• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Marketing - General

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Marketing - General

ilość książek w kategorii: 23604

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Fashion Works: Proceedings of the Global Fashion Conference, October 11th -12th 2024 Isabel Cantista 9783032020697 Palgrave MacMillan
Fashion Works: Proceedings of the Global Fashion Conference, October 11th -12th 2024

ISBN: 9783032020697 / Angielski / 22-01-2026

ISBN: 9783032020697/Angielski/22-01-2026

Książka dostępna od: 22-01-2026
Isabel Cantista
Termin ukazania się książki: 22-01-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5%
1007,39
957,02

 Inspirational Applications, Part I Marketing Education Morris B. Holbrook Publishers 9781636515557 Vibrant Publishers
Inspirational Applications, Part I Marketing Education

ISBN: 9781636515557 / Angielski

ISBN: 9781636515557/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Morris B. Holbrook;Publishers
cena: 364,16

 Inspirational Applications, Part I: Marketing Education Vibrant Publishers Morris B. Holbrook 9781636515564 Vibrant Publishers
Inspirational Applications, Part I: Marketing Education

ISBN: 9781636515564 / Angielski

ISBN: 9781636515564/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Vibrant Publishers; Morris B. Holbrook
cena: 445,08

 NeoNarratives: Building Brands for the Next Decades Wolf-Eike Galle 9783899864397 AVEdition
NeoNarratives: Building Brands for the Next Decades

ISBN: 9783899864397 / Angielski / Twarda / 06-01-2026 / 300 str.

ISBN: 9783899864397/Angielski/Twarda/06-01-2026/300 str.

Książka dostępna od: 06-01-2026
Wolf-Eike Galle
Termin ukazania się książki: 06-01-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5%
161,41
153,34

 
Digital Consumer Behavior

ISBN: 9781032573687 / Angielski / 29-01-2026

ISBN: 9781032573687/Angielski/29-01-2026

Książka dostępna od: 29-01-2026
VARSHA JAIN
Termin ukazania się książki: 29-01-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5%
238,96
227,01

 
Digital Consumer Behavior

ISBN: 9781032573700 / Angielski / 29-01-2026

ISBN: 9781032573700/Angielski/29-01-2026

Książka dostępna od: 29-01-2026
VARSHA JAIN
Termin ukazania się książki: 29-01-2026
Książkę można już zamówić z rabatem 5%
853,61
810,93

 Launchcode: AI, Pharma and the Next Frontier, Volume 2: The Commercial AI Playbook Larry Mickelberg 9781968615024 Axonal.AI LLC
Launchcode: AI, Pharma and the Next Frontier, Volume 2: The Commercial AI Playbook

ISBN: 9781968615024 / Angielski

ISBN: 9781968615024/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Larry Mickelberg
cena: 57,61

 Legal Considerations Applying to Consumer Decision Making and Purchase Behavior-Part 1 Jacob Jacoby Vibrant Publishers 9781636515847 Vibrant Publishers
Legal Considerations Applying to Consumer Decision Making and Purchase Behavior-Part 1

ISBN: 9781636515847 / Angielski

ISBN: 9781636515847/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jacob Jacoby; Vibrant Publishers
cena: 364,16

 Legal Considerations Applying to Consumer Decision Making and Purchase Behavior-Part 1 Jacob Jacoby Vibrant Publishers 9781636515854 Vibrant Publishers
Legal Considerations Applying to Consumer Decision Making and Purchase Behavior-Part 1

ISBN: 9781636515854 / Angielski

ISBN: 9781636515854/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jacob Jacoby; Vibrant Publishers
cena: 445,08

 Indian Innovation, Not Jugaad: 100 Ideas That Transformed India Dinesh C. Sharma 9789349474031 Roli Books
Indian Innovation, Not Jugaad: 100 Ideas That Transformed India

ISBN: 9789349474031 / Angielski

ISBN: 9789349474031/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Dinesh C. Sharma
cena: 96,30

 Involvement and Reference Group Influence C. Whan Park Vibrant Publishers 9781636516141 Vibrant Publishers
Involvement and Reference Group Influence

ISBN: 9781636516141 / Angielski

ISBN: 9781636516141/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
C. Whan Park; Vibrant Publishers
cena: 364,16

 Involvement and Reference Group Influence C. Whan Park Publishers 9781636516158 Vibrant Publishers
Involvement and Reference Group Influence

ISBN: 9781636516158 / Angielski

ISBN: 9781636516158/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
C. Whan Park;Publishers
cena: 445,08

 Decision-making and Choice Decision C. Whan Park Vibrant Publishers 9781636516165 Vibrant Publishers
Decision-making and Choice Decision

ISBN: 9781636516165 / Angielski

ISBN: 9781636516165/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
C. Whan Park; Vibrant Publishers
cena: 364,16

 Amplify Your Brand, Social Media, and Influence: Your Playbook to Elevate Your Presence, Connect with Millions, and Build a Profitable Personal Brand Tommy Swanhaus 9789699192043 Tms Publishing
Amplify Your Brand, Social Media, and Influence: Your Playbook to Elevate Your Presence, Connect with Millions, and Build a Profitable Personal Brand

ISBN: 9789699192043 / Angielski

ISBN: 9789699192043/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Tommy Swanhaus
cena: 69,32

 Brand Something Beautiful: A Branding Workbook for Artists, Writers, and Other Creatives Steve Brock 9781735118888 Sublimity Press
Brand Something Beautiful: A Branding Workbook for Artists, Writers, and Other Creatives

ISBN: 9781735118888 / Angielski

ISBN: 9781735118888/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Steve Brock
cena: 96,30

 Virtual Reality, Real Intentions: Consumers' Evaluation of Product Packaging in Immersive Environments Generoso Branca 9783032101419 Springer
Virtual Reality, Real Intentions: Consumers' Evaluation of Product Packaging in Immersive Environments

ISBN: 9783032101419 / Angielski

ISBN: 9783032101419/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Generoso Branca
cena: 484,18

 Digital Transformation in Retail Mennekes, Theresia 9783658502225 Springer Gabler
Digital Transformation in Retail

ISBN: 9783658502225 / Angielski / Miękka / 234 str.

ISBN: 9783658502225/Angielski/Miękka/234 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Theresia Mennekes

Retail is undergoing profound change, driven by digitalization, shifting consumer behavior, and recurring crises. Small and medium-sized retailers face the challenge of using limited resources to leverage digital technologies, strengthen resilience, and remain customer-focused. This work examines how digital transformation reshapes the retail value chain, the opportunities and risks that arise, and the capabilities required to stay competitive.

The work also explores consumer behavior, both in times of crisis and among vulnerable groups such as children. It analyzes how external...

Retail is undergoing profound change, driven by digitalization, shifting consumer behavior, and recurring crises. Small and medium-sized retailers ...

cena: 403,47

 Agency Exits: Marketing Agency Founder Journeys: What It Takes To Build, Scale, And Sell Ali Newton-Temperley 9781068263705 Agency Exits Ltd
Agency Exits: Marketing Agency Founder Journeys: What It Takes To Build, Scale, And Sell

ISBN: 9781068263705 / Angielski

ISBN: 9781068263705/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ali Newton-Temperley
cena: 77,03

 Digital Public Relations and Marketing Communication Trends in Africa Anne W. Njathi Brandi Watkins 9781032689630 Routledge
Digital Public Relations and Marketing Communication Trends in Africa

ISBN: 9781032689630 / Angielski / 26-12-2025

ISBN: 9781032689630/Angielski/26-12-2025

Książka dostępna od: 26-12-2025
Anne W. Njathi; Brandi Watkins
Termin ukazania się książki: 26-12-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5%
209,70
199,21

 The Call to Authorship: How and Why to Write, Publish and Promote a Nonfiction Book Tim W. Lindsay 9781834180427 Tellwell Talent
The Call to Authorship: How and Why to Write, Publish and Promote a Nonfiction Book

ISBN: 9781834180427 / Angielski

ISBN: 9781834180427/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Tim W. Lindsay
cena: 84,16

Pierwsza Podprzednia  1180  1181  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia