wyszukanych pozycji: 8
![]() |
Instrukcje internetowe a instrukcje w klasie
ISBN: 9786202884570 / Polski / Miękka / 124 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
169,92 zł |
![]() |
Istruzioni basate sul Web e in aula
ISBN: 9786202884556 / Włoski / Miękka / 124 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
169,92 zł |
![]() |
Enseignement en ligne ou en classe
ISBN: 9786202884525 / Francuski / Miękka / 124 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Une vaste littérature évaluative a permis de conclure qu'il n'y a pas de différence significative entre le face à face et les divers modèles d'enseignement à distance. Néanmoins, il existe un autre aspect du fait que certaines autorités soutiennent toujours que l'éducation en ligne n'est jamais égale à l'enseignement traditionnel en classe (Phipps et Merisotis, 1999). Un critique a même qualifié les écoles virtuelles de «moulins à diplômes numériques» (Noble 1997). Il existe donc un besoin perceptible de confirmer ou d'infirmer les affirmations des deux camps concernant une...
Une vaste littérature évaluative a permis de conclure qu'il n'y a pas de différence significative entre le face à face et les divers modèles d'en...
|
cena:
169,92 zł |
![]() |
Webbasierter Unterricht vs. Unterricht im Klassenzimmer
ISBN: 9786202884501 / Niemiecki / Miękka / 124 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Umfangreiche evaluative Literatur hat zu dem Schluss geführt, dass es keinen signifikanten Unterschied zwischen dem persönlichen und dem verschiedenen Fernlernmodell gibt. Dennoch gibt es das andere Gesicht der Tatsache, dass einige Behörden immer noch behaupten, dass Online-Bildung niemals gleichbedeutend mit traditionellem Unterricht ist (Phipps & Merisotis, 1999). Ein Kritiker bezeichnete virtuelle Schulen sogar als "digitale Diplommühlen" (Noble 1997). Es besteht daher ein spürbares Bedürfnis, die Behauptungen beider Lager hinsichtlich einer vergleichbaren Wirksamkeit zwischen...
Umfangreiche evaluative Literatur hat zu dem Schluss geführt, dass es keinen signifikanten Unterschied zwischen dem persönlichen und dem verschieden...
|
cena:
169,92 zł |
![]() |
Veb-obuchenie i obuchenie w klasse
ISBN: 9786202884587 / Rosyjski / Miękka / 132 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
129,13 zł |
![]() |
Instrução baseada na web vs. instrução em sala de aula
ISBN: 9786202884549 / Portugalski / Miękka / 124 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
169,92 zł |
![]() |
Web Based vs. Classroom Based Instruction
ISBN: 9783844313093 / Angielski / Miękka / 2011 / 132 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) Extensive evaluative literature has pointed to the conclusion that there is no significant difference between the face-to-face and the various models of distance learning. Nevertheless, there exists the other face of the fact that some authorities still maintain that online education is never equal to traditional classroom instruction (Phipps & Merisotis, 1999). One critic even branded virtual schools as "digital diploma mills" (Noble 1997). There is thus a perceptible need to confirm or disconfirm the claims of both camps regarding comparable effectiveness between traditional and online...
Extensive evaluative literature has pointed to the conclusion that there is no significant difference between the face-to-face and the various models ...
|
cena:
264,53 zł |
![]() |
Webgebaseerde versus klassikale instructie
ISBN: 9786202884563 / Holenderski / Miękka / 124 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami) |
cena:
169,92 zł |