![]() |
Patient-Centered Healthcare: Transforming the Relationship Between Physicians and Patients
ISBN: 9781032177441 / Angielski / Miękka / 312 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
171,12 zł |
![]() |
Lean Design in Healthcare: A Journey to Improve Quality and Process of Care
ISBN: 9781032178592 / Angielski / Miękka / 164 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
171,12 zł |
![]() |
Culture Matters: Decision-Making in Global Virtual Teams
ISBN: 9781032179353 / Angielski / Miękka / 252 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
171,12 zł |
![]() |
The Lean Approach to Digital Transformation: From Customer to Code and From Code to Customer
ISBN: 9781032225029 / Angielski / Twarda / 226 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
570,57 zł |
![]() |
The Lean Approach to Digital Transformation: From Customer to Code and From Code to Customer
ISBN: 9781032225012 / Angielski / Miękka / 226 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
176,31 zł |
![]() |
Compare PMP's Theories With Real-Life Project Management
ISBN: 9781777805104 / Angielski / Miękka / 262 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
179,45 zł |
![]() |
Meaningful Healthcare Experience Design: Improving Care for All Generations
ISBN: 9780367494919 / Angielski / Miękka / 304 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
207,43 zł |
![]() |
Structured for Success: What Leaders Need to Know to Build and Sustain Effective Organizations
ISBN: 9781032241890 / Angielski / Miękka / 210 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
171,12 zł |
![]() |
Total Quality Management for Custodial Operations: A Guide to Understanding and Applying the Key Elements of Total Quality Management
ISBN: 9781138464339 / Angielski / Twarda Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
855,86 zł |
![]() |
Compare PMP's Theories With Real-Life Project Management
ISBN: 9781777805111 / Angielski / Twarda / 262 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
219,83 zł |
![]() |
Quality Management Essentials
ISBN: 9781800612280 / Angielski / Twarda Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
363,09 zł |
![]() |
Statistical Modeling of Reliability Structures and Industrial Processes
ISBN: 9781032066257 / Angielski / Twarda / 216 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
622,44 zł |
![]() |
ISO 9001 for all Coffee and Pastry Shops: ISO 9000 For all employees and employers
ISBN: 9781990451430 / Angielski / Twarda / 66 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
170,46 zł |
![]() |
Counterfeiting and Fraud in Supply Chains
ISBN: 9781801175753 / Angielski / Twarda Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
630,84 zł |
![]() |
Lean Manufacturing: Fundamentals, Tools, Approaches, and Industry 4.0 Integration
ISBN: 9781032040455 / Angielski / Twarda / 112 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
259,30 zł |
![]() |
The Innovation Factory
ISBN: 9781032340036 / Angielski / Miękka / 188 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
233,36 zł |
![]() |
Catastrophic Incidents: Prevention and Failure
ISBN: 9781032210292 / Angielski / Twarda / 584 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
700,25 zł |
![]() |
Jidoka: The Toyota Principle of Building Quality into the Process
ISBN: 9798215274019 / Angielski / Miękka / 68 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
76,53 zł |
![]() |
Practical Guide to FMEA: A Proactive Approach to Failure Analysis
ISBN: 9798215013007 / Angielski / Miękka / 76 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
105,25 zł |
![]() |
A Systematic Guide to Leadership Selection Using Total Quality Management Techniques
ISBN: 9781032342474 / Angielski / Twarda / 74 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. The old cliché states that not every manager is a leader, but the more important part of that sentiment is that to be a good manager, one has to be a good leader. This perception is because good managers do more than manage. They have to lead by inspiration, they have to lead by example, and they have to lead through the best times for their organizations as well as the absolute worst times.
A Systematic Guide to Leadership Selection Using Total Quality Management Techniques identifies the application gap and presents a methodology based on Total Quality Management (TQM) to support the... The old cliché states that not every manager is a leader, but the more important part of that sentiment is that to be a good manager, one has to be a...
|
cena:
238,55 zł |