• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Yasemin Mehmet - książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC
 The Interdependence of Employee and Customer Satisfaction Yasemin Mehmet 9783836417334 VDM Verlag
The Interdependence of Employee and Customer Satisfaction

Yasemin Mehmet
In the last years, organisations have invested considerable resources into
programs that enhance the satisfaction of their personnel. The implicit
proposition underlying these activities is that content employees lead to
content clients. Employee satisfaction is expected to result in better working
performance including politeness, positive non-verbal behaviour, respect, and
cooperativeness in the employee-customer interaction. In the interaction
process customers may affect the satisfaction of employees.
This publication focuses on the following questions: Is there an influence of
customer...
In the last years, organisations have invested considerable resources into
programs that enhance the satisfaction of their personnel. The implicit...
cena: 195,24 zł
 Qualitätsurteile in Patientenbefragungen: Von Der Zufriedenheit Zum Reflektierten Urteil Mehmet, Yasemin 9783834925305 Gabler
Qualitätsurteile in Patientenbefragungen: Von Der Zufriedenheit Zum Reflektierten Urteil

Mehmet, Yasemin
Yasemin Mehmet stellt dar, welche Erwartungen Patienten an arztliche Konsultationen haben und was Qualitat aus Patientensicht ausmacht. In einer empirischen Untersuchung analysiert sie, welche Erfahrungen Patienten in Krankenhausern machen und wo Patienten Starken und Schwachen von Gesundheitsdienstleistungen sehen. Abschlieend zeigt die Autorin die Perspektiven von Patientenbefragungen auf.


Yasemin Mehmet stellt dar, welche Erwartungen Patienten an arztliche Konsultationen haben und was Qualitat aus Patientensicht ausmacht. In einer empir...
cena: 226,25 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia