• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Zeynep Arsel » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Taste, Consumption and Markets: An Interdisciplinary Volume Arsel, Zeynep 9781138636576
Taste, Consumption and Markets: An Interdisciplinary Volume

ISBN: 9781138636576 / Angielski / Twarda / 2018 / 244 str.

ISBN: 9781138636576/Angielski/Twarda/2018/244 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Zeynep Arsel; Jonathan Bean

Taste is a core concept for the social sciences and an orienting notion in everyday practice. It is of equal relevance to academics and laypeople alike. Theorizations of taste are frequently multi- disciplinary, bringing an opportunity to cross-fertilize ideas and concepts. At the same time, a reader, challenged by the diverse body and dispersed nature of theories on taste, needs guidance navigating the literature and framing areas of interest. Until now, those interested in an academic perspective on the concept have had to traverse a wide range of literature. This is the first book that...

Taste is a core concept for the social sciences and an orienting notion in everyday practice. It is of equal relevance to academics and laypeople a...

cena: 702,94

 Taste, Consumption and Markets: An Interdisciplinary Volume Zeynep Arsel Jonathan Bean 9780367733544
Taste, Consumption and Markets: An Interdisciplinary Volume

ISBN: 9780367733544 / Angielski / Miękka / 2020 / 244 str.

ISBN: 9780367733544/Angielski/Miękka/2020/244 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Zeynep Arsel; Jonathan Bean
cena: 203,56

 
Echoes of a Lost Path: A Tale of Love, Fate, and the Secrets of Nature

ISBN: 9798306190457 / Angielski / Miękka / 2025 / 228 str.

ISBN: 9798306190457/Angielski/Miękka/2025/228 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
cena: 59,87

 Gendering Theory in Marketing and Consumer Research Zeynep Arsel Kirsi Eraranta Johanna Moisander 9780367077075
Gendering Theory in Marketing and Consumer Research

ISBN: 9780367077075 / Angielski / Miękka / 2018 / 198 str.

ISBN: 9780367077075/Angielski/Miękka/2018/198 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Zeynep Arsel; Kirsi Eraranta; Johanna Moisander
cena: 222,96

 Gendering Theory in Marketing and Consumer Research Zeynep Arsel Kirsi Eraranta Johanna Moisander 9781138237087
Gendering Theory in Marketing and Consumer Research

ISBN: 9781138237087 / Angielski / Twarda / 2016 / 198 str.

ISBN: 9781138237087/Angielski/Twarda/2016/198 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Zeynep Arsel; Kirsi Eraranta; Johanna Moisander

Gendering Theory in Marketing and Consumer Research showcases state-of-the-art scholarship on gender in the field of marketing and consumer research. The book presents seven original contributions by a group of internationally renowned academics, who take up the task of theorising gender and gendering theory in new ways, accommodating recent intersectional, material-discursive, and practice-oriented theorisations. Connecting the study of marketing and consumer behaviour to different theoretical perspectives on gender, the contributors explore and critically examine the gendered...

Gendering Theory in Marketing and Consumer Research showcases state-of-the-art scholarship on gender in the field of marketing and consume...

cena: 678,70


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia