Resource-Advantage Theory: The Development Period
ISBN: 9781636512891 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
|
cena:
410,79 zł |
Software as a Product: Bridging the Gap Between Technology and Product Development
ISBN: 9780138058159 / Angielski / Miękka / 06-02-2025 Książka dostępna od: 06-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
180,94 zł |
Digital Branding: How to Successfully Build and Measure a Brand Online
ISBN: 9781398618442 / Angielski / Inna / 28-01-2025 Książka dostępna od: 28-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 28-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
480,83 zł |
Effective Brand Building - Harness Strategy and Insight to Improve Brand Performance
ISBN: 9781398618596 / Angielski / Inna / 28-01-2025 Książka dostępna od: 28-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 28-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
569,01 zł |
Building a Storybrand 2.0: Clarify Your Message So Customers Will Listen
ISBN: 9781400248872 / Angielski / 07-01-2025 Książka dostępna od: 07-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 07-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
123,85 zł |
The Obvious Choice: Timeless Lessons on Success, Profit, and Finding Your Way
ISBN: 9781400249138 / Angielski / 14-01-2025 Książka dostępna od: 14-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 14-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
106,65 zł |
Marketing Cases from Emerging Multinational Enterprises (Emnes): National Brands Asserting Themselves on the Global Stage
ISBN: 9783031633935 / Angielski / 27-01-2025 Książka dostępna od: 27-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 27-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
1300,79 zł |
K?uferverhalten: Grundlagen - Perspektiven - Anwendungen
ISBN: 9783658451202 / Niemiecki / 19-05-2025 Książka dostępna od: 19-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 19-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
203,56 zł |
Marketing Management: A Customer-Centric Approach
ISBN: 9781529624250 / Angielski / 20-01-2025 Książka dostępna od: 20-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 20-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
640,59 zł |
Marketing: Based on First Principles
ISBN: 9781350327894 / Angielski / 06-03-2025 Książka dostępna od: 06-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
218,11 zł |
Marketing: Based on First Principles
ISBN: 9781350327900 / Angielski / 06-03-2025 Książka dostępna od: 06-03-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-03-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
689,87 zł |
Applied Marketing Analytics Using Python
ISBN: 9781529684162 / Miękka / 12-05-2025 / 336 str. Książka dostępna od: 12-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
226,62 zł |
A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management
ISBN: 9781529795172 / Twarda / 14-04-2025 / 160 str. Książka dostępna od: 14-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 14-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
295,66 zł |
A Very Short, Fairly Interesting and Reasonably Cheap Book about Brand Management
ISBN: 9781529795165 / Miękka / 07-04-2025 / 160 str. Książka dostępna od: 07-04-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 07-04-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
83,72 zł |
Applied Marketing Analytics Using Python
ISBN: 9781529684179 / Twarda / 19-05-2025 / 336 str. Książka dostępna od: 19-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 19-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
640,59 zł |
Digital Marketing Fundamentals: From Strategy to Roi
ISBN: 9781032941325 / Angielski / 04-02-2025 Książka dostępna od: 04-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 04-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
1133,36 zł |
Digital Marketing Fundamentals: From Strategy to Roi
ISBN: 9781032964690 / Angielski / 04-02-2025 Książka dostępna od: 04-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 04-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
325,18 zł |
Strategic Brand Storytelling
ISBN: 9781032974415 / Twarda / 12-02-2025 / 164 str. Książka dostępna od: 12-02-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-02-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
665,23 zł |
Forum Markenforschung 2023: Tagungsband Der Konferenz Dermarkentag
ISBN: 9783658461089 / Niemiecki / 26-01-2025 Książka dostępna od: 26-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 26-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
452,42 zł |
Marketing Analytics Using Excel: A Beginner′s Guide
ISBN: 9781529681895 / Angielski / 12-05-2025 Książka dostępna od: 12-05-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 12-05-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
226,62 zł |