![]() |
Optimizing Digital Solutions for Hyper-Personalization in Tourism and Hospitality
ISBN: 9781799883067 / Angielski / Twarda / 404 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
1213,00 zł |
![]() |
What Rich Clients Want: (But Won't Tell You)
ISBN: 9781737519003 / Angielski / Twarda / 222 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
127,22 zł |
![]() |
Marketing na era dos dados: o fim do achismo
ISBN: 9788584612086 / Portugalski / Miękka / 202 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
120,68 zł |
![]() |
Developing Relationships, Personalization, and Data Herald in Marketing 5.0
ISBN: 9781668444962 / Angielski / Twarda / 300 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
1410,47 zł |
![]() |
HowExpert Guide to Door to Door Sales: 101 Tips to Learn How to Sell Door to Door and Become an Excellent Door to Door Salesman
ISBN: 9781648917486 / Angielski / Miękka / 98 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
94,97 zł |
![]() |
The Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision
ISBN: 9780593538104 / Angielski / Twarda / 272 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
131,50 zł |
![]() |
Implementing and Managing Collaborative Relationships: A Practical Guide for Managers
ISBN: 9781032117386 / Angielski / Miękka / 155 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
187,81 zł |
![]() |
Implementing and Managing Collaborative Relationships: A Practical Guide for Managers
ISBN: 9781032117508 / Angielski / Twarda / 155 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
685,43 zł |
![]() |
Inclusive 360: Proven Solutions for an Equitable Organization
ISBN: 9781737635437 / Angielski / Twarda / 300 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
122,81 zł |
![]() |
DIY Public Relations: Telling Your Story on a Zero-Dollar Budget
ISBN: 9781610353946 / Angielski / Miękka / 220 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
80,39 zł |
![]() |
Optimizing Digital Solutions for Hyper-Personalization in Tourism and Hospitality
ISBN: 9781799883074 / Angielski / Miękka / 404 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
930,91 zł |
![]() |
Engaging as F*ck: How to attract and connect with customers using video - A videography handbook for your business
ISBN: 9781922764102 / Angielski / Miękka / 160 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
106,01 zł |
![]() |
Dotcom Secrets: The Underground Playbook for Growing Your Company Online with Sales Funnels
ISBN: 9781401970598 / Angielski / Miękka / 424 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
84,80 zł |
![]() |
Developing Relationships, Personalization, and Data Herald in Marketing 5.0
ISBN: 9781668444979 / Angielski / Miękka / 335 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
1071,96 zł |
![]() |
Handbook of Research on Consumer Behavior Change and Data Analytics in the Socio-Digital Era
ISBN: 9781668441688 / Angielski / Twarda / 335 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
1777,19 zł |
![]() |
X Thinking: Building Better Brands in the Age of Experience
ISBN: 9781737695202 / Angielski / Twarda / 384 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
237,50 zł |
![]() |
X Thinking: Building Better Brands in the Age of Experience
ISBN: 9781737695219 / Angielski / Miękka / 384 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
142,49 zł |
![]() |
Digital Hesitation: Why B2B Companies Aren't Reaching Their Full Digital Transformation Potential
ISBN: 9780986046261 / Angielski / Miękka / 384 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
110,08 zł |
![]() |
Quick Guide Sales Enablement: Wie Sie durch die Integration aller kundenbezogenen Aktivitäten die beste Sales Performance erzielen
ISBN: 9783658383848 / Niemiecki / Miękka Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. Dieses Buch zeigt, wie es gelingt, eine optimal ausgestaltete Vertriebsorganisation zu etablieren, die konsequent auf Kunden und deren Kaufentscheidungen basiert und dadurch entscheidende Wettbewerbsvorteile generiert. Denn nur so kann heutzutage der Unternehmenserfolg gesichert und gesteigert werden. Im Mittelpunkt steht der Sales-Enablement-Prozess als holistisches Rahmenkonzept. Er bildet die Infrastruktur, die eine effiziente Zusammenarbeit aller Unternehmensabteilungen gewährleistet. Die Autor*innen erläutern die Ausrichtung sämtlicher Ziele, Motivationen, Denkmuster,...
Dieses Buch zeigt, wie es gelingt, eine optimal ausgestaltete Vertriebsorganisation zu etablieren, die konsequent auf Kunden und deren Kaufentsch...
|
cena:
111,74 zł |
![]() |
The Discourse of Customer Service Tweets: Planes, Trains and Automated Text Analysis
ISBN: 9781350273207 / Angielski / Miękka / 232 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 5-8 dni roboczych. |
cena:
147,19 zł |