• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Marketing - General

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Marketing - General

ilość książek w kategorii: 23574

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 
The Salt Test: How to Take an Innovative Product from Idea to Scale

ISBN: 9781739189020 / Angielski

ISBN: 9781739189020/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Kingsley Maunder
cena: 60,26 zł

 Kundenloyalit?t Und Kundenbindung Klipp & Klar Jan-Frederik Engelhardt Alexander Magerhans 9783658472252 Springer Gabler
Kundenloyalit?t Und Kundenbindung Klipp & Klar

ISBN: 9783658472252 / Niemiecki

ISBN: 9783658472252/Niemiecki

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jan-Frederik Engelhardt; Alexander Magerhans
cena: 93,21 zł

 Sport and Social Media in Business and Society Gashaw Abeza Ryan King-White 9781032415048 Routledge
Sport and Social Media in Business and Society

ISBN: 9781032415048 / Angielski

ISBN: 9781032415048/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Gashaw Abeza; Ryan King-White
cena: 107,05 zł

 
Content With Purpose: Authentic Messaging and Marketing to Grow Your Business

ISBN: 9781990830884 / Angielski

ISBN: 9781990830884/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Shannon Emmerson
cena: 88,35 zł

 Media Engagement: Connecting with Audiences in Media Markets Mercedes Medina David Kimber 9781032955995 Routledge
Media Engagement: Connecting with Audiences in Media Markets

ISBN: 9781032955995 / Angielski

ISBN: 9781032955995/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Mercedes Medina; David Kimber
cena: 705,83 zł

 The Leader's Brain, Updated and Expanded: Unlock Peak Performance in Work and Life with Neuroscience Michael Platt 9781613631959 Wharton School Press
The Leader's Brain, Updated and Expanded: Unlock Peak Performance in Work and Life with Neuroscience

ISBN: 9781613631959 / Angielski

ISBN: 9781613631959/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Michael Platt
cena: 82,71 zł

 
B2B Sales and Marketing Mastery: Craft your strategy, ignite your team and turn leads into loyal customers

ISBN: 9781781339107 / Angielski

ISBN: 9781781339107/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Mads Winther
cena: 98,95 zł

 
Competitive Markets: Structure And Behavior

ISBN: 9781636514529 / Angielski

ISBN: 9781636514529/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
George S. Day; Vibrant Publishers
cena: 363,16 zł

 
Strategic Marketing: Assessing And Formulating Strategy

ISBN: 9781636514550 / Angielski

ISBN: 9781636514550/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
George S. Day; Vibrant Publishers
cena: 443,87 zł

 
The Clock That Had No Hands, and Nineteen Other Essays About Advertising

ISBN: 9781023291279 / Angielski

ISBN: 9781023291279/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Herbert Kaufman
cena: 60,04 zł

 
Strategic Management

ISBN: 9781636514598 / Angielski

ISBN: 9781636514598/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
George S. Day; Vibrant Publishers
cena: 443,87 zł

 
Marketing Karma

ISBN: 9781945196409 / Angielski

ISBN: 9781945196409/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Jorge S. Olson
cena: 76,82 zł

 Digital Brand Management: Understanding Consumers and Communication in the Digital Age Dagna Siuda 9781041087182 Routledge
Digital Brand Management: Understanding Consumers and Communication in the Digital Age

ISBN: 9781041087182 / Angielski

ISBN: 9781041087182/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Dagna Siuda
cena: 705,83 zł

 The Power of Consumer Creativity: Transforming Consumption and Markets Marie Taillard Chloe Preece 9783031962462 Palgrave MacMillan
The Power of Consumer Creativity: Transforming Consumption and Markets

ISBN: 9783031962462 / Angielski

ISBN: 9783031962462/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Marie Taillard; Chloe Preece
cena: 605,23 zł

 Recent Advancements in Tourism Business, Technology and Social Sciences  9783031543449 Springer Nature Switzerland
Recent Advancements in Tourism Business, Technology and Social Sciences

ISBN: 9783031543449 / Angielski / Miękka

ISBN: 9783031543449/Angielski/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.

The book features the second volume of the proceedings of the 10th International Conference of the International Association of Cultural and Digital Tourism (IACuDiT), with the theme “Recent Advancements in Tourism Business, Technology, and Social Sciences,” which was held from August 29 to 31, 2023, in Crete, Greece. It showcases the latest research on Tourism Business, Technology, and Social Sciences and presents a critical academic discourse on smart and sustainable practices in the tourism industry, stimulating future debates and advancing readers’ knowledge and understanding of...

The book features the second volume of the proceedings of the 10th International Conference of the International Association of Cultural and Digita...

cena: 928,04 zł

 COVID-19 Impact on Tourism Performance in Africa  9789819719334 Springer Nature Singapore
COVID-19 Impact on Tourism Performance in Africa

ISBN: 9789819719334 / Angielski / Miękka

ISBN: 9789819719334/Angielski/Miękka

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.

This book examines the impact of the COVID-19 pandemic on tourism performance in Africa. It covers a wide range of topics that will interest academic readers and researchers, including the effects of COVID-19 on various segments of the tourism sector. The aim is to provide a deeper understanding of the damage caused by the pandemic, enriching future research based on the findings and conclusions presented in the book.



The research presented in this book is new and original, representing different perspectives from across Africa's 52 countries. It offers valuable insights for the...

This book examines the impact of the COVID-19 pandemic on tourism performance in Africa. It covers a wide range of topics that will interest academ...

cena: 726,29 zł

 
Globalization or Democracy: You Can Have Globalism or Democracy, But You Cannot Have Both

ISBN: 9781637474037 / Angielski

ISBN: 9781637474037/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Clancy Hughes
cena: 64,34 zł

 Case Based Research in Tourism, Travel, and Hospitality: Rethinking Theory and Practice Marianna Sigala Marcela Fang Anastasia Yeark 9789819718931 Springer
Case Based Research in Tourism, Travel, and Hospitality: Rethinking Theory and Practice

ISBN: 9789819718931 / Angielski

ISBN: 9789819718931/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Marianna Sigala; Marcela Fang; Anastasia Yeark
cena: 806,99 zł

 
Italianit? nella marchionimia polacca. Dall'ispirazione all'onomaturgia

ISBN: 9783631921531 / Włoski

ISBN: 9783631921531/Włoski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Giovanni Gobber; Maria Zalęska; Artur Galkowski
cena: 345,87 zł

 Human First Marketing: The Art of Being Seen, Trusted and Remembered Phil Treagus-Evans 9781068454202 Hercules Street Publishing
Human First Marketing: The Art of Being Seen, Trusted and Remembered

ISBN: 9781068454202 / Angielski

ISBN: 9781068454202/Angielski

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Phil Treagus-Evans
cena: 77,26 zł

Pierwsza Podprzednia  1177  1178  1179  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia