![]() |
Involvement and Reference Group Influence
ISBN: 9781636516141 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
363,16 zł |
![]() |
Involvement and Reference Group Influence
ISBN: 9781636516158 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
443,87 zł |
![]() |
Decision-making and Choice Decision
ISBN: 9781636516165 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
363,16 zł |
![]() |
Amplify Your Brand, Social Media, and Influence: Your Playbook to Elevate Your Presence, Connect with Millions, and Build a Profitable Personal Brand
ISBN: 9789699192043 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
69,13 zł |
![]() |
Brand Something Beautiful: A Branding Workbook for Artists, Writers, and Other Creatives
ISBN: 9781735118888 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
96,03 zł |
![]() |
Virtual Reality, Real Intentions: Consumers' Evaluation of Product Packaging in Immersive Environments
ISBN: 9783032101419 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
484,18 zł |
![]() |
Digital Transformation in Retail
ISBN: 9783658502225 / Angielski / Miękka / 234 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Retail is undergoing profound change, driven by digitalization, shifting consumer behavior, and recurring crises. Small and medium-sized retailers face the challenge of using limited resources to leverage digital technologies, strengthen resilience, and remain customer-focused. This work examines how digital transformation reshapes the retail value chain, the opportunities and risks that arise, and the capabilities required to stay competitive. The work also explores consumer behavior, both in times of crisis and among vulnerable groups such as children. It analyzes how external... Retail is undergoing profound change, driven by digitalization, shifting consumer behavior, and recurring crises. Small and medium-sized retailers ... |
cena:
403,47 zł |
![]() |
Agency Exits: Marketing Agency Founder Journeys: What It Takes To Build, Scale, And Sell
ISBN: 9781068263705 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
76,82 zł |
![]() |
Digital Public Relations and Marketing Communication Trends in Africa
ISBN: 9781032689630 / Angielski / 26-12-2025 Książka dostępna od: 26-12-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 26-12-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
198,80 zł |
![]() |
The Call to Authorship: How and Why to Write, Publish and Promote a Nonfiction Book
ISBN: 9781834180427 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
83,93 zł |
![]() |
The Call to Authorship: How and Why to Write, Publish and Promote a Nonfiction Book
ISBN: 9781834180434 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
107,60 zł |
![]() |
Lead or Bleed: The Proven Guide to Building Local Marketing Funnels and Getting Leads
ISBN: 9781962825832 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
124,78 zł |
![]() |
Ma?trise ISO 9001 - BONNES PRATIQUES, ?TUDES DE CAS ET FORMATION: Applications concr?tes, ?tudes de cas et formation des responsables
ISBN: 9783852281353 / Francuski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
288,38 zł |
![]() |
The Marketing Movement: Driving strategic growth through marketing leadership
ISBN: 9781918077063 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
73,13 zł |