• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Stuart McKechnie » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946912]
• Literatura piękna
 [1852311]

  więcej...
• Turystyka
 [71421]
• Informatyka
 [150889]
• Komiksy
 [35717]
• Encyklopedie
 [23177]
• Dziecięca
 [617324]
• Hobby
 [138808]
• AudioBooki
 [1671]
• Literatura faktu
 [228371]
• Muzyka CD
 [400]
• Słowniki
 [2841]
• Inne
 [445428]
• Kalendarze
 [1545]
• Podręczniki
 [166819]
• Poradniki
 [480180]
• Religia
 [510412]
• Czasopisma
 [525]
• Sport
 [61271]
• Sztuka
 [242929]
• CD, DVD, Video
 [3371]
• Technologie
 [219258]
• Zdrowie
 [100961]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2341]
• Puzzle, gry
 [3766]
• Literatura w języku ukraińskim
 [255]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7810]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 3

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 The 4 Dimensions of Total Customer Service Stuart McKechnie 9781452516745
The 4 Dimensions of Total Customer Service

ISBN: 9781452516745 / Angielski / Miękka / 2014 / 420 str.

ISBN: 9781452516745/Angielski/Miękka/2014/420 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Stuart McKechnie

This book is about 'Total Customer Service' .It applies to all types of organisations large and small, private or public .It considers the ongoing changing context and circumstances such as technology, social media and remote buying which influence the relationship between the selling organisation and the buying customer .It introduces 'The Customer Service Hallmark', a unique Customer Service Quality Standard and guiding implementation and benchmarking framework. It takes Customer Service beyond 'Have a Nice Day 'and the obvious 'Surface' approaches to Customer Service. It positions...

This book is about 'Total Customer Service' .It applies to all types of organisations large and small, private or public .It considers the ongoing ...

cena: 110,19

 The 4 Dimensions of Total Customer Service Stuart McKechnie 9781452516769
The 4 Dimensions of Total Customer Service

ISBN: 9781452516769 / Angielski / Twarda / 2014 / 420 str.

ISBN: 9781452516769/Angielski/Twarda/2014/420 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
Stuart McKechnie

This book is about 'Total Customer Service' .It applies to all types of organisations large and small, private or public .It considers the ongoing changing context and circumstances such as technology, social media and remote buying which influence the relationship between the selling organisation and the buying customer .It introduces 'The Customer Service Hallmark', a unique Customer Service Quality Standard and guiding implementation and benchmarking framework. It takes Customer Service beyond 'Have a Nice Day 'and the obvious 'Surface' approaches to Customer Service. It positions...

This book is about 'Total Customer Service' .It applies to all types of organisations large and small, private or public .It considers the ongoing ...

cena: 163,25

 APIL Guide to Catastrophic Injury Claims Stuart (QC, 9 Gough Square) McKechnie 9781784734206
APIL Guide to Catastrophic Injury Claims

ISBN: 9781784734206 / Angielski / Miękka / 2019 / 608 str.

ISBN: 9781784734206/Angielski/Miękka/2019/608 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 10-14 dni roboczych (Dostawa w 2026 r.)
9 Gough Square) McKechnie Stuart (QC
The APIL Guide to Catastrophic Injury Claims provides a guide to best practice in the complex area of catastrophic injury litigation. The text provides guidance on case management, practical help in dealing with and addressing issues of expert evidence, an in-depth discussion of damages and an analysis of relevant primary source material.
The APIL Guide to Catastrophic Injury Claims provides a guide to best practice in the complex area of catastrophic injury litigation. The text provide...
cena: 1388,12


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia