• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

 » książki  » Business & Economics - Customer Relations

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Kategoria BISAC: Business & Economics >> Customer Relations

ilość książek w kategorii: 2146

Wyświetl książki:
Dostępne języki:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Fired Up and Ready to Go! Steven Harris 9781852527600 Management Books 2000
Fired Up and Ready to Go!

ISBN: 9781852527600 / Angielski / Miękka / 188 str.

ISBN: 9781852527600/Angielski/Miękka/188 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Steven Harris
cena: 87,38

 Managing Customer Experience and Relationships: A Strategic Framework Martha, Ph.D (Founding partner of Marketing 1:1, Inc.) Rogers 9781119815334 John Wiley & Sons Inc
Managing Customer Experience and Relationships: A Strategic Framework

ISBN: 9781119815334 / Angielski / Twarda / 512 str.

ISBN: 9781119815334/Angielski/Twarda/512 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Inc.) Roger Ph.D (Founding partner of Marketing 1:1 Martha
cena: 383,51

 The Frictionless Organization: Deliver Great Customer Experiences with Less Effort David Jaffe 9781523000142 Berrett-Koehler Publishers
The Frictionless Organization: Deliver Great Customer Experiences with Less Effort

ISBN: 9781523000142 / Angielski / Twarda / 304 str.

ISBN: 9781523000142/Angielski/Twarda/304 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
David Jaffe
cena: 150,72

 Stealing Genius: The Seven Levels of Adaptive Innovation Steve Miller 9781640953437 Sound Wisdom
Stealing Genius: The Seven Levels of Adaptive Innovation

ISBN: 9781640953437 / Angielski / Miękka / 176 str.

ISBN: 9781640953437/Angielski/Miękka/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Steve Miller
cena: 68,07

 Disruptive Innovation and Emerging Technologies for Business Excellence in the Service Sector Nadda, Vipin 9781799891949 EUROSPAN
Disruptive Innovation and Emerging Technologies for Business Excellence in the Service Sector

ISBN: 9781799891949 / Angielski / Twarda / 312 str.

ISBN: 9781799891949/Angielski/Twarda/312 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
NADDA THAKUR KHAN
cena: 1263,83

 Imagination Mindset: Transforming Your Job from Ordinary to Magical Karla Quintanilla 9781636767666 New Degree Press
Imagination Mindset: Transforming Your Job from Ordinary to Magical

ISBN: 9781636767666 / Angielski / Miękka / 188 str.

ISBN: 9781636767666/Angielski/Miękka/188 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Karla Quintanilla
cena: 64,58

 How to Build Your Brand: Implementing a Proven and Effective Process Lubin, Laurence 9781032121468 Taylor & Francis Ltd
How to Build Your Brand: Implementing a Proven and Effective Process

ISBN: 9781032121468 / Angielski / Miękka / 196 str.

ISBN: 9781032121468/Angielski/Miękka/196 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Laurence Lubin
cena: 165,11

 How to Build Your Brand: Implementing a Proven and Effective Process Lubin, Laurence 9781032121499 Productivity Press
How to Build Your Brand: Implementing a Proven and Effective Process

ISBN: 9781032121499 / Angielski / Twarda / 196 str.

ISBN: 9781032121499/Angielski/Twarda/196 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Laurence Lubin
cena: 558,65

 The Relationship Engine: Connecting with the People Who Power Your Business Ed Wallace 9781400238019 Amacom
The Relationship Engine: Connecting with the People Who Power Your Business

ISBN: 9781400238019 / Angielski / Miękka / 240 str.

ISBN: 9781400238019/Angielski/Miękka/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ed Wallace
cena: 75,98

 Handbook of Research on Innovation and Development of E-Commerce and E-Business in ASEAN, VOL 1 Mohammad Nabil Almunawar Muhammad Anshar Syamimi Arif 9781668432884 Business Science Reference
Handbook of Research on Innovation and Development of E-Commerce and E-Business in ASEAN, VOL 1

ISBN: 9781668432884 / Angielski / Twarda / 500 str.

ISBN: 9781668432884/Angielski/Twarda/500 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Mohammad Nabil Almunawar; Muhammad Anshari Ali; Syamimi Ariff Lim
cena: 1228,45

 Handbook of Research on Innovation and Development of E-Commerce and E-Business in ASEAN, VOL 2 Mohammad Nabil Almunawar Muhammad Anshar Syamimi Arif 9781668432891 Business Science Reference
Handbook of Research on Innovation and Development of E-Commerce and E-Business in ASEAN, VOL 2

ISBN: 9781668432891 / Angielski / Twarda / 540 str.

ISBN: 9781668432891/Angielski/Twarda/540 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Mohammad Nabil Almunawar; Muhammad Anshari Ali; Syamimi Ariff Lim
cena: 1228,45

 Uncopyable Sales Secrets: How to Create an Unfair Advantage and Outsell Your Competition Kay Miller 9781640953635 Sound Wisdom
Uncopyable Sales Secrets: How to Create an Unfair Advantage and Outsell Your Competition

ISBN: 9781640953635 / Angielski / Miękka / 176 str.

ISBN: 9781640953635/Angielski/Miękka/176 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Kay Miller
cena: 68,07

 Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Keeping Customers Informed Boris Galitsky 9783030521691 Springer
Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Keeping Customers Informed

ISBN: 9783030521691 / Angielski / Miękka / 460 str.

ISBN: 9783030521691/Angielski/Miękka/460 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Boris Galitsky
cena: 684,33

 Wirkungsanalyse Verschiedener Content-Formate Und Kommunikationskanäle in Der Csr-Kommunikation: Storytelling vs. Fakten Ordu, Sevgi 9783658360665 Springer Fachmedien Wiesbaden
Wirkungsanalyse Verschiedener Content-Formate Und Kommunikationskanäle in Der Csr-Kommunikation: Storytelling vs. Fakten

ISBN: 9783658360665 / Niemiecki / Miękka / 120 str.

ISBN: 9783658360665/Niemiecki/Miękka/120 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Sevgi Ordu
Die Übernahme gesellschaftlicher Verantwortung ist eines der wichtigsten strategischen Themen für Unternehmen. Doch gerade gewinnorientierte Organisationen stoßen mit moralisch aufgeladenen Kampagnen in der Öffentlichkeit zunehmend auf Skepsis. Daher liegt eine zentrale Herausforderung für Unternehmen darin, ihre Corporate Social Responsibility (CSR) transparent und glaubwürdig zu kommunizieren. Der vorliegende Beitrag beschäftigt sich deshalb mit den Wirkungspotenzialen von CSR-Kommunikation aus der Perspektive der Rezipient*innen. Im Rahmen einer Experimentalstudie unter 208...
Die Übernahme gesellschaftlicher Verantwortung ist eines der wichtigsten strategischen Themen für Unternehmen. Doch gerade gewinnorientierte Organis...
cena: 244,52

 Journey To Centricity: A customer-centric framework for the era of stakeholder capitalism Ilenia VIDILI 9788894663846 Smarter Crew House
Journey To Centricity: A customer-centric framework for the era of stakeholder capitalism

ISBN: 9788894663846 / Angielski / Miękka / 296 str.

ISBN: 9788894663846/Angielski/Miękka/296 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Ilenia VIDILI
cena: 89,36

 Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Solving Customer Problems Galitsky, Boris 9783030616434 Springer International Publishing
Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Solving Customer Problems

ISBN: 9783030616434 / Angielski / Miękka / 484 str.

ISBN: 9783030616434/Angielski/Miękka/484 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Boris Galitsky

The second volume of this research monograph describes a number of applications of Artificial Intelligence in the field of Customer Relationship Management with the focus of solving customer problems. We design a system that tries to understand the customer complaint, his mood, and what can be done to resolve an issue with the product or service.



To solve a customer problem efficiently, we maintain a dialogue with the customer so that the problem can be clarified and multiple ways to fix it can be sought. We introduce dialogue management based on discourse analysis: a...

The second volume of this research monograph describes a number of applications of Artificial Intelligence in the field of Customer Relation...

cena: 644,07

 Your Client's Story: Know Your Clients and the Rest Will Follow Scott West Mitch Anthony 9780972752367 Insights Press
Your Client's Story: Know Your Clients and the Rest Will Follow

ISBN: 9780972752367 / Angielski / Miękka / 218 str.

ISBN: 9780972752367/Angielski/Miękka/218 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Scott West; Mitch Anthony
cena: 94,84

 The Transformational Power of Love Customer Service: How to Transform our Interactions with Clients, Customers and Coworkers John Lambo 9786277544317 John Lambo
The Transformational Power of Love Customer Service: How to Transform our Interactions with Clients, Customers and Coworkers

ISBN: 9786277544317 / Angielski / Miękka / 286 str.

ISBN: 9786277544317/Angielski/Miękka/286 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
John Lambo
cena: 95,55

 Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance: Examining the Effect of Mood on Consumer Behaviour Mattia, Giovanni 9783030659257 Springer International Publishing
Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance: Examining the Effect of Mood on Consumer Behaviour

ISBN: 9783030659257 / Angielski / Miękka / 112 str.

ISBN: 9783030659257/Angielski/Miękka/112 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Giovanni Mattia;Alessio Di Leo;Ludovica Principato

Consumers’ beliefs and attitudes towards online sales significantly influence buying behavior on the internet. However, the impact of these thoughts and beliefs on the decision to make an online purchase is not direct. It can be moderated by the emotions experienced while browsing an e-commerce website. Impulse buying in particular is influenced by a number of factors, for example how stimulating the e-shopping platform is, and how easy it is to click on the cart a certain product, for instance a smartphone. But what happens after an online impulse buy is made? Often the customer can...

Consumers’ beliefs and attitudes towards online sales significantly influence buying behavior on the internet. However, the impact of these thoug...

cena: 241,50

 Whoever Tells the Best Story Wins: How to Use Your Own Stories to Communicate with Power and Impact Annette Simmons 9781400239719 Amacom
Whoever Tells the Best Story Wins: How to Use Your Own Stories to Communicate with Power and Impact

ISBN: 9781400239719 / Angielski / Miękka / 240 str.

ISBN: 9781400239719/Angielski/Miękka/240 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych.
Annette Simmons
cena: 75,98

Pierwsza Podprzednia  82  83  84  Następna Ostatnia

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia