• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Privacy, Trust and Social Media » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Privacy, Trust and Social Media

ISBN-13: 9781032437491 / Angielski

Joanna Paliszkiewicz; Kuanchin Chen; Jerzy Goluchowski
Privacy, Trust and Social Media Joanna Paliszkiewicz Kuanchin Chen Jerzy Goluchowski 9781032437491 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Privacy, Trust and Social Media

ISBN-13: 9781032437491 / Angielski

Joanna Paliszkiewicz; Kuanchin Chen; Jerzy Goluchowski
cena 731,67 zł
(netto: 696,83 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 705,23 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Privacy, Trust and Social Media aims to bring together the theory and practice of social media, privacy issues, and trust. It offers a look at the current state of trust and privacy, including a comprehensive overview of both research and practical applications.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Etyka w biznesie i odpowiedzialność społeczna
Business & Economics > Przedsiębiorczość
Business & Economics > Zarządzenie i techniki zarządzania
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Trust Research
Język:
Angielski
ISBN-13:
9781032437491

I. PRIVACY ISSUES AND TRUST   1. Privacy in social media– future directions   2. Millennials' Trust and Privacy in Social Commerce: A Structuration Theory Perspective   3. Anonymity and the right to privacy - building trust in the Internet   4. How do employers protect data and privacy? Measuring trust in data-driven workplaces   5. The risk of commodification of privacy and trust in confessional journalism   6. Is the social media usage of enterprises correlated to a lack of consumers’ digital trust? The case of European countries   II. SOCIAL MEDIA AND TRUSTED BEHAVIOUR OF SOCIAL MEDIA USERS   7. Responsible use of social media – the issue of trust   8. Swift Trust in the age of artificial intelligence   9. Word-of-mouth, attitude and digital trust in social media in relation to online shopping intentions   10. Trust or recklessness - a study of behavior of social media users in Albania and Poland   11. Mutual trust in the preparedness process of concept for comprehensive security   12. Trust in the use of Internet services   13. Trust and the willingness to buy via the Internet   III. TRUST BUILDING IN SOCIAL MEDIA   14. Wine marketing in Sweden and Poland: Building trust in social media   15. Is social media trustworthy for building life partnerships?   16. The importance of social responsibility in building the mutual trust of market participants   17. Cooperation of companies with influencers in building trust in the brand   18. The role of social media in trust-building in agriculture   19. Building trust on social media as part of higher education institutions' marketing strategy   20. Social media as an innovative tool for trust-building by healthcare companies   21. The role of social media in shaping brand trust, brand equity and brand loyalty

Joanna Paliszkiewicz is a Professor and the Director of the Management Institute at the Warsaw University of Life Sciences, Poland.

Kuanchin Chen is a Professor of Computer Information Systems and the Director of the Center for Business Analytics at Western Michigan University, USA.

Jerzy Gołuchowski is a professor and Dean of the Faculty of Informatics and Communication at the University of Economics in Katowice, Poland.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia