• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Stuart Slatter » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2950560]
• Literatura piękna
 [1849509]

  więcej...
• Turystyka
 [71097]
• Informatyka
 [151150]
• Komiksy
 [35848]
• Encyklopedie
 [23178]
• Dziecięca
 [617388]
• Hobby
 [139064]
• AudioBooki
 [1657]
• Literatura faktu
 [228597]
• Muzyka CD
 [383]
• Słowniki
 [2855]
• Inne
 [445295]
• Kalendarze
 [1464]
• Podręczniki
 [167547]
• Poradniki
 [480102]
• Religia
 [510749]
• Czasopisma
 [516]
• Sport
 [61293]
• Sztuka
 [243352]
• CD, DVD, Video
 [3414]
• Technologie
 [219456]
• Zdrowie
 [101002]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2311]
• Puzzle, gry
 [3459]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8079]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Corporate Turnaround Stuart Slatter 9780140279122
Corporate Turnaround

ISBN: 9780140279122 / Angielski / Miękka / 1999 / 352 str.

ISBN: 9780140279122/Angielski/Miękka/1999/352 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Stuart Slatter
When firms are on the brink of failure, only turnaround management can restore performance and profitability. The key is to provide profitability and cash for building long-term success. This volume contains advice on restoring confidence through effective leadership and planning. It highlights the importance of communication with stakeholders, staff, customers and suppliers, and how best to structure the capital base of an organization in order to fund recovery and future growth.
When firms are on the brink of failure, only turnaround management can restore performance and profitability. The key is to provide profitability and ...
cena: 65,37

 Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (Rle Marketing) Stuart St P Slatter   9781138971363
Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (Rle Marketing)

ISBN: 9781138971363 / Angielski / Miękka / 2015 / 152 str.

ISBN: 9781138971363/Angielski/Miękka/2015/152 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Stuart St P Slatter;¬Abar;¬Abar

This book examines the nature and extent of competition in the pharmaceutical industry and analyses the interaction between market structure and selected elements of the marketing mix. It provides valuable insights into the level of promotional expenditure required to achieve a significant market share for new products; the use of price, new products and promotional strategies to protect market share; the effects of patent expiration on price levels and the use of pricing strategy to achieve market share.

The book includes a brief comparative analysis of competition and marketing...

This book examines the nature and extent of competition in the pharmaceutical industry and analyses the interaction between market structure and se...

cena: 233,13

 Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing) St P. Slatter, Stuart 9781138793521
Competition and Marketing Strategies in the Pharmaceutical Industry (RLE Marketing)

ISBN: 9781138793521 / Angielski / Twarda / 2014 / 148 str.

ISBN: 9781138793521/Angielski/Twarda/2014/148 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Stuart St P. Slatter

This book examines the nature and extent of competition in the pharmaceutical industry and analyses the interaction between market structure and selected elements of the marketing mix. It provides valuable insights into the level of promotional expenditure required to achieve a significant market share for new products; the use of price, new products and promotional strategies to protect market share; the effects of patent expiration on price levels and the use of pricing strategy to achieve market share.

The book includes a brief comparative analysis of competition and marketing...

This book examines the nature and extent of competition in the pharmaceutical industry and analyses the interaction between market structure and se...

cena: 558,65

 Corporate Recovery: Managing Companies in Distress Stuart Slatter David Lovett 9781587982422
Corporate Recovery: Managing Companies in Distress

ISBN: 9781587982422 / Angielski / Miękka / 1999 / 356 str.

ISBN: 9781587982422/Angielski/Miękka/1999/356 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Stuart Slatter; David Lovett
An insightful book filled with practical advice on what to do with a corporation that is about to fail unless corrective action is taken.
An insightful book filled with practical advice on what to do with a corporation that is about to fail unless corrective action is taken.
cena: 158,09


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia