• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Delivering Fantastic Customer Experience: How to Turn Customer Satisfaction Into Customer Relationships » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Delivering Fantastic Customer Experience: How to Turn Customer Satisfaction Into Customer Relationships

ISBN-13: 9780367346034 / Angielski / Miękka / 2019 / 94 str.

Daniel Lafreniere
Delivering Fantastic Customer Experience: How to Turn Customer Satisfaction Into Customer Relationships Daniel Lafreniere 9780367346034 Productivity Press - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Delivering Fantastic Customer Experience: How to Turn Customer Satisfaction Into Customer Relationships

ISBN-13: 9780367346034 / Angielski / Miękka / 2019 / 94 str.

Daniel Lafreniere
cena 107,26 zł
(netto: 102,15 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 85,59 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

This book is for anyone who works serving customers in a B2C company or other businesses in a B2B environment. Everyone has an important role to play in creating a good customer experience, whether it be managers, associates, sales reps, marketing professionals, web strategists, accountants, customer service reps, delivery people or installers.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Customer Relations
Business & Economics > Consumer Behavior - General
Business & Economics > Quality Control
Wydawca:
Productivity Press
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367346034
Rok wydania:
2019
Ilość stron:
94
Waga:
0.11 kg
Wymiary:
19.56 x 13.21 x 0.76
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01
Dodatkowe informacje:
Bibliografia
Wydanie ilustrowane

1 What Is Customer Experience? 2 Why is Customer Experience so Important? 3 One Interaction. Multiple Touchpoints. 4 How To Create a Stellar Customer Experience 5 Measuring 6 Maintaining Customer Relationships. 7 The Importance of Digital Customer Experience 8 Why You Should Care About Social Media. 9 A Few Final Thoughts

Daniel Lafrenière is a consultant, author and conference speaker in the field of customer experience. He has more than 30 years of experience in the field. During the years, he has regularly given hundreds of conferences, lectures, and training sessions on customer experience in Canada, the United States, and Europe. He currently works as a customer experience consultant for companies in a wide array of industries, including finance and banking, pharmaceuticals, insurance, tourism, transportation, healthcare and retail. From 1992 to 2006, he taught at the Bachelor’s and Master’s degree level at Université Laval and was also a guest professor at Université de Montréal and Université de Lyon in France. He is the author of seven business books, including: Les dessous de l’expérience client (2018), De kessé l’expérience client? (2017), Le petit guide de la grande expérience client (2012) and Talk to me – Get personal. Get relevant. Get more customers! (2010). His comments and recommendations have been read and heard in the following media: La Presse and le Soleil (newspapers), RDI (CBC News), Radio-Canada Première (CBC Radio), TVA News and Cogeco Radio.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia