• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Customer Loyalty and Supply Chain Management: Business-To-Business Customer Loyalty Analysis » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Customer Loyalty and Supply Chain Management: Business-To-Business Customer Loyalty Analysis

ISBN-13: 9780367888947 / Angielski / Miękka / 2019 / 144 str.

Ivan Russo; Ilenia Confente
Customer Loyalty and Supply Chain Management: Business-To-Business Customer Loyalty Analysis Ivan Russo Ilenia Confente 9780367888947 Routledge - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Customer Loyalty and Supply Chain Management: Business-To-Business Customer Loyalty Analysis

ISBN-13: 9780367888947 / Angielski / Miękka / 2019 / 144 str.

Ivan Russo; Ilenia Confente
cena 215,01 zł
(netto: 204,77 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 201,44 zł
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Bez gwarancji dostawy przed świętami

Darmowa dostawa!
inne wydania

Despite much research on the subject in recent years, the relationship between customer loyalty- intended as a buyer's intent to repurchase from a given supplier- and the supply chain strategy remains insufficiently explored and understood by practitioners and academics, while the theme has been extensively developed within the marketing literat

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Business & Economics > Production & Operations Management
Business & Economics > Distribution
Business & Economics > Strategia biznesowa
Wydawca:
Routledge
Seria wydawnicza:
Routledge Studies in Business Organizations and Networks
Język:
Angielski
ISBN-13:
9780367888947
Rok wydania:
2019
Numer serii:
000026835
Ilość stron:
144
Waga:
0.38 kg
Wymiary:
23.11 x 15.75 x 2.03
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Index



List of figures



List of tables



List of boxes



Foreword



Preface



Acknowledgments





Chapter 1: OVERLAPPING AREAS OF SUPPLY CHAIN AND MARKETING/ACHIEVING INTEGRATION BETWEEN SUPPLY CHAIN MANAGEMENT AND MARKETING





Research in Business-to-Business Marketing



Supply Chain Management: A Pillar for Business-to-Business Marketing





Chapter 2: CUSTOMER LOYALTY IN THE BUSINESS-TO-BUSINESS CONTEXT



Customer loyalty background



The Role of Switching Costs on Customer Loyalty



Linking Customer Satisfaction on Customer Loyalty



Customer Value and Its Impact on Customer Loyalty



Logistics Service Quality and Its Impact on Customer Loyalty.



Trust, Commitment and Customer Loyalty



The Role of Managing Returns on Customer Loyalty



Customer Loyalty and Word of Mouth





 



 



Chapter 3: THE ERA OF OMNICHANNEL



From Offline to Online: The Impact of Digitalisation



From Multichannel to Omni-Channel—The Company Perspective



B2B Digital Transformation and requirements



Commitment to Digital at a Strategic Level



Content



Experience



Data Mining and Big Data Analytics



Measuring Digital Impact Through Key Performance Indicators





Chapter 4: MANAGING THE SUPPLY CHAIN IN THE DIGITAL CONTEXT



New issues for supply chain operations



Inventory System



Picking Processes



Assortment



Delivery Velocity



Product Returns Management



Organisation



Information Technology Systems





 



Chapter 5: THEORY, METHODS AND PRACTICE FOR MEASURING CUSTOMER LOYALTY





Introduction



Applying Complexity Theory to Customer Loyalty in a Business-to-Business Context



Study A. Measuring Value Perception

Ivan Russo, Ph.D. is an Associate Professor at University of Verona. His research coalesces under the broad umbrella of supply chain management & marketing. He has published in the Journal of Operations Management, Journal of Business Research, International Journal of Physical Distribution and Logistics Management, International Journal of Production Economics, Journal of Business and Industrial Marketing, International Journal Of Quality And Service Sciences, International Journal Of Entrepreneurship And Small Business.



Ilenia Confente, Ph.D. is an Assistant Professor at University of Verona. Her research interests range from B2B to digital marketing. She has published in Journal of Business Research, Journal of Business and Industrial Marketing, International Journal of Tourism Research, International Journal Of Quality And Service Sciences, International Journal Of Entrepreneurship And Small Business.



Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia