wyszukanych pozycji: 13
Electrical and Electronic Devices Laboratory
ISBN: 9786206161646 / Angielski / Miękka / 88 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. An Electrical experiments, deals with working of DC generator, DC motor, AC motor and transformer. An Electronic Devices and Circuits experiments, deals with the applications of electronic devices and circuits such as passive components, diodes, triodes and transistors, rectification and power supplies etc.,.Linear integrated circuits experiments, deals with various application of Operational amplifier (OP-amp) like inverting, Non-inverting, summing amplifier, scale changer, Digital to Analog converter etc., and the application of IC 555 timer like Astable, monostable multivibrator.
An Electrical experiments, deals with working of DC generator, DC motor, AC motor and transformer. An Electronic Devices and Circuits experiments, dea...
|
|
cena:
278,17 zł |
Electrical and Electronic Devices
ISBN: 9786207842926 / Angielski / Miękka / 2024 / 168 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. In modern days, Electricity plays the vital role in the development of technology. We can't even imagine the day without Electricity. This book is useful for those who are willing to enter into the world of Electrical and Electronics. This book helps the reader to understand the basic construction and working of various Electrical Equipments like Generators, Motors, Transformers, etc., and various Electronic devices like Diode, Transistor, SCR, IGBT, etc., and also introduce some basic Electronic Circuits.
In modern days, Electricity plays the vital role in the development of technology. We can't even imagine the day without Electricity. This book is use...
|
|
cena:
364,95 zł |
Laboratoriq älektricheskih i älektronnyh ustrojstw
ISBN: 9786206057444 / Rosyjski / Miękka / 100 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
113,27 zł |
Laboratoire d'appareils electriques et electroniques
ISBN: 9786206057413 / Francuski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
278,17 zł |
Laboratorio de Dispositivos Electricos e Electronicos
ISBN: 9786206057437 / Portugalski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
278,17 zł |
Labor fur elektrische und elektronische Gerate
ISBN: 9786206057390 / Niemiecki Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
278,17 zł |
Laboratorio di dispositivi elettrici ed elettronici
ISBN: 9786206057420 / Włoski Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
278,17 zł |
Eine vergleichende Studie über die Marketingstrategien von Tata und Mahindra
ISBN: 9786206349310 / Niemiecki / Miękka / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. Dieses Buch ist über eine vergleichende Studie zwischen Tata Motors & Mahindra Unternehmen, wie die Marketing-Strategien arbeiten zwischen diesen beiden Unternehmen und wie diese beiden Autos sind von den Kunden bevorzugt und wie sie überleben in der Automobil-Feld durch den Wettbewerb mit jedem anderen und wie können sie in ihren respectuve Marketing-Feld zu erreichen. Dieses Buch wird auf der Grundlage von Fragebögen analysiert, indem Bewertungen von den Kunden der Benutzer von Tata Motors Automobilen und Mahindr & Mahindra Automobilen genommen werden.
Dieses Buch ist über eine vergleichende Studie zwischen Tata Motors & Mahindra Unternehmen, wie die Marketing-Strategien arbeiten zwischen diesen bei...
|
|
cena:
278,17 zł |
Étude comparative des stratégies de marketing de Tata et de Mahindra
ISBN: 9786206349334 / Francuski / Miękka / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. Ce livre porte sur une étude comparative entre Tata Motors et Mahindra, sur la manière dont les stratégies de marketing fonctionnent entre ces deux entreprises, sur la manière dont ces deux automobiles sont préférées par les clients, sur la manière dont elles survivent dans le secteur de l'automobile en se faisant concurrence et sur la manière dont elles peuvent atteindre leurs objectifs dans leur secteur de marketing respectif. Ce livre est analysé sur la base d'un questionnaire en recueillant les avis des clients de Tata Motors et de Mahindr & Mahindra.
Ce livre porte sur une étude comparative entre Tata Motors et Mahindra, sur la manière dont les stratégies de marketing fonctionnent entre ces deux...
|
|
cena:
278,17 zł |
Um estudo comparativo entre as estratégias de marketing da Tata e da Mahindra
ISBN: 9786206349358 / Portugalski / Miękka / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
278,17 zł |
Uno studio comparativo tra le strategie di marketing di Tata e Mahindra
ISBN: 9786206349372 / Włoski / Miękka / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
278,17 zł |
Srawnitel'noe issledowanie marketingowyh strategij kompanij Tata i Mahindra
ISBN: 9786206349365 / Rosyjski / Miękka / 80 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. |
|
cena:
90,44 zł |
A Comparitive study between Marketing strategies of Tata and Mahindra
ISBN: 9786206755555 / Angielski / Miękka / 92 str. Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych. This book is about a comparative study between Tata motors & Mahindra company, like how the marketing strategies work between those two companies and how these two automobiles are prefered by the customers and how they survive in the automobile feild by competing with each other and how can they achieve in their respectuve marketing feild. This book is analyzed in the basis of questionnaire by taking reviews from the customers of the users of Tata Motors automible and Mahindr & Mahindra automobile.
This book is about a comparative study between Tata motors & Mahindra company, like how the marketing strategies work between those two companies and ...
|
|
cena:
278,17 zł |