How Brands Innovate: The Principles of Cultural Strategy
ISBN: 9780197602973 / Angielski / Twarda / 13-12-2024 / 304 str. Książka dostępna od: 13-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 13-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
114,72 zł |
Branded Content and Entertainment in Advertising: A Theoretical and Empirical Study of Creative Advertising Practices
ISBN: 9781032316420 / Angielski / 28-11-2024 Książka dostępna od: 28-11-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 28-11-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
198,19 zł |
American Bulk: Essays on Excess
ISBN: 9781324035237 / Angielski / 26-11-2024 Książka dostępna od: 26-11-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 26-11-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
68,78 zł |
Mindmasters: The Data-Driven Science of Predicting and Changing Human Behavior
ISBN: 9781647826314 / Angielski / 07-01-2025 Książka dostępna od: 07-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 07-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
117,96 zł |
Market Dynamics and Strategies in a Post-Crisis World: Navigating a World in Flux
ISBN: 9789811292095 / Angielski / 30-01-2025 Książka dostępna od: 30-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 30-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
619,51 zł |