• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Victor O Schwab » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 How to Write a Good Advertisement Victor O. Schwab 9781614278863
How to Write a Good Advertisement

ISBN: 9781614278863 / Angielski / Miękka / 2015 / 252 str.

ISBN: 9781614278863/Angielski/Miękka/2015/252 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Victor O. Schwab
2015 Reprint of 1962 Edition. Exact facsimile of the original edition, not reproduced with Optical Recognition Software. This is in effect a short course in copywriting, wherein Schwab offers concise, specific and tested information on every phase of copywriting, including: 100 good headlines and why they work; What the Illustration should and should not do; 22 ways to hold the reader longer; 14 instructive split-run tests and more. Schwab was the head of his own ad agency as well as a student of advertising.
2015 Reprint of 1962 Edition. Exact facsimile of the original edition, not reproduced with Optical Recognition Software. This is in effect a short cou...
cena: 55,51

 How to Write a Good Advertisement: A Short Course in Copywriting Victor O. Schwab 9781626549630
How to Write a Good Advertisement: A Short Course in Copywriting

ISBN: 9781626549630 / Angielski / Twarda / 2013 / 246 str.

ISBN: 9781626549630/Angielski/Twarda/2013/246 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Victor O. Schwab

*Recommended newest editions published in 2013: Paperback (ISBN: 9781626549623) and Hardback (ISBN: 9781626549630)

Call it advertising, call it promotion, call it marketing, but whatever you call it, every business and organization depends on words with impact. You need to grab the attention of potential customers, clients, or supporters and call them to action. Few among us are born talented copywriters, that rare combination of both facile wordsmiths and natural salespeople. Most of us need some help, and even naturals can improve by studying the best. Victor O. Schwab was one of the...

*Recommended newest editions published in 2013: Paperback (ISBN: 9781626549623) and Hardback (ISBN: 9781626549630)

Call it advertising, call it ...

cena: 127,85

 How to Write a Good Advertisement: A Short Course in Copywriting Victor O. Schwab 9781626549623
How to Write a Good Advertisement: A Short Course in Copywriting

ISBN: 9781626549623 / Angielski / Miękka / 2013 / 246 str.

ISBN: 9781626549623/Angielski/Miękka/2013/246 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Victor O. Schwab

UPDATE>This is the Recommended definitive and complete edition: Paperback (ISBN: 9781626549623) and Hardcover (ISBN: 9781626549630)

Call it advertising, call it promotion, call it marketing, but whatever you call it, every business and organization depends on words with impact. You need to grab the attention of potential customers, clients, or supporters and call them to action. Few among us are born talented copywriters, that rare combination of both facile wordsmiths and natural salespeople. Most of us need some help, and even naturals can improve by studying the best. Victor O....

UPDATE>This is the Recommended definitive and complete edition: Paperback (ISBN: 9781626549623) and Hardcover (ISBN: 9781626549630)

Call it ...

cena: 93,70

 
How to Write a Good Ad: A Short Course in Copywriting - Second Edition

ISBN: 9798201113988 / Angielski / Miękka / 2020 / 354 str.

ISBN: 9798201113988/Angielski/Miękka/2020/354 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Dr Robert C Worstell;Victor O Schwab
cena: 85,17


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia