0 through comparative analysis, discussing its relationship with the metaverse as well as how individuals and...
As technology continues to advance, the Internet is evolving into what is often referred to as Web 3.0. This book aims to achieve three main objective...
cena: 484,18 zł

 Building Interactive Worlds: Designing immersive experiences for games, XR, and the metaverse (English Edition) Apurva Shah Neil Blevins 9789365890273 Bpb Publications
Building Interactive Worlds: Designing immersive experiences for games, XR, and the metaverse (English Edition)

ISBN: 9789365890273 / Angielski

ISBN: 9789365890273/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Apurva Shah; Neil Blevins
cena: 193,97 zł

 Virtual Models in Theatre, Art and Architecture Lawrence (University of Technology, Sydney, Australia) Wallen 9781350449800 Bloomsbury Publishing PLC
Virtual Models in Theatre, Art and Architecture

ISBN: 9781350449800 / Angielski / Twarda / 208 str.

ISBN: 9781350449800/Angielski/Twarda/208 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Australia) Walle Sydney Lawrence (University of Technology
cena: 414,61 zł

 Design Thinking: Innovative Solutions for a Better World Gunikhan (Assam down town University, India) Sonowal 9781032824376 CRC Press
Design Thinking: Innovative Solutions for a Better World

ISBN: 9781032824376 / Angielski

ISBN: 9781032824376/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
India) Sonowal Gunikhan (Assam down town University
cena: 585,33 zł

 Society Without People: The Social Implications of the Metaverse and AI Christopher Pieper Justin Nelson 9783111235813 de Gruyter
Society Without People: The Social Implications of the Metaverse and AI

ISBN: 9783111235813 / Angielski

ISBN: 9783111235813/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Christopher Pieper; Justin Nelson
cena: 468,31 zł

Pierwsza Podprzednia  19  20  21  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia