Digital Marketing Fundamentals: From Strategy to Roi
ISBN: 9781032964690 / Angielski / 04-02-2025 Książka dostępna od: 04-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 04-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
324,55 zł |
Strategic Brand Storytelling
ISBN: 9781032974415 / Twarda / 12-02-2025 / 164 str. Książka dostępna od: 12-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
663,96 zł |
Forum Markenforschung 2023: Tagungsband Der Konferenz Dermarkentag
ISBN: 9783658461089 / Niemiecki / 26-01-2025 Książka dostępna od: 26-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 26-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
452,42 zł |
Marketing Analytics Using Excel: A Beginner′s Guide
ISBN: 9781529681895 / Angielski / 12-05-2025 Książka dostępna od: 12-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
226,18 zł |
Marketing Analytics Using Excel: A Beginner′s Guide
ISBN: 9781529681901 / Angielski / 19-05-2025 Książka dostępna od: 19-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 19-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
639,37 zł |
Marketing Perspectives on Phygitalization
ISBN: 9781774918463 / Angielski / 13-03-2025 Książka dostępna od: 13-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 13-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
737,73 zł |
Winning the Advertising Game: Lessons from the Super Bowl Ad Champions
ISBN: 9783031775055 / Angielski / 15-02-2025 Książka dostępna od: 15-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 15-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
145,40 zł |
The Power of Brand Ownership: Marketing in the Cultural Landscape
ISBN: 9781009538404 / Twarda / 23-01-2025 / 265 str. Książka dostępna od: 23-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 23-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
512,79 zł |
The New Rules of the Road: How to Navigate the Rapidly Changing Marketing Landscape
ISBN: 9781642256918 / Angielski / 14-01-2025 Książka dostępna od: 14-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 14-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
116,31 zł |
Corporate Cultures and Global Brands (Second Edition)
ISBN: 9781800616998 / Angielski / 09-06-2025 Książka dostępna od: 09-06-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 09-06-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
172,14 zł |
Corporate Cultures and Global Brands (Second Edition)
ISBN: 9781800617117 / Angielski / 09-06-2025 Książka dostępna od: 09-06-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 09-06-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
442,64 zł |
Marketing: Prozess- Und Praxisorientierte Grundlagen
ISBN: 9783111338514 / Niemiecki / 17-03-2025 Książka dostępna od: 17-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 17-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
143,07 zł |
Marketing in a Multicultural and Vibrant World: Proceedings for the 2024 Ams World Marketing Congress, Bel Ombre, Mauritius, June 25-29
ISBN: 9783031809033 / Angielski / 03-02-2025 Książka dostępna od: 03-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 03-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
822,99 zł |
The Vietnamese Economy and the Fourth Industrial Revolution
ISBN: 9789811262241 / Angielski / Twarda / 21-04-2025 Książka dostępna od: 21-04-2025 The Vietnamese Economy and the Fourth Industrial Revolution collects scholarship in topics such as marketing, behavioral economics, management, leadership, tourism, and law, by authors who are not only professors in the education industry, but also state officers holding governmental positions and managers of successful companies. This pool of expertise will provide readers with an objective and well-rounded overview of recent economic developments, risks, challenges and opportunities in Vietnam.Each of these peer reviewed papers will give readers an understanding about specific aspects of...
The Vietnamese Economy and the Fourth Industrial Revolution collects scholarship in topics such as marketing, behavioral economics, management, leader...
|
|
Termin ukazania się książki: 21-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
442,64 zł |
Market Dynamics and Strategies in a Post-Crisis World: Navigating a World in Flux
ISBN: 9789811292095 / Angielski / 14-03-2025 Książka dostępna od: 14-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 14-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
614,77 zł |
Wirkungsvolle Nachhaltigkeitskommunikation: So Kommunizieren Unternehmen F?r Eine Nachhaltige Zukunft - Grundlagen, Praxisbeispiele Und Erfolgsfaktore
ISBN: 9783658452261 / Niemiecki / 26-01-2025 Książka dostępna od: 26-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 26-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
236,93 zł |
Hoodwinked: How Cult Marketing Tactics Left Us Anxious, Broke, and Conned
ISBN: 9781493086153 / Angielski / 04-02-2025 Książka dostępna od: 04-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 04-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
96,92 zł |
Public Relations for Dummies
ISBN: 9781394284870 / Angielski / 11-03-2025 Książka dostępna od: 11-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 11-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
110,79 zł |
Histories of Political Public Relations
ISBN: 9781032500911 / Angielski / Inna / 04-02-2025 Książka dostępna od: 04-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 04-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
663,96 zł |
Brand On!: The Hidden Power of Brand Alignment
ISBN: 9781639090518 / Angielski / 21-01-2025 Książka dostępna od: 21-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 21-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
125,18 zł |