• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Marketing - Research

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Marketing - Research

ilość książek w kategorii: 2689

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Cross-Cultural Fashion Marketing: Ethnic Fashion, Diversity and Inclusion Satyendra (University of Winnipeg, Canada) Singh 9781032616711 Routledge
Cross-Cultural Fashion Marketing: Ethnic Fashion, Diversity and Inclusion

ISBN: 9781032616711 / Angielski

ISBN: 9781032616711/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Canada) Singh Satyendra (University of Winnipeg
cena: 256,88

 Anthropomorphism and Animism in Advertising: Persuasive Tactics and the Influence on Consumer Behavior Malgorzata Karpinska-Krakowiak 9781041108849 Routledge
Anthropomorphism and Animism in Advertising: Persuasive Tactics and the Influence on Consumer Behavior

ISBN: 9781041108849 / Angielski

ISBN: 9781041108849/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Malgorzata Karpinska-Krakowiak
cena: 702,94

 Advances in Advertising Research XV: Moving Forward, Looking Back: Advertising in the Advent of AI Christina Boutsouki Leonidas Hatzithomas Anastasios Panopoulos 9783658491130 Springer Gabler
Advances in Advertising Research XV: Moving Forward, Looking Back: Advertising in the Advent of AI

ISBN: 9783658491130 / Angielski / 04-01-2026

ISBN: 9783658491130/Angielski/04-01-2026

Książka dostępna od: 04-01-2026
Christina Boutsouki; Leonidas Hatzithomas; Anastasios Panopoulos
Termin ukazania się książki: 04-01-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5%
601,59
571,51

 Radical Experiential Views: The Consumption Experience and Customer Value Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515328 Vibrant Publishers
Radical Experiential Views: The Consumption Experience and Customer Value

ISBN: 9781636515328 / Angielski

ISBN: 9781636515328/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 439,02

 Esthetics and Tastes, Part II: Effects of Personality, Class, and Expertise Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515373 Vibrant Publishers
Esthetics and Tastes, Part II: Effects of Personality, Class, and Expertise

ISBN: 9781636515373 / Angielski

ISBN: 9781636515373/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 359,19

 Esthetics and Tastes, Part II: Effects of Personality, Class, and Expertise Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515380 Vibrant Publishers
Esthetics and Tastes, Part II: Effects of Personality, Class, and Expertise

ISBN: 9781636515380 / Angielski

ISBN: 9781636515380/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 439,02

 Qualitative Methods, Part I: Interpretive Approaches Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515434 Vibrant Publishers
Qualitative Methods, Part I: Interpretive Approaches

ISBN: 9781636515434 / Angielski

ISBN: 9781636515434/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 359,19

 Qualitative Methods, Part I: Interpretive Approaches Morris B. Holbrook Publishers 9781636515441 Vibrant Publishers
Qualitative Methods, Part I: Interpretive Approaches

ISBN: 9781636515441 / Angielski

ISBN: 9781636515441/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Morris B. Holbrook;Publishers
cena: 439,02

 Qualitative Methods, Part II: Symbolic Consumer Behavior or Consumption Symbolism Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515458 Vibrant Publishers
Qualitative Methods, Part II: Symbolic Consumer Behavior or Consumption Symbolism

ISBN: 9781636515458 / Angielski

ISBN: 9781636515458/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 359,19

 Qualitative Methods, Part II: Symbolic Consumer Behavior or Consumption Symbolism Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515465 Vibrant Publishers
Qualitative Methods, Part II: Symbolic Consumer Behavior or Consumption Symbolism

ISBN: 9781636515465 / Angielski

ISBN: 9781636515465/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 439,02

 Qualitative Methods, Part III Subjective Personal Introspection Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515472 Vibrant Publishers
Qualitative Methods, Part III Subjective Personal Introspection

ISBN: 9781636515472 / Angielski

ISBN: 9781636515472/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 359,19

 Qualitative Methods, Part III: Subjective Personal Introspection Morris B. Holbrook Vibrant Publishers 9781636515489 Vibrant Publishers
Qualitative Methods, Part III: Subjective Personal Introspection

ISBN: 9781636515489 / Angielski

ISBN: 9781636515489/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Morris B. Holbrook; Vibrant Publishers
cena: 439,02

 Built on Belief: Why Cultures of Commitment Are the Competitive Advantage Matt Marcotte 9781544549880 Lioncrest Publishing
Built on Belief: Why Cultures of Commitment Are the Competitive Advantage

ISBN: 9781544549880 / Angielski

ISBN: 9781544549880/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Matt Marcotte
cena: 75,98

 Built on Belief: Why Cultures of Commitment Are the Competitive Advantage Matt Marcotte 9781544549897 Lioncrest Publishing
Built on Belief: Why Cultures of Commitment Are the Competitive Advantage

ISBN: 9781544549897 / Angielski

ISBN: 9781544549897/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Matt Marcotte
cena: 110,19

 Non-Profit Organisations, Volume I  9783031624018 Palgrave Macmillan
Non-Profit Organisations, Volume I

ISBN: 9783031624018 / Angielski / Miękka / 302 str.

ISBN: 9783031624018/Angielski/Miękka/302 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.

This four-volume book examines, through multiple and cross-discipline perspectives, the science and practice of not-for-profit organisations. These organisations have drawn considerable attention and witnessed extensive growth as they engage in delivering public services to society. And are increasingly pressured to balance business with social goals, inherent idiosyncratic features with management creativity, structural limitations with operational flexibility, and ethical boundaries with pragmatism; all with scarce resources but abundant...

This four-volume book examines, through multiple and cross-discipline perspectives, the science and practice of n...

cena: 642,56

 Non-Profit Organisations, Volume II  9783031625329 Palgrave Macmillan
Non-Profit Organisations, Volume II

ISBN: 9783031625329 / Angielski / Miękka / 317 str.

ISBN: 9783031625329/Angielski/Miękka/317 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.

This four-volume book examines, through multiple and cross-discipline perspectives, the science and practice of not-for-profit organisations. These organisations have drawn considerable attention and witnessed extensive growth as they engage in delivering public services to society. And are increasingly pressured to balance business with social goals, inherent idiosyncratic features with management creativity, structural limitations with operational flexibility, and ethical boundaries with pragmatism; all with scarce resources but abundant...

This four-volume book examines, through multiple and cross-discipline perspectives, the science and practice of n...

cena: 642,56

 Dynamic Fashion Marketing: Internationalisation, Sustainability and Technology Huifeng Bai Vito Tassiello 9781032857640 Routledge
Dynamic Fashion Marketing: Internationalisation, Sustainability and Technology

ISBN: 9781032857640 / Angielski / 22-01-2026

ISBN: 9781032857640/Angielski/22-01-2026

Książka dostępna od: 22-01-2026
Huifeng Bai; Vito Tassiello
Termin ukazania się książki: 22-01-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5%
751,42
713,85

 Invisible Triggers: 37 Psychological Biases that Drive Consumer Choice and Brand Growth Karina Karn 9781919349800 Accelerating Brands Press
Invisible Triggers: 37 Psychological Biases that Drive Consumer Choice and Brand Growth

ISBN: 9781919349800 / Angielski

ISBN: 9781919349800/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Karina Karn
cena: 68,23

 Promotions Des Ventes Jean Stephane 9783838178172 Presses Academiques Francophones
Promotions Des Ventes

ISBN: 9783838178172 / Francuski / Miękka / 188 str.

ISBN: 9783838178172/Francuski/Miękka/188 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jean Stephane
Ce travail qui a pour objectif de mieux comprendre l'impact de trois promotions des ventes (les promotions par le prix, le cadeau avec achat et les programmes de fidA(c)litA(c)) sur le processus dA(c)cisionnel des consommatrices de la gA(c)nA(c)ration du baby-boom lors de l'achat de vAatements. Suite A l'analyse des rA(c)sultats, nous constatons que les promotions par le prix sont principalement efficaces au point de vente, que le cadeau avec achat ne suscite aucun intA(c)rAat lors de l'achat de vAatements et que les programmes de fidA(c)litA(c) sont des promotions alternatives qui sont un...
Ce travail qui a pour objectif de mieux comprendre l'impact de trois promotions des ventes (les promotions par le prix, le cadeau avec achat et les pr...
cena: 427,96

 La Gestalt: Psychologie de la forme 50minutes, Nicolas Crombez 9782806256959 50minutes.Fr
La Gestalt: Psychologie de la forme

ISBN: 9782806256959 / Francuski / Miękka / 68 str.

ISBN: 9782806256959/Francuski/Miękka/68 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
50minutes;Nicolas Crombez
cena: 59,83

Pierwsza Podprzednia  112  113  114  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia