• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Sue Runyard » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Marketing and Public Relations Handbook for Museums, Galleries and Heritage Attractions Runyard, Sue 9780742504073
Marketing and Public Relations Handbook for Museums, Galleries and Heritage Attractions

ISBN: 9780742504073 / Angielski / Miękka / 2000 / 304 str.

ISBN: 9780742504073/Angielski/Miękka/2000/304 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Sue Rungard; Ylva French; David Fleming
Marketing and public relations have become central to the success of a museum institution. Without effective use of both, museums of all kinds will fail to maximize their potential and fulfill their financial and cultural missions. This definitive guide describes the role of marketing and effective marketing and public relations techniques any museum or heritage site can utilize.
Marketing and public relations have become central to the success of a museum institution. Without effective use of both, museums of all kinds will fa...
cena: 414,15

 Forward Planning: A Handbook of Business, Corporate and Development Planning for Museums and Galleries Timothy Ambrose Sue Runyard 9781138175174
Forward Planning: A Handbook of Business, Corporate and Development Planning for Museums and Galleries

ISBN: 9781138175174 / Angielski / Twarda / 2016 / 184 str.

ISBN: 9781138175174/Angielski/Twarda/2016/184 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Timothy Ambrose; Sue Runyard
Forward planning is esential for most organizations, but especially so for museums and heritage bodies, with responsibilities stretching forward to infinity. Forwrd Planning provides a complete basic guide, from the principles on which planning is founded, through drawing up the plan itself, implementation and monitoring, through to the wider potentials that good planning permits. All the contibutors to the book speak from wide practical experience. A full bibliography and suggestions for further reading are included.
Forward planning is esential for most organizations, but especially so for museums and heritage bodies, with responsibilities stretching forward to in...
cena: 705,83

 Marketing and Public Relations for Museums, Galleries, Cultural and Heritage Attractions Ylva French Susan Runyard  9780415610452
Marketing and Public Relations for Museums, Galleries, Cultural and Heritage Attractions

ISBN: 9780415610452 / Angielski / Twarda / 2011 / 384 str.

ISBN: 9780415610452/Angielski/Twarda/2011/384 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Ylva French;Susan Runyard;¬Abar
Visitors to museums, galleries, heritage sites and other not for profit attractions receive their information in changing ways. Communications channels are shifting and developing all the time, presenting new challenges to cultural PR and Marketing teams. Marketing and Public Relations for Museums, Galleries, Cultural and Heritage Attractions, as well as providing some of the theory of marketing, provides the latest available case studies coupled with comments and advice from professionals inside and outside the cultural sector to describe the possibilities and outline strategies for the...
Visitors to museums, galleries, heritage sites and other not for profit attractions receive their information in changing ways. Communications channel...
cena: 730,17


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia