• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

- książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
 Intuition, Trust, and Analytics Jay Liebowitz Joanna Paliszkiewicz Jerzy Goluchowski 9781032476513 Auerbach Publications
Intuition, Trust, and Analytics

Jay Liebowitz Joanna Paliszkiewicz Jerzy Goluchowski
In order to make informed decisions, there are three important elements: intuition, trust, and analytics. These three elements—intuition, analytics, and trust—make a perfect combination for decision-making. This book gathers leading researchers who explore the role of these three elements in the process of decision-making.
In order to make informed decisions, there are three important elements: intuition, trust, and analytics. These three elements—intuition, analytics,...
cena: 219,45
 Trust, Organizations and the Digital Economy: Theory and Practice Joanna Paliszkiewicz Kuanchin Chen 9780367762186 Routledge
Trust, Organizations and the Digital Economy: Theory and Practice

Joanna Paliszkiewicz Kuanchin Chen
Trust is a pervasive catalyst of human and business relationships that has inspired interest in researchers and practitioners alike. It has been shown to enhance engagement, communication, organizational performance, and online activities.
Trust is a pervasive catalyst of human and business relationships that has inspired interest in researchers and practitioners alike. It has been shown...
cena: 204,81
 Privacy, Trust and Social Media Joanna Paliszkiewicz Kuanchin Chen Jerzy Goluchowski 9781032437491 Routledge
Privacy, Trust and Social Media

Joanna Paliszkiewicz Kuanchin Chen Jerzy Goluchowski
cena: 731,67
 Trust in Social and Business Relations: Theory and Practice Joanna Paliszkiewicz Kuanchin Chen Marta Mendel 9781032626314 Routledge
Trust in Social and Business Relations: Theory and Practice

Joanna Paliszkiewicz Kuanchin Chen Marta Mendel
cena: 707,28
 Trust and Artificial Intelligence: Development and Application of AI Technology Joanna Paliszkiewicz Jerzy Goluchowski 9781032626321 Routledge
Trust and Artificial Intelligence: Development and Application of AI Technology

Joanna Paliszkiewicz Jerzy Goluchowski
cena: 634,12
 Trust, Digital Business and Technology: Issues and Challenges Joanna Paliszkiewicz Jos? Luis Guerrer Jerzy Goluchowski 9781032210513 Routledge
Trust, Digital Business and Technology: Issues and Challenges

Joanna Paliszkiewicz Jos? Luis Guerrer Jerzy Goluchowski
cena: 195,06
 Trust and Digital Business: Theory and Practice Joanna Paliszkiewicz Kuanchin Chen Markus Launer 9781032210537 Routledge
Trust and Digital Business: Theory and Practice

Joanna Paliszkiewicz Kuanchin Chen Markus Launer
cena: 195,06
 Trust in Generative Artificial Intelligence: Human-Robot Interaction and Ethical Considerations Joanna Paliszkiewicz Ireneusz Dąbrowski Leila Halawi 9781032957944 Routledge
Trust in Generative Artificial Intelligence: Human-Robot Interaction and Ethical Considerations

Joanna Paliszkiewicz Ireneusz Dąbrowski Leila Halawi
cena: 707,28
 Building Trust in the Generative Artificial Intelligence Era: Technology Challenges and Innovations Joanna Paliszkiewicz Jerzy Goluchowski Magdalena Mądra-Sawicka 9781032957999 Routledge
Building Trust in the Generative Artificial Intelligence Era: Technology Challenges and Innovations

Joanna Paliszkiewicz Jerzy Goluchowski Magdalena Mądra-Sawicka
cena: 707,28
 Privacy, Trust and Social Media Joanna Paliszkiewicz Kuanchin Chen Jerzy Goluchowski 9781032437514 Routledge
Privacy, Trust and Social Media

Joanna Paliszkiewicz Kuanchin Chen Jerzy Goluchowski
cena: 219,45


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia