• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Książka:  » książki  » Jibs Special Collections

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC
 
Language in International Business: Developing a Field

Mary Yoko Brannen; Terry Mughan
cena: 564,88 zł
 
State-Owned Multinationals: Governments in Global Business

Alvaro Cuervo-Cazurra

This book provides a deep understanding of state-owned multinationals and their role in global business. State-owned multinationals have emerged as a force to contend with in global competition and their study connects several fields such as economics and political economy, international business and global strategy. This prestigious collection of articles presents insights into the interaction between government ownership and internationalization, and aims to provoke new research approaches and insights on the topic. The book includes some of the key contributions to our understanding of...

This book provides a deep understanding of state-owned multinationals and their role in global business. State-owned multinationals have emerged as...

cena: 524,53 zł
 
International Entrepreneurship: The Pursuit of Opportunities Across National Borders

A. Rebecca Reuber
Inclusive of an introductory chapter that presents a comprehensive discussion of past research themes and identifies new areas of research, this book is essential reading for scholars, policy-makers and practitioners who want to understand how individuals and firms pursue opportunities across national borders.
Inclusive of an introductory chapter that presents a comprehensive discussion of past research themes and identifies new areas of research, this book ...
cena: 726,29 zł
 
Language in International Business: Developing a Field

Mary Yoko Brannen; Terry Mughan
cena: 564,88 zł
 
State-Owned Multinationals: Governments in Global Business

Alvaro Cuervo-Cazurra
cena: 524,53 zł
 
Research Methods in International Business

Lorraine Eden; Bo Bernhard Nielsen; Alain Verbeke
cena: 806,99 zł
 
International Entrepreneurship: The Pursuit of Opportunities Across National Borders

A. Rebecca Reuber
cena: 726,29 zł
 
Research Methods in International Business

Lorraine Eden; Bo Bernhard Nielsen; Alain Verbeke
cena: 806,99 zł
 
Crises and Disruptions in International Business: How Multinational Enterprises Respond to Crises

Murad A. Mithani; Rajneeh Narula; Irina Surdu
cena: 605,23 zł
 
Key Developments in International Marketing: Influential Contributions and Future Avenues for Research

Saeed Samiee; Constantine S. Katsikeas; Petra Riefler
International marketing is a core disciplinary area within the broader international business field. Over the last 25 years, significant research attention has been devoted to addressing managerially relevant and theoretically important research questions pertaining to country entry modes and choices, international branding decisions, establishing, developing, and managing cross-border seller-buyer relationships, and other international marketing strategy issues. This book features key international marketing contributions to the international business literature.Our focus in this book is on...
International marketing is a core disciplinary area within the broader international business field. Over the last 25 years, significant research atte...
cena: 685,93 zł
ilość książek w kategorii: 11
 1  2  Następna Ostatnia


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia