• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Mobile Service Innovation and Business Models » książka

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Mobile Service Innovation and Business Models

ISBN-13: 9783642098123 / Angielski / Miękka / 2010 / 327 str.

Harry Bouwman; Henny De Vos; Timber Haaker
Mobile Service Innovation and Business Models Harry Bouwman Henny De Vos Timber Haaker 9783642098123 Springer - książkaWidoczna okładka, to zdjęcie poglądowe, a rzeczywista szata graficzna może różnić się od prezentowanej.

Mobile Service Innovation and Business Models

ISBN-13: 9783642098123 / Angielski / Miękka / 2010 / 327 str.

Harry Bouwman; Henny De Vos; Timber Haaker
cena 401,58
(netto: 382,46 VAT:  5%)

Najniższa cena z 30 dni: 385,52
Termin realizacji zamówienia:
ok. 22 dni roboczych
Dostawa w 2026 r.

Darmowa dostawa!

Modern economies depend on innovation in services for their future growth. Service innovation increasingly depends on information technology and digitization of information processes. Designing new services is a complex matter, since collaboration with other companies and organizations is necessary. Service innovation is directly related to business models that support these services, i.e. services can only be successful in the long run with a viable business model that creates value for its customers and providers. This book presents a theoretically grounded yet practical approach to designing viable business models for electronic services, including mobile ones, i.e. the STOF model and - based on it - the STOF method. The STOF model provides a 'holistic' view on business models with four interrelated perspectives, i.e., Service, Technology, Organization and Finance. It elaborates on critical design issues that ultimately shape the business model and drive its viability.

Kategorie:
Nauka, Ekonomia i biznes
Kategorie BISAC:
Computers > Management Information Systems
Computers > Information Technology
Business & Economics > Management Science
Wydawca:
Springer
Język:
Angielski
ISBN-13:
9783642098123
Rok wydania:
2010
Ilość stron:
327
Waga:
0.50 kg
Wymiary:
23.11 x 15.49 x 2.29
Oprawa:
Miękka
Wolumenów:
01

Theory.- Service Innovation and Business Models.- Conceptualizing the STOF Model.- STOF Model: Critical Design Issues and Critical Success Factors.- The Mobile Context Explored.- The STOF Method.- What’s Next? Some Thoughts and a Research Agenda.- Applications.- A Practitioner View on Generic Design Issues and Success Factors.- The Dynamic STOF Model in Practice.- A We-Centric Service: The PolicePointer.- Balancing Customer and Network Value of Mobile Payment Services.- Robustness of IPTV Business Models.- Mobile Service Bundles.- Designing Mobile Remittance Services in Developing Countries.- Assessing the Business Potential for New Mobile Services from Mock-Up Evaluation.- A Standalone Digital Music Vending Service.- From Prototype to Exploitation: Mobile Services for Patients with Chronic Lower Back Pain.- From Prototype to Exploitation: Organizational Arrangements for a Personalized Dementia Directory.

Modern economies depend on innovation in services for their future growth. Service innovation increasingly depends on information technology and digitization of information processes. Designing new services is a complex matter, since collaboration with other companies and organizations is necessary. Service innovation is directly related to business models that support these services, i.e. services can only be successful in the long run with a viable business model that creates value for its customers and providers. This book presents a theoretically grounded yet practical approach to designing viable business models for electronic services, including mobile ones, i.e. the STOF model and – based on it – the STOF method. The STOF model provides a ‘holistic’ view on business models with four interrelated perspectives, i.e., Service, Technology, Organization and Finance. It elaborates on critical design issues that ultimately shape the business model and drive its viability.

Bouwman, Harry Harry Bouwman is the Finnish Distinguished Profess... więcej >


Udostępnij

Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia