• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Teresa Pavelka » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Phenomenon of brand hate. Behavioral consequences and managerial implications Teresa Pavelka 9783668263161
Phenomenon of brand hate. Behavioral consequences and managerial implications

ISBN: 9783668263161 / Angielski / Miękka / 2016 / 66 str.

ISBN: 9783668263161/Angielski/Miękka/2016/66 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Teresa Pavelka
Master's Thesis from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: 1,7, Radboud Universiteit Nijmegen (Nijmegen School of Management), language: English, abstract: Brand hate can entail a series of consumer behaviors that may result in brand equity loss. The following thesis explores the phenomenon of brand hate through the conduction of in-depth interviews among 20 consumers from a variety of backgrounds. Drawing on theory from social psychology and Sternberg's (2003) duplex theory of hate, the author presents...
Master's Thesis from the year 2016 in the subject Business economics - Marketing, Corporate Communication, CRM, Market Research, Social Media, grade: ...
cena: 207,13

 Consumer Responses to Rebranding. The Concept of Brand Equity Transfers and Four Different Consumer Response Scenarios Pavelka, Teresa 9783656950530
Consumer Responses to Rebranding. The Concept of Brand Equity Transfers and Four Different Consumer Response Scenarios

ISBN: 9783656950530 / Angielski / Miękka / 2015 / 56 str.

ISBN: 9783656950530/Angielski/Miękka/2015/56 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Teresa Pavelka
Bachelor Thesis from the year 2014 in the subject Business economics - Company formation, Business Plans, grade: 1,3, University of Bayreuth (Rechts- und Wirtschaftswissenschaftliche Fakultat), course: Abschlussarbeit am Lehrstuhl fur Marketing, language: English, abstract: Rebranding is a frequently used marketing measure whenever corporations strive for changes in the physical elements of their brands or their brand management. This paper analyzes how consumers' brand awareness and brand image is affected, when consumers are confronted with altered brand names and symbols. By elaborating...
Bachelor Thesis from the year 2014 in the subject Business economics - Company formation, Business Plans, grade: 1,3, University of Bayreuth (Rechts- ...
cena: 195,16

 Innovation Clusters Teresa Pavelka 9783656861669
Innovation Clusters

ISBN: 9783656861669 / Angielski / Miękka / 2015 / 26 str.

ISBN: 9783656861669/Angielski/Miękka/2015/26 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Teresa Pavelka
Seminar paper from the year 2014 in the subject Business economics - General, grade: 1,0, University of Bayreuth (Lehrstuhl fur Technologie- und Innovationsmanagement), course: Seminar (Bachelor), language: English, abstract: Clusters are geographic concentrations of various industrial, scientific and governmental actors, and have been found to trigger and improve the innovative performance of firms inside. This paper gives a review of prevailing cluster theories, as well as several examples from the real economy. Knowledge spillovers, inter-firm linkages and reduced business risks for...
Seminar paper from the year 2014 in the subject Business economics - General, grade: 1,0, University of Bayreuth (Lehrstuhl fur Technologie- und Innov...
cena: 145,68


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia