Hitmakers: How Brands Influence Culture
ISBN: 9781032878713 / Angielski / 13-12-2024 Książka dostępna od: 13-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 13-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
669,07 zł |
Loyalty Management: Driving Engagement with Loyalty Programs and Customer Experience
ISBN: 9781032510354 / Angielski / 06-01-2025 Książka dostępna od: 06-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
198,19 zł |
Loyalty Management: Driving Engagement with Loyalty Programs and Customer Experience
ISBN: 9781032510361 / Angielski / 06-01-2025 Książka dostępna od: 06-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 06-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
693,85 zł |
How Brands Innovate: The Principles of Cultural Strategy
ISBN: 9780197602973 / Angielski / Twarda / 13-12-2024 / 304 str. Książka dostępna od: 13-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 13-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
114,72 zł |
Branded Content and Entertainment in Advertising: A Theoretical and Empirical Study of Creative Advertising Practices
ISBN: 9781032316420 / Angielski / 28-11-2024 Książka dostępna od: 28-11-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 28-11-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
198,19 zł |
American Bulk: Essays on Excess
ISBN: 9781324035237 / Angielski / 26-11-2024 Książka dostępna od: 26-11-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 26-11-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
68,46 zł |
Mindmasters: The Data-Driven Science of Predicting and Changing Human Behavior
ISBN: 9781647826314 / Angielski / 07-01-2025 Książka dostępna od: 07-01-2025 |
|
Termin ukazania się książki: 07-01-2025
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
117,43 zł |
Market Dynamics and Strategies in a Post-Crisis World: Navigating a World in Flux
ISBN: 9789811292095 / Angielski / 28-12-2024 Książka dostępna od: 28-12-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 28-12-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
619,51 zł |
Blockchain, Metaverse and Digital Payments: A Global Digital Consumer Perspective
ISBN: 9781032512686 / Angielski / 21-10-2024 Książka dostępna od: 21-10-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 21-10-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
669,07 zł |
Handbook of Organizational Performance, Volume II: Foundations and Advances
ISBN: 9781032708300 / Angielski / 28-10-2024 Książka dostępna od: 28-10-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 28-10-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
669,07 zł |
Sustainability and Luxury Management
ISBN: 9781032841267 / Twarda / 31-10-2024 / 224 str. Książka dostępna od: 31-10-2024 |
|
Termin ukazania się książki: 31-10-2024
Książkę można już zamówić z rabatem 5% |
|
669,07 zł |