• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Based Brand Equity of Oil Marketing Companies in India » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Based Brand Equity of Oil Marketing Companies in India

ISBN-13: 9783659129650 / Angielski / Miękka / 2012 / 304 str.

Rekha Attri
Customer Based Brand Equity of Oil Marketing Companies in India Rekha Attri 9783659129650 LAP Lambert Academic Publishing - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Based Brand Equity of Oil Marketing Companies in India

ISBN-13: 9783659129650 / Angielski / Miękka / 2012 / 304 str.

Rekha Attri
cena 353,37 zł
(netto: 336,54 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 353,37 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 10-14 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!

For a Brand to have value it must be valued by the customers.Brand equity is an asset of the company which is intangible and depends on customer brand association resulting to brand loyalty. Indias oil market has so far been dominated by Public Sector Oil marketing Companies especially in the marketing of petroleum products. The customer behaviour that has intrigued the marketers and researchers for long, has been the indifferent behaviour exhibited by fuel consumers while making choice amongst these three public sector oil marketing to refuel their vehicles, one due to no price difference in the petrol marketed by oil marketing companies and secondly there is no perceived quality difference communicated to the customers. This research is an attempt to understand the customer based brand equity with the Public Sector Oil Marketing Companies with special reference to the city of Indore.The research highlights the level of brand awareness, perceived brand quality, brand association and brand loyalty expressed by the customers for each of the public sector oil marketing companies i.e. HPCL, BPCL and IOCL.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Księgowość
Business & Economics > Production & Operations Management
Wydawca:
LAP Lambert Academic Publishing
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783659129650
Rok wydania:
2012
Ilość stron:
304
Waga:
0.45 kg
Wymiary:
22.86 x 15.24 x 1.73
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Rekha Attri has a professional experience of 10+ years in industry, academics and research. She is presently working at Core Business School Indore, (M.P) as an Associate Professor (Marketing) & is a part of the faculty-consultation team for conducting Management Development Programmes. Her area of interest & expertise is in Brand Management.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia