![]() |
Fired Up and Ready to Go!
ISBN: 9781852527600 / Angielski / Miękka / 188 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
87,38 |
![]() |
Managing Customer Experience and Relationships: A Strategic Framework
ISBN: 9781119815334 / Angielski / Twarda / 512 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
383,51 |
![]() |
The Frictionless Organization: Deliver Great Customer Experiences with Less Effort
ISBN: 9781523000142 / Angielski / Twarda / 304 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
150,72 |
![]() |
Stealing Genius: The Seven Levels of Adaptive Innovation
ISBN: 9781640953437 / Angielski / Miękka / 176 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
68,07 |
![]() |
Disruptive Innovation and Emerging Technologies for Business Excellence in the Service Sector
ISBN: 9781799891949 / Angielski / Twarda / 312 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
1263,83 |
![]() |
Imagination Mindset: Transforming Your Job from Ordinary to Magical
ISBN: 9781636767666 / Angielski / Miękka / 188 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
64,58 |
![]() |
How to Build Your Brand: Implementing a Proven and Effective Process
ISBN: 9781032121468 / Angielski / Miękka / 196 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
165,11 |
![]() |
How to Build Your Brand: Implementing a Proven and Effective Process
ISBN: 9781032121499 / Angielski / Twarda / 196 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
558,65 |
![]() |
The Relationship Engine: Connecting with the People Who Power Your Business
ISBN: 9781400238019 / Angielski / Miękka / 240 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
75,98 |
![]() |
Handbook of Research on Innovation and Development of E-Commerce and E-Business in ASEAN, VOL 1
ISBN: 9781668432884 / Angielski / Twarda / 500 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
1228,45 |
![]() |
Handbook of Research on Innovation and Development of E-Commerce and E-Business in ASEAN, VOL 2
ISBN: 9781668432891 / Angielski / Twarda / 540 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
1228,45 |
![]() |
Uncopyable Sales Secrets: How to Create an Unfair Advantage and Outsell Your Competition
ISBN: 9781640953635 / Angielski / Miękka / 176 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
68,07 |
![]() |
Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Keeping Customers Informed
ISBN: 9783030521691 / Angielski / Miękka / 460 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
684,33 |
![]() |
Wirkungsanalyse Verschiedener Content-Formate Und Kommunikationskanäle in Der Csr-Kommunikation: Storytelling vs. Fakten
ISBN: 9783658360665 / Niemiecki / Miękka / 120 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Die Übernahme gesellschaftlicher Verantwortung ist eines der wichtigsten strategischen Themen für Unternehmen. Doch gerade gewinnorientierte Organisationen stoßen mit moralisch aufgeladenen Kampagnen in der Öffentlichkeit zunehmend auf Skepsis. Daher liegt eine zentrale Herausforderung für Unternehmen darin, ihre Corporate Social Responsibility (CSR) transparent und glaubwürdig zu kommunizieren. Der vorliegende Beitrag beschäftigt sich deshalb mit den Wirkungspotenzialen von CSR-Kommunikation aus der Perspektive der Rezipient*innen. Im Rahmen einer Experimentalstudie unter 208...
Die Übernahme gesellschaftlicher Verantwortung ist eines der wichtigsten strategischen Themen für Unternehmen. Doch gerade gewinnorientierte Organis...
|
cena:
244,52 |
![]() |
Journey To Centricity: A customer-centric framework for the era of stakeholder capitalism
ISBN: 9788894663846 / Angielski / Miękka / 296 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
89,36 |
![]() |
Artificial Intelligence for Customer Relationship Management: Solving Customer Problems
ISBN: 9783030616434 / Angielski / Miękka / 484 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. The second volume of this research monograph describes a number of applications of Artificial Intelligence in the field of Customer Relationship Management with the focus of solving customer problems. We design a system that tries to understand the customer complaint, his mood, and what can be done to resolve an issue with the product or service. To solve a customer problem efficiently, we maintain a dialogue with the customer so that the problem can be clarified and multiple ways to fix it can be sought. We introduce dialogue management based on discourse analysis: a... The second volume of this research monograph describes a number of applications of Artificial Intelligence in the field of Customer Relation... |
cena:
644,07 |
![]() |
Your Client's Story: Know Your Clients and the Rest Will Follow
ISBN: 9780972752367 / Angielski / Miękka / 218 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
94,84 |
![]() |
The Transformational Power of Love Customer Service: How to Transform our Interactions with Clients, Customers and Coworkers
ISBN: 9786277544317 / Angielski / Miękka / 286 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
95,55 |
![]() |
Online Impulse Buying and Cognitive Dissonance: Examining the Effect of Mood on Consumer Behaviour
ISBN: 9783030659257 / Angielski / Miękka / 112 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Consumers’ beliefs and attitudes towards online sales significantly influence buying behavior on the internet. However, the impact of these thoughts and beliefs on the decision to make an online purchase is not direct. It can be moderated by the emotions experienced while browsing an e-commerce website. Impulse buying in particular is influenced by a number of factors, for example how stimulating the e-shopping platform is, and how easy it is to click on the cart a certain product, for instance a smartphone. But what happens after an online impulse buy is made? Often the customer can... Consumers’ beliefs and attitudes towards online sales significantly influence buying behavior on the internet. However, the impact of these thoug... |
cena:
241,50 |
![]() |
Whoever Tells the Best Story Wins: How to Use Your Own Stories to Communicate with Power and Impact
ISBN: 9781400239719 / Angielski / Miękka / 240 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
75,98 |