wyszukanych pozycji: 8
NMIMS Management Review - July-September 2021
ISBN: 9781645602163 / Angielski / Miękka / 2021 / 116 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
83,17 zł |
NMIMS Management Review - April-June 2021
ISBN: 9781645601944 / Angielski / Miękka / 2021 / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
73,38 zł |
The Land of No Return
ISBN: 9781645604822 / Angielski Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
88,06 zł |
The Infidel
ISBN: 9781645601647 / Angielski / Miękka / 2021 / 84 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
48,92 zł |
The Arch of Fire
ISBN: 9781645601838 / Angielski / Miękka / 2021 / 140 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
68,49 zł |
Autobiography of Queen Ratnaprava Devi
ISBN: 9781645601807 / Angielski / Miękka / 2021 / 188 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. |
|
cena:
78,28 zł |
Driving Customer Appeal Through the Use of Emotional Branding
ISBN: 9781522529217 / Angielski / Twarda / 2017 / 366 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 13-18 dni roboczych. Examines the responses consumers have to differing advertising strategies, and how these reactions impact sales. Featuring relevant topics such as multisensory experiences, customer experience management, brand hate, and product innovation, this publication is ideal for CEOs, business managers, academics, students, and researchers.
Examines the responses consumers have to differing advertising strategies, and how these reactions impact sales. Featuring relevant topics such as mul...
|
|
cena:
1365,22 zł |
Improvement in Solubility using Poloxamer 188 and Gelucire 50/13 : A Case Study
ISBN: 9783330016149 / Angielski / Miękka / 2016 / 72 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
164,72 zł |