• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

- książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
 Customer Loyalty and Supply Chain Management: Business-To-Business Customer Loyalty Analysis Ivan Russo Ilenia Confente 9781138060845 Routledge
Customer Loyalty and Supply Chain Management: Business-To-Business Customer Loyalty Analysis

Ivan Russo Ilenia Confente

Companies can achieve success and customer retention not only through the provision of good products but also by offering effective services and developing good relationships with supply chain members. Many business-to-business (B2B) managers think that their customers act rationally and base decisions mostly on price, customer loyalty doesn't enter into the logic. To enhance their competitiveness, many companies outsource various activities, which enable them to improve their operational efficiency, to reduce costs, to focus more on their core competencies and to improve their innovation...

Companies can achieve success and customer retention not only through the provision of good products but also by offering effective services and de...

cena: 733,16 zł
 The Adriatic Territory: Historical Overview, Landscape Geography, Economic, Legal and Artistic Aspects Russo, Ivan 9783631674673 Peter Lang Gmbh, Internationaler Verlag Der W
The Adriatic Territory: Historical Overview, Landscape Geography, Economic, Legal and Artistic Aspects

Russo, Ivan
This volume presents a multidisciplinary overview of the intellectual, political, economic, institutional, legal, administrative and artistic factors of integration between the two shores of the Adriatic sea.
This volume presents a multidisciplinary overview of the intellectual, political, economic, institutional, legal, administrative and artistic factors ...
cena: 398,74 zł
 Customer Loyalty and Supply Chain Management: Business-To-Business Customer Loyalty Analysis Ivan Russo Ilenia Confente 9780367888947 Routledge
Customer Loyalty and Supply Chain Management: Business-To-Business Customer Loyalty Analysis

Ivan Russo Ilenia Confente
cena: 215,01 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia