• Wyszukiwanie zaawansowane
  • Kategorie
  • Kategorie BISAC
  • Książki na zamówienie
  • Promocje
  • Granty
  • Książka na prezent
  • Opinie
  • Pomoc
  • Załóż konto
  • Zaloguj się

Stephen Coscia » książki

zaloguj się | załóż konto
Logo Krainaksiazek.pl

koszyk

konto

szukaj
topmenu
Księgarnia internetowa
Szukaj
Książki na zamówienie
Promocje
Granty
Książka na prezent
Moje konto
Pomoc
 
 
Wyszukiwanie zaawansowane
Pusty koszyk
Bezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 złBezpłatna dostawa dla zamówień powyżej 20 zł

Kategorie główne

• Nauka
 [2949965]
• Literatura piękna
 [1857847]

  więcej...
• Turystyka
 [70818]
• Informatyka
 [151303]
• Komiksy
 [35733]
• Encyklopedie
 [23180]
• Dziecięca
 [617748]
• Hobby
 [139972]
• AudioBooki
 [1650]
• Literatura faktu
 [228361]
• Muzyka CD
 [398]
• Słowniki
 [2862]
• Inne
 [444732]
• Kalendarze
 [1620]
• Podręczniki
 [167233]
• Poradniki
 [482388]
• Religia
 [509867]
• Czasopisma
 [533]
• Sport
 [61361]
• Sztuka
 [243125]
• CD, DVD, Video
 [3451]
• Technologie
 [219309]
• Zdrowie
 [101347]
• Książkowe Klimaty
 [123]
• Zabawki
 [2362]
• Puzzle, gry
 [3791]
• Literatura w języku ukraińskim
 [253]
• Art. papiernicze i szkolne
 [7933]
Kategorie szczegółowe BISAC

Wyniki wyszukiwania:

wyszukanych pozycji: 4

Dostępność:
Kategoria:
Dostępny język:
Cena:
od:
do:
ilość na stronie:


 Tele-Stress: Relief for Call Center Stress Coscia, Stephen 9781578200290
Tele-Stress: Relief for Call Center Stress

ISBN: 9781578200290 / Angielski / Miękka / 1998 / 124 str.

ISBN: 9781578200290/Angielski/Miękka/1998/124 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stephen Coscia
This book will help telephone professionals to: - Reduce on-the-job telephone stress - Enhance telephone communications skills - Build stronger customer relationships over the telephone - Learn practical, common sense telephone strategies that really work;
This book will help telephone professionals to: - Reduce on-the-job telephone stress - Enhance telephone communications skills - Build stronger custom...
cena: 107,05

 Tele-Stress: Relief for Call Center Stress Stephen Coscia 9781138412231
Tele-Stress: Relief for Call Center Stress

ISBN: 9781138412231 / Angielski / Twarda / 2017

ISBN: 9781138412231/Angielski/Twarda/2017

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stephen Coscia
This book will help telephone professionals to: - Reduce on-the-job telephone stress - Enhance telephone communications skills - Build stronger customer relationships over the telephone - Learn practical, common sense telephone strategies that really work ;
This book will help telephone professionals to: - Reduce on-the-job telephone stress - Enhance telephone communications skills - Build stronger custom...
cena: 851,87

 Customer Service Over the Phone: Techniques and Technology for Handling Customers Over the Phone Stephen Coscia 9781138412224
Customer Service Over the Phone: Techniques and Technology for Handling Customers Over the Phone

ISBN: 9781138412224 / Angielski / Twarda / 2017

ISBN: 9781138412224/Angielski/Twarda/2017

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stephen Coscia
Exceptional customer service is crucial to a successful phone-based business. Quality service can secure customer loyalty, while poor service can lose it. This concise guide examines every important scenario that a customer service representative is likely to encounter and shows how to best handle each situation. It also explains how to make effective use of voice mail, email, fax, and letters. ;
Exceptional customer service is crucial to a successful phone-based business. Quality service can secure customer loyalty, while poor service can lose...
cena: 876,20

 Customer Service Over the Phone: Techniques and Technology for Handling Customers Over the Phone Coscia, Stephen 9781578200467
Customer Service Over the Phone: Techniques and Technology for Handling Customers Over the Phone

ISBN: 9781578200467 / Angielski / Miękka / 1999 / 144 str.

ISBN: 9781578200467/Angielski/Miękka/1999/144 str.

Termin realizacji zamówienia: ok. 22 dni roboczych (Bez gwarancji dostawy przed świętami)
Stephen Coscia
Exceptional customer service is crucial to a successful phone-based business. Quality service can secure customer loyalty, while poor service can lose it. This concise guide examines every important scenario that a customer service representative is likely to encounter and shows how to best handle each situation. It also explains how to make effective use of voice mail, email, fax, and letters.;
Exceptional customer service is crucial to a successful phone-based business. Quality service can secure customer loyalty, while poor service can lose...
cena: 121,64


Facebook - konto krainaksiazek.pl



Opinie o Krainaksiazek.pl na Opineo.pl

Partner Mybenefit

Krainaksiazek.pl w programie rzetelna firma Krainaksiaze.pl - płatności przez paypal

Czytaj nas na:

Facebook - krainaksiazek.pl
  • książki na zamówienie
  • granty
  • książka na prezent
  • kontakt
  • pomoc
  • opinie
  • regulamin
  • polityka prywatności

Zobacz:

  • Księgarnia czeska

  • Wydawnictwo Książkowe Klimaty

1997-2025 DolnySlask.com Agencja Internetowa

© 1997-2022 krainaksiazek.pl
     
KONTAKT | REGULAMIN | POLITYKA PRYWATNOŚCI | USTAWIENIA PRYWATNOŚCI
Zobacz: Księgarnia Czeska | Wydawnictwo Książkowe Klimaty | Mapa strony | Lista autorów
KrainaKsiazek.PL - Księgarnia Internetowa
Polityka prywatnosci - link
Krainaksiazek.pl - płatnośc Przelewy24
Przechowalnia Przechowalnia