• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Stuart Cunningham » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2946600]
• Literatura piękna
 [1856966]

  więcej...
• Turystyka
 [72221]
• Informatyka
 [151456]
• Komiksy
 [35826]
• Encyklopedie
 [23190]
• Dziecięca
 [619653]
• Hobby
 [140543]
• AudioBooki
 [1577]
• Literatura faktu
 [228355]
• Muzyka CD
 [410]
• Słowniki
 [2874]
• Inne
 [445822]
• Kalendarze
 [1744]
• Podręczniki
 [167141]
• Poradniki
 [482898]
• Religia
 [510455]
• Czasopisma
 [526]
• Sport
 [61590]
• Sztuka
 [243598]
• CD, DVD, Video
 [3423]
• Technologie
 [219201]
• Zdrowie
 [101638]
• Książkowe Klimaty
 [124]
• Zabawki
 [2473]
• Puzzle, gry
 [3898]
• Literatura w języku ukraińskim
 [254]
• Art. papiernicze i szkolne
 [8170]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 13

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Media Economics Stuart Cunningham 9780230293229
Media Economics

ISBN: 9780230293229 / Angielski / Miękka / 2015 / 192 str.

ISBN: 9780230293229/Angielski/Miękka/2015/192 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stuart Cunningham
A concise introduction to the key ideas and issues in the study of media economics, drawing on a broad range of case studies - from Amazon and Twitter, to Apple and Netflix - to illustrate how economic paradigms are not just theories, but provide important practical insights into how the media operates today.

A concise introduction to the key ideas and issues in the study of media economics, drawing on a broad range of case studies - from Amazon and Twitter...
cena: 148,85 zł

 A Research Agenda for Creative Industries Stuart Cunningham, Terry Flew 9781800375277
A Research Agenda for Creative Industries

ISBN: 9781800375277 / Angielski / Miękka / 2020 / 200 str.

ISBN: 9781800375277/Angielski/Miękka/2020/200 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stuart Cunningham;Terry Flew
Elgar Research Agendas outline the future of research in a given area. Leading scholars are given the space to explore their subject in provocative ways, and map out the potential directions of travel. They are relevant but also visionary. Over the past 20 years, the concept of creative industries has become a widely recognised policy paradigm adopted in numerous countries, agencies and educational institutions around the world. A Research Agenda for Creative Industries probes the key issues that will help to advance research into creative industries as a productive and innovative...
Elgar Research Agendas outline the future of research in a given area. Leading scholars are given the space to explore their subject in provocative wa...
cena: 153,78 zł

 Australian Television and International Mediascapes Stuart Cunningham Elizabeth Jacka 9780521469746
Australian Television and International Mediascapes

ISBN: 9780521469746 / Angielski / Miękka / 1996 / 306 str.

ISBN: 9780521469746/Angielski/Miękka/1996/306 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stuart Cunningham; Elizabeth Jacka
This book addresses current debates about globalization and culture by tracing the emergence of Australia as a significant exporter of television to the world market. The authors investigate why Australian programs have found international popularity. The book describes the Australian industry and the international television marketplace. It also examines the impact of Australian programs on the television cultures of the importing countries. The authors outline policy implications and speculate on future directions of Australian television.
This book addresses current debates about globalization and culture by tracing the emergence of Australia as a significant exporter of television to t...
cena: 172,61 zł

 The Australian TV Book Stuart Cunningham Graeme Turner 9781865080147
The Australian TV Book

ISBN: 9781865080147 / Angielski / Miękka / 2000 / 254 str.

ISBN: 9781865080147/Angielski/Miękka/2000/254 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stuart Cunningham; Graeme Turner
A comprehensive introduction to the television industry in Australia.
A comprehensive introduction to the television industry in Australia.
cena: 156,04 zł

 
A Treatise on the Law of Executors and Administrators: And of the Administration of the Estates of Deceased Persons, with an Appendix of Statutes and Forms.

ISBN: 9781240103256 / Angielski / Miękka / 2010 / 304 str.

ISBN: 9781240103256/Angielski/Miękka/2010/304 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 16-18 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
cena: 114,33 zł

 Screen Distribution and the New King Kongs of the Online World Stuart Cunningham Jon Silver 9781137326447
Screen Distribution and the New King Kongs of the Online World

ISBN: 9781137326447 / Angielski / Twarda / 2013 / 132 str.

ISBN: 9781137326447/Angielski/Twarda/2013/132 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stuart Cunningham; Jon Silver
Drawing on comparisons with historical shake-ups in the film industry, Screen Distribution Post-Hollywood offers a timely account of the changes brought about in global online distribution of film and television by major new players such as Google/YouTube, Apple, Amazon, Yahoo , Facebook, Netflix and Hulu.
Drawing on comparisons with historical shake-ups in the film industry, Screen Distribution Post-Hollywood offers a timely account of the changes broug...
cena: 201,72 zł

 Social Media Entertainment: The New Intersection of Hollywood and Silicon Valley David Craig Stuart Cunningham 9781479890286
Social Media Entertainment: The New Intersection of Hollywood and Silicon Valley

ISBN: 9781479890286 / Angielski / Twarda / 2019 / 368 str.

ISBN: 9781479890286/Angielski/Twarda/2019/368 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
David Craig; Stuart Cunningham
cena: 399,98 zł

 The Australian TV Book Graeme Turner Stuart Cunningham 9780367719722
The Australian TV Book

ISBN: 9780367719722 / Angielski / Twarda / 2021 / 254 str.

ISBN: 9780367719722/Angielski/Twarda/2021/254 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Graeme Turner; Stuart Cunningham
cena: 707,28 zł

 A Research Agenda for Creative Industries Stuart Cunningham Terry Flew  9781788118576
A Research Agenda for Creative Industries

ISBN: 9781788118576 / Angielski / Twarda / 2019 / 200 str.

ISBN: 9781788118576/Angielski/Twarda/2019/200 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stuart Cunningham;Terry Flew
Elgar Research Agendas outline the future of research in a given area. Leading scholars are given the space to explore their subject in provocative ways, and map out the potential directions of travel. They are relevant but also visionary. Over the past 20 years, the concept of creative industries has become a widely recognised policy paradigm adopted in numerous countries, agencies and educational institutions around the world. A Research Agenda for Creative Industries probes the key issues that will help to advance research into creative industries as a productive and innovative...
Elgar Research Agendas outline the future of research in a given area. Leading scholars are given the space to explore their subject in provocative wa...
cena: 492,91 zł

 Wanghong as Social Media Entertainment in China David Craig, Lin, Jian, Stuart Cunningham 9783030653781
Wanghong as Social Media Entertainment in China

ISBN: 9783030653781 / Angielski / Miękka / 2022 / 208 str.

ISBN: 9783030653781/Angielski/Miękka/2022/208 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
David Craig; Jian Lin;Stuart Cunningham

In Chinese, the term wanghong refers to creators, social media entrepreneurs alternatively known as KOLs (key opinion leaders) and zhubo (showroom hosts), influencers and micro-celebrities.  Wanghong also refers to an emerging media ecology in which these creators cultivate online communities for cultural and commercial value by harnessing Chinese social media platforms, like Weibo, WeChat, Douyu, Huya, Bilibili, Douyin, and Kuaishuo.  Framed by the concepts of cultural, creative, and social industries, the book maps the development of wanghong policies and platforms, labor...

In Chinese, the term wanghong refers to creators, social media entrepreneurs alternatively known as KOLs (key opinion leaders) and zhubo (showro...

cena: 242,07 zł

 Australian Television and International Mediascapes Stuart Cunningham (Queensland University of Technology), Elizabeth Jacka (Macquarie University, Sydney) 9780521470032
Australian Television and International Mediascapes

ISBN: 9780521470032 / Angielski / Twarda / 1996 / 306 str.

ISBN: 9780521470032/Angielski/Twarda/1996/306 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stuart Cunningham (Queensland University of Technology); Sydney) Elizabeth Jacka (Macquarie University
This book addresses current debates about globalization and culture by tracing the emergence of Australia as a significant exporter of television to the world market. The authors investigate why Australian programs have found international popularity. The book describes the Australian industry and the international television marketplace. It also examines the impact of Australian programs on the television cultures of the importing countries. The authors outline policy implications and speculate on future directions of Australian television.
This book addresses current debates about globalization and culture by tracing the emergence of Australia as a significant exporter of television to t...
cena: 412,95 zł

 Creator Culture: An Introduction to Global Social Media Entertainment Stuart Cunningham David Craig Nancy K. Baym 9781479817979
Creator Culture: An Introduction to Global Social Media Entertainment

ISBN: 9781479817979 / Angielski / Miękka / 2021 / 328 str.

ISBN: 9781479817979/Angielski/Miękka/2021/328 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stuart Cunningham; David Craig; Nancy K. Baym
cena: 136,53 zł

 Creator Culture: An Introduction to Global Social Media Entertainment Stuart Cunningham David Craig Nancy K. Baym 9781479879304
Creator Culture: An Introduction to Global Social Media Entertainment

ISBN: 9781479879304 / Angielski / Twarda / 2021 / 336 str.

ISBN: 9781479879304/Angielski/Twarda/2021/336 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 30 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stuart Cunningham; David Craig; Nancy K. Baym
cena: 419,49 zł


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia