The Customer of the Future: 10 Guiding Principles for Winning Tomorrow's Business
ISBN: 9780310172598 / Angielski / 17-12-2024 Książka dostępna od: 17-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 17-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
81,95 zł |
Hitmakers: How Brands Influence Culture
ISBN: 9781032874463 / Angielski / 13-12-2024 Książka dostępna od: 13-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 13-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
143,40 zł |
Hitmakers: How Brands Influence Culture
ISBN: 9781032878713 / Angielski / 13-12-2024 Książka dostępna od: 13-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 13-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
667,80 zł |
Spontaneous Order: How Norms, Institutions, and Innovations Emerge from the Bottom Up
ISBN: 9780198892908 / Twarda / 19-12-2024 / 384 str. Książka dostępna od: 19-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 19-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
563,65 zł |
Loyalty Management: Driving Engagement with Loyalty Programs and Customer Experience
ISBN: 9781032510354 / Angielski / 06-01-2025 Książka dostępna od: 06-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
197,81 zł |
Loyalty Management: Driving Engagement with Loyalty Programs and Customer Experience
ISBN: 9781032510361 / Angielski / 06-01-2025 Książka dostępna od: 06-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
692,52 zł |
The Cost of Living Crisis: Temporality, Provisioning and Austerity in a Northern English City
ISBN: 9781032865447 / Angielski / 31-01-2025 Książka dostępna od: 31-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 31-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
247,28 zł |
How Brands Innovate: The Principles of Cultural Strategy
ISBN: 9780197602973 / Angielski / Twarda / 13-12-2024 / 304 str. Książka dostępna od: 13-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 13-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
114,50 zł |
Mindmasters: The Data-Driven Science of Predicting and Changing Human Behavior
ISBN: 9781647826314 / Angielski / 07-01-2025 Książka dostępna od: 07-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 07-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
116,89 zł |
Market Dynamics and Strategies in a Post-Crisis World: Navigating a World in Flux
ISBN: 9789811292095 / Angielski / 30-01-2025 Książka dostępna od: 30-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 30-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
618,33 zł |