• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Rekha Attri - książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC
 Customer Based Brand Equity of Oil Marketing Companies in India Rekha Attri 9783659129650 LAP Lambert Academic Publishing
Customer Based Brand Equity of Oil Marketing Companies in India

Rekha Attri
For a Brand to have value it must be valued by the customers.Brand equity is an asset of the company which is intangible and depends on customer brand association resulting to brand loyalty. Indias oil market has so far been dominated by Public Sector Oil marketing Companies especially in the marketing of petroleum products. The customer behaviour that has intrigued the marketers and researchers for long, has been the indifferent behaviour exhibited by fuel consumers while making choice amongst these three public sector oil marketing to refuel their vehicles, one due to no price difference in...
For a Brand to have value it must be valued by the customers.Brand equity is an asset of the company which is intangible and depends on customer brand...
cena: 353,37
 Leistungsmanagement-System in einer Business School Rekha Attri Rahul Bairagi 9786207694730 Verlag Unser Wissen
Leistungsmanagement-System in einer Business School

Rekha Attri Rahul Bairagi
cena: 160,58
 Syst?me de gestion des performances dans une ?cole de commerce Rekha Attri Rahul Bairagi 9786207694747 Editions Notre Savoir
Syst?me de gestion des performances dans une ?cole de commerce

Rekha Attri Rahul Bairagi
cena: 160,58
 Sistema di gestione delle prestazioni in una Business School Rekha Attri Rahul Bairagi 9786207694761 Edizioni Sapienza
Sistema di gestione delle prestazioni in una Business School

Rekha Attri Rahul Bairagi
cena: 160,58
 Sistema de Gest?o de Desempenho numa Escola de Gest?o Rekha Attri Rahul Bairagi 9786207694778 Edicoes Nosso Conhecimento
Sistema de Gest?o de Desempenho numa Escola de Gest?o

Rekha Attri Rahul Bairagi
cena: 160,58


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia