• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Tadelo Muche » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 5

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 
Qualidade do serviço e seu efeito na satisfação do cliente

ISBN: 9786209414091 / Portugalski / Miękka / 2025 / 76 str.

ISBN: 9786209414091/Portugalski/Miękka/2025/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Tadelo Muche
cena: 245,56

 
Servicequalität und ihre Auswirkungen auf die Kundenzufriedenheit

ISBN: 9786209401299 / Niemiecki / Miękka / 2025 / 76 str.

ISBN: 9786209401299/Niemiecki/Miękka/2025/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Tadelo Muche
In der heutigen wettbewerbsorientierten Umgebung ist die Bereitstellung hochwertiger Dienstleistungen der Schlüssel zu einem nachhaltigen Wettbewerbsvorteil. Die Kundenzufriedenheit wirkt sich positiv auf die Rentabilität eines Unternehmens aus. Die Entwicklung und Verbesserung der Servicequalität im Bankwesen ist ein Thema, das die Gesellschaft seit Jahren beschäftigt. Dies zeigt sich in einem zunehmenden Wettbewerb um Servicequalität im Bankwesen. Die Qualität der Betreuung hat oberste Priorität bei der Schaffung von Kundenzufriedenheit. Die Bankmanager sollten überlegen, welche...
In der heutigen wettbewerbsorientierten Umgebung ist die Bereitstellung hochwertiger Dienstleistungen der Schlüssel zu einem nachhaltigen Wettbewerbs...
cena: 245,56

 
Qualità del servizio e suo effetto sulla soddisfazione del cliente

ISBN: 9786209408977 / Włoski / Miękka / 2025 / 76 str.

ISBN: 9786209408977/Włoski/Miękka/2025/76 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Tadelo Muche
cena: 245,56

 
Jakosc uslug i jej wplyw na satysfakcje klientów

ISBN: 9786209411533 / Polski / Miękka / 2025 / 72 str.

ISBN: 9786209411533/Polski/Miękka/2025/72 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Tadelo Muche
cena: 245,56

 Service Quality and its Effect on Customer Satisfaction Muche Tadelo 9783659760907
Service Quality and its Effect on Customer Satisfaction

ISBN: 9783659760907 / Angielski / Miękka / 2015 / 100 str.

ISBN: 9783659760907/Angielski/Miękka/2015/100 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Muche Tadelo
In todays competitive environment delivering high quality service is the key for sustainable competitive advantage. Customers satisfaction does have a positive effect on an organizations profitability. The development and improvement of service quality in banking services is a concern of society from year to year. This can be seen increasing competition in service quality in banking. Quality of care is a top priority in creating customer satisfaction. The bank managers should consider which dimensions of the service quality is most important and has to evaluate the level of its service...
In todays competitive environment delivering high quality service is the key for sustainable competitive advantage. Customers satisfaction does have a...
cena: 245,56


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia